Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Lapper skrev:

Jeg leser enkelte bloggere når jeg har mulighet. Og de fleste svarer sine lesere på en skikkelig måte. Men er det bare meg som synes AB svarer surt og på en måte hvor hun nesten mener leserene er "tett i pappen" ? Hvorfor kan hun ikke svare. På en normal og voksen måte

Fordi hun blir så snurt og tåler ikke konstruktiv kritikk. Hun har bodd 10 år i utlandet må vite! 

Nederland er da ikke så særlig annerledes enn Norge. Sånn som hun oppfører seg så skulle man trodd hun hadde bodd i Nord-Korea i 10 år! 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært stille på tråden om a'mor. Ingenting som tar av for tiden? 😉

• Liker 1
Skrevet

Hun brukte de to eldste guttemakronene i reklame i går.

Skrevet
1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Svært stille på tråden om a'mor. Ingenting som tar av for tiden? 😉

Men nå har hun vel knappe 3500 lesere så bare vent.. Kommer garantert ett innlegg snart som provoserer. Og jeg vet hvor jeg ikke skal kjøpe briller neste gang. Nok en gang blir makronene brukt til reklame

• Liker 7
Skrevet

Det blir vel mer når "bloggerene" har premiere! Er ikke det i dag?🤔

Skrevet
8 minutter siden, Liselotte skrev:

Det blir vel mer når "bloggerene" har premiere! Er ikke det i dag?🤔

Om en uke :)

Gjest Kaktuspotte
Skrevet
På 8.9.2017 den 16.41, Viking-girl skrev:

Fordi hun blir så snurt og tåler ikke konstruktiv kritikk. Hun har bodd 10 år i utlandet må vite! 

Nederland er da ikke så særlig annerledes enn Norge. Sånn som hun oppfører seg så skulle man trodd hun hadde bodd i Nord-Korea i 10 år! 

Ungene blir like strengt oppdratt, da. 

Skrevet
7 timer siden, Lapper skrev:

Men nå har hun vel knappe 3500 lesere så bare vent.. Kommer garantert ett innlegg snart som provoserer. Og jeg vet hvor jeg ikke skal kjøpe briller neste gang. Nok en gang blir makronene brukt til reklame

Ser det kom et innlegg om å slutte å blogge, men klok av skade klikker jeg meg ikke inn :fnise:

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, Maskopi said:

Ser det kom et innlegg om å slutte å blogge, men klok av skade klikker jeg meg ikke inn :fnise:

Gå på facebook-siden til bloggen så får du tak i essensen..

Det er noen som har sendt noe stygt til henne, og alle i kommentarfeltet er helt enige at DETTE er bare misunnelse..Og de anbefaler henne å anmelde det..

Jeg forstår ikke disse bloggerne, hadde jeg blitt truet og sjikanert, så hadde jeg dratt til Politiet og anmeldt det. 

Bloggerne legger det på bloggen...

Jau.

• Liker 12
Skrevet
På 6.9.2017 den 14.24, Lapper skrev:

Noen her sa at de må merke,det reklame om de blir invitert til eventer! Og kappahl sa i mail at de ikke hadde noe sponsing til AB men det hendte at de ble invitert på utsillinger,event

Hæ? På Mail? Har du mailet KappAhl? Hvorfor har du gjort det? 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Hæ? På Mail? Har du mailet KappAhl? Hvorfor har du gjort det? 

Har ikke mailet.. Jeg spurte via messenger om de sponset ab. Beklager at jeg skrev feil. Fikk en hyggelig beskjed tilbake om at de ikke samarbeider med ab. Jeg spurte de høffelig og fikk ett bra svar tilbake.

Jeg har ingen behov for og handle med ett firma som sponser en blogger som markedsfører barna sine så mye,kun fpr og tjene penger på bloggen. Men det er min mening

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Lapper skrev:

Har ikke mailet.. Jeg spurte via messenger om de sponset ab. Beklager at jeg skrev feil. Fikk en hyggelig beskjed tilbake om at de ikke samarbeider med ab. Jeg spurte de høffelig og fikk ett bra svar tilbake.

Jeg har ingen behov for og handle med ett firma som sponser en blogger som markedsfører barna sine så mye,kun fpr og tjene penger på bloggen. Men det er min mening

Det var nå voldsomt. Lar du henne virkelig få såpass mye makt over din hverdag? Jøss det er litt krise egentlig at en skal være så drastisk. Ikke handle fordi de er kommersielle bedrifter som samarbeider m aktører som alltid er gjort?

Den er å dra alt litt langt og bare å maile de for å høre? Jøss. Uansett respons fra dem, som ikke kan annet enn å svare hyggelig som bedrift,  så er det å dra det vel langt. Kun fordi hun tar bilder barna og har gjort livet sitt til et virke?

du vet ordtaket The biggest haters are really the biggest fans hehe

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Det var nå voldsomt. Lar du henne virkelig få såpass mye makt over din hverdag? Jøss det er litt krise egentlig at en skal være så drastisk. Ikke handle fordi de er kommersielle bedrifter som samarbeider m aktører som alltid er gjort?

