Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
På 19.8.2017 den 10.46, Glorious skrev:

Ågud! Så snappene til Astrid S nå, hvordan er mulig å ikke se at hun gjør narr 😱

Hva snappet hun?:laugh:

Edit: gløm det 🙈 Så noen hadde svart på det

Endret av trachea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det som står på Jodel, at AB er "dj" på standen til FrP i Lillestrøm? 

Skrevet

Da var makronen inne på laget tydeligvis!

Skrevet
7 timer siden, rundtfingern skrev:

Da var makronen inne på laget tydeligvis!

Bra at hun klarte det. Men nå håper jeg de lar tv-kamera ligge ved treninger fremover. La makronen få trene og konsentrere seg fremover før neste konkurranse.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ab svarte godt for seg under den kommentaren på bloggen som sier at astrid "køddet" med ab og co. 

Skrevet
6 minutter siden, Liselotte skrev:

Jeg syns ab svarte godt for seg under den kommentaren på bloggen som sier at astrid "køddet" med ab og co. 

Hva svarte hun?

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig av hva jeg synes om bloggen, så synes jeg det er bedritent gjort av Astrid S. Fullstendig smakløst. Og jeg synes det er like smakløst å godte seg over at mor og datter har misforstått og er stolte. Tror dere virkelig ikke datteren hennes vet om denne tråden? Alt dere skriver her er bare et par tasteklikk unna henne, og det får jeg faktisk vondt i magen av å tenke på. 

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Daisy_B skrev:

Uavhengig av hva jeg synes om bloggen, så synes jeg det er bedritent gjort av Astrid S. Fullstendig smakløst. Og jeg synes det er like smakløst å godte seg over at mor og datter har misforstått og er stolte. Tror dere virkelig ikke datteren hennes vet om denne tråden? Alt dere skriver her er bare et par tasteklikk unna henne, og det får jeg faktisk vondt i magen av å tenke på. 

Vet du, jeg er fullstendig enig med deg. Alle har et ansvar, og man trenger virkelig ikke å skrive absolutt alt man har på hjertet. Og jeg tenker også at slike situasjoner og problemstillinger ikke ville oppstått om AB hadde vært ansvarlig nok til å skjerme makronene sine, framfor å sette dem fram i utstillingsvinduet og selge dem slik hun gjør. Jeg tror dessverre ikke hun kommer til å lære. Cash is king. :(

• Liker 12
Gjest Sugemerke
Skrevet

Jeg tror heller ikke Astrid er slem, så jeg synes faktisk svaret til AB var et godt svar. I krenkelsens tidsalder er det flott å ikke ta seg selv så høytidelig. 

Skrevet
Akkurat nå, Sugemerke skrev:

Jeg tror heller ikke Astrid er slem, så jeg synes faktisk svaret til AB var et godt svar. I krenkelsens tidsalder er det flott å ikke ta seg selv så høytidelig. 

Nå siterte hun VP på snap i går da, så jeg tror gjerne Astrid S reagerer på bloggernes fremtoning, som mange andre. Ikke det at det gjør det greit å trolle noen.

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, Maskopi skrev:

Nå siterte hun VP på snap i går da, så jeg tror gjerne Astrid S reagerer på bloggernes fremtoning, som mange andre. Ikke det at det gjør det greit å trolle noen.

Gjør hun det på snap? Hva heter hun?

• Liker 1
Skrevet

Astrid S sin Snap er jo et eneste stort "komishow" for spesielt interesserte.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Daisy_B skrev:

Selv syns jeg det er merkelig hvordan foreldre utleverer barna sine på internett, vel vitende om at de da blir eksponert for absolutt alle med internettilkobling. Da snakker jeg ikke om noen fine skrytebilder på en lukket facebook-profil, hvot publikummet er velmenende familie, venner og kollegaer. Da tenker jeg på offentlige blogger som leses av tusenvis av vilt fremmede mennesker. Hvor mammabloggere legger ut store mengder bilder og video av f eks barn i turndrakt som bøyer og tøyer, bilder fra barnas egne soverom og så videre. Det hadde jo vært flott dersom alle i verden var snille og gode, men slik er det tross alt ikke. Noe f eks Operasjon Dark Room minnet oss smertelig på. Hvorfor velger mammabloggere å risikere barna sine på denne måten? Er de så blindet av sine egne behov at de rett og slett ikke skjønner at de bryter sine barns rettigheter og serverer bilder på sølvfat til f eks pedofile?

Selvfølgelig så har alle selv ansvar for hva de skriver og foretar seg på nett. Som mammablogger kan man absolutt oppfordre folk til å vise hensyn osv. Men man må ikke glemme at den eneste som har skylden for alt hva disse bloggerbarna utsettes for pga eksponeringen, er mammabloggerne selv. For det er en syk verden der ute, og det er disse mammabloggerne klare over. Likevel så velger de å fortsette utleveringen, noe som vitner om en enorm egoisme og et voldsomt oppmerksomhetsbehov.

• Liker 17
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
49 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Gjør hun det på snap? Hva heter hun?

asstrid

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ultiva skrev:

Selv syns jeg det er merkelig hvordan foreldre utleverer barna sine på internett, vel vitende om at de da blir eksponert for absolutt alle med internettilkobling. Da snakker jeg ikke om noen fine skrytebilder på en lukket facebook-profil, hvot publikummet er velmenende familie, venner og kollegaer. Da tenker jeg på offentlige blogger som leses av tusenvis av vilt fremmede mennesker. Hvor mammabloggere legger ut store mengder bilder og video av f eks barn i turndