Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor må hun hele tiden piengtere datene sine? I dag skal hun på date med en fra kommentarfeltet

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lov til å bruke barn i reklame slik som hun gjør i siste snap?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Hvorfor må hun hele tiden piengtere datene sine? I dag skal hun på date med en fra kommentarfeltet

Tviler sterkt jeg! Tror hu bare finner på det... null troverdighet hu der🙃

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Kommer vel ikke lenger.

Skrevet

Kjenner jeg blir litt irriter og forvirret. Jeg,sendte nå en snap til AB og spurte om hun blir sponset av Kappahl og svaret var...

Hva tror du selv? Er derfor det er merket.

Så da spørs det om hvem som snakker sant

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Lapper skrev:

I dag skal hun på date med en fra kommentarfeltet

Mulig det er mine fordommer mot kommentarfeltkrigere som slår inn, men det der høres ikke bra ut. :ler: 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, mikrobe skrev:

Mulig det er mine fordommer mot kommentarfeltkrigere som slår inn, men det der høres ikke bra ut. :ler: 

Håper jo for Guds skyld at hun har tastet/pratet litt med denne mannen. Det er så mange gale folk ute i denne verden

• Liker 2
Skrevet

Hun må ha væt på den korteste daten i manns minne.. Var i hallen for 1,time siden,. På date for under 1 time siden og nå hentet makronen på trening

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, Lapper skrev:

Hun må ha væt på den korteste daten i manns minne.. Var i hallen for 1,time siden,. På date for under 1 time siden og nå hentet makronen på trening

Men hun skriver i nær fremtid.... Og ikke sikkert det er i dag virker det som.

Skrevet
2 minutter siden, Pæddan skrev:

La ut Snap av to tallerkener og "gjett hvem som betalte".

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, neiognei skrev:

Åhhh har ikke kjerringa på snap lengre. Vi alle kan vel legge ut bilder av to asjetter:fnise:

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Pæddan skrev:

Hun har poengtert flere ganger i dag at hun skulle på date i dag med en som svarte henne i kommentarfeltet på bloggen

Skrevet
3 timer siden, neiognei skrev:

Seriøst? :klaske:Hun er tydeligvis like sjarmerende som alltid.. Hun får jo bare krysse fingrene for at daten ikke følger henne på snap. 

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, Lapper skrev:

Kjenner jeg blir litt irriter og forvirret. Jeg,sendte nå en snap til AB og spurte om hun blir sponset av Kappahl og svaret var...

Hva tror du selv? Er derfor det er merket.

Så da spørs det om hvem som snakker sant

For et frekt og idiotisk svar!! Hun der altså 😡

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Lapper skrev:

Håper han vet at han må betale alt på minst 3 dater framover 🙄🙄

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet

Personlig begynner jeg å lure på om det hører med til bloggsjangeren å skape seg en fiktiv bloggpersonlighet omtrent som når du spiller Sims. Det er jo velkjent at det er lett å skape seg et perfekt liv på Internett, mens bak fasaden er det ikke like pent. Mye av det som diskuteres rundt bloggere her på KG er jo selvmotsigelsene som stadig dukker opp. Det kan synes som om bloggergjengen har et behov for å fremstille seg på en spesiell måte, men at det glansbildet de presenterer ikke stemmer overens med virkeligheten. AnneBrith er i så måte blant de verste når det kommer til slike selvmotsigelser. Spørsmålet er når det hele tipper over til å bli bevisst løgn. Det er jo ikke uvanlig at man mangler selvinnsikt, men min grense går når de bevisst går inn for å sette seg selv i en opphøyd rolle, ved hjelp av løgn. 

Eksempelet på mangel på selvinnsikt er å tro at man er skikkelig økonomisk når man piner matbudsjettet ned til 1000 kroner i uka, men presterer å kjøpe en pulsklokke til 4000 (!!!) til en man dater fordi han der og da ikke hadde en. Men når bikker det over til å bli bedrag? Jeg oppfatter at fortellingen om pulsklokka var et forsøk på motsvar til kritikken som gikk på å være gjerrig. Problemet er jo bare at det står i i grell kontrast til bildet hun jibbet hardt for å opprettholde om å være svært økonomisk smart. Et litt sånn sånn typisk trekk som driverne bak CBE.no bruker for å vinne diskusjoner, men der du har glemt at det ikke passet med alt det andre du har sagt. Mange av bloggerne tviholder jo på sin opphøyde posisjon og skal aldri innrømme feil. De mangler selvironi, og gjør hva som helst for å slippe å ta selvkritikk. Diskusjoner skal vinnes for enhver pris, og nødstilfelle så kan man jo lyve litt også. 

Skrevet
14 timer siden, Lapper skrev:

Er dett gjort i dag? Isåfall et jeg blokkert fordi jeg spurte om kappahl i går

Var på onsdag

Skrevet
14 timer siden, Lapper skrev:

Er dett gjort i dag? Isåfall et jeg blokkert fordi jeg spurte om kappahl i går

Hun tar ikke fem flate øre for å blokkere på snap, insta og Facebook. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser enkelte bloggere når jeg har mulighet. Og de fleste svarer sine lesere på en skikkelig måte. Men er det bare meg som synes AB svarer surt og på en måte hvor hun nesten mener leserene er "tett i pappen" ? Hvorfor kan hun ikke svare. På en normal og voksen måte

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...