Den er å dra alt litt langt og bare å maile de for å høre? Jøss. Uansett respons fra dem, som ikke kan annet enn å svare hyggelig som bedrift,  så er det å dra det vel langt. Kun fordi hun tar bilder barna og har gjort livet sitt til et virke?

du vet ordtaket The biggest haters are really the biggest fans hehe

Men sender du samme krasse melding til alle de andre som nekter og kjøpe noe fra firmaer son noen bloggere samarbeider med? Anna,cbe,villa paprika osv.osv

Eller er d kun meg? Jeg gir blanke i hvilken mening du har. Men så lenge disse bloggerene bruker sine barn for å reklamere for bloggen og tjene penger på det,så tjener de ikke fem øre på meg. De må blogge så mye de vil,reklamere så mye de vil, ta bildet i knestående med puppa nede på gulvet. Men hold barna langt unna 

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Lapper skrev:

Men sender du samme krasse melding til alle de andre som nekter og kjøpe noe fra firmaer son noen bloggere samarbeider med? Anna,cbe,villa paprika osv.osv

Eller er d kun meg? Jeg gir blanke i hvilken mening du har. Men så lenge disse bloggerene bruker sine barn for å reklamere for bloggen og tjene penger på det,så tjener de ikke fem øre på meg. De må blogge så mye de vil,reklamere så mye de vil, ta bildet i knestående med puppa nede på gulvet. Men hold barna langt unna 

Jeg aner ikke hvem du er, jeg snakker sak og ikke person. Synes det var voldsomt valg å ta, tilegner henne mye makt ved å ta et slikt standpunkt. Paprika aner jeg ikke hvem er, leste kun denne tråden pga oppslag på Nettavisen forrige uke om det dating greiene. Ville se hva folk skrev PG synes den var drøy. 

Skrevet

Det vil bli interessant å se hvor mange bloggerbarn som kommer til å saksøke opphavet etter hvert som de blir myndige.

Er forresten AB samisk? 

Skrevet
30 minutter siden, orfeus skrev:

Det vil bli interessant å se hvor mange bloggerbarn som kommer til å saksøke opphavet etter hvert som de blir myndige.

Er forresten AB samisk? 

Akkurat det er jeg spent på og... Vet jeg ville vært forbannet for å si det pent om hele min barndom må på nett... 

Jeg har ikke lest noe om at hun er samisk, hvorfor lurer du på det? :)

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, FrkSvår skrev:

Akkurat det er jeg spent på og... Vet jeg ville vært forbannet for å si det pent om hele min barndom må på nett... 

Jeg har ikke lest noe om at hun er samisk, hvorfor lurer du på det? :)

Hun ligner på ei samisk jente jeg kjenner, ikke annet enn det :) 

Skrevet (endret)
7 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg aner ikke hvem du er, jeg snakker sak og ikke person. Synes det var voldsomt valg å ta, tilegner henne mye makt ved å ta et slikt standpunkt. Paprika aner jeg ikke hvem er, leste kun denne tråden pga oppslag på Nettavisen forrige uke om det dating greiene. Ville se hva folk skrev PG synes den var drøy. 

Men du synes helt tydelig at det er ok at AB og andre bloggere bruker sine avkom til og tjene penger på bloggen. De små har ikke bedt om og få brettet livet sitt ut på nett,de har ikke bedt om at mor sender bilder på snapchat iført kun trusa. 

Jeg gir blanke i hva mødrene gjør på bloggen sin. Men hvorfor må de ha med de små i alt de gjør på bloggen? Kan ikke de få leve ett helt vanlig liv uten at de har ett kamera plantet i fjeset. Hun burde la jentemakronen få trene i fred uten at tv-programmet"bloggerene" skal være der. Jeg bare håper at de nå begynner og bli så store at de snart nekter og være med på galskapen.

Du vil sikkert si at jeg har bilder av mine avkom på facebook og instagram (fordi alle mødre har dette). Men d har jeg ikke, fordi mine nekter det. Skal jeg sende en julehilsen må jeg ha bilde av katta😊😊

Endret av Lapper
  • Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Men du synes helt tydelig at det er ok at AB og andre bloggere bruker sine avkom til og tjene penger på bloggen. De små har ikke bedt om og få brettet livet sitt ut på nett,de har ikke bedt om at mor senderbilder på snapchat iført kun trusa. 

Jeg gir blanke i hva mødrene gjør på bloggen sin. Men hvorfor må de ha med de små i alt de gjør på bloggen? Kan ikke de få leve ett helt vanlig liv uten at de har ett kamera plantet i fjeset. Hun burde la jentemakronen få trene i fred uten at tv-programmet"bloggerene" skal være der. Jeg bare håper at de nå begynner og bli så store at de snart nekter og være med på galskapen.

Du vil sikkert si at jeg har bilder av mine avkom på facebook og instagram (fordi alle mødre har dette). Men d har jeg ikke, fordi mine nekter det. Skal jeg sende en julehilsen må jeg ha bilde av katta😊😊

Vet du at ab sine barn faktisk ikke liker det? Som du sier er de store selv og etter hva jeg leser her inne virker de rimelig greit oppegående, ressurssterke og aktive. Jeg vet ikke hvor gammel han som kalles minsten er men tildels enig der. 

Hva skjedde egentlig m respekt for andres menneskers valg? Ydmykhet i forhold til at kanskje ikke mulighetene står i kø? Jeg aner ikke men som du selv skriver et sted her m syk mann og rollen du tar det er de mulighetene du har. Synes bare det kan minne om stalking når en går etter folk på den måten og mailer samarbeidspartnere eller hva de kalles . 

Skrevet

Det er ingen skam å leie AB! Det er mange som gjør det både frivillig og fordi de må det. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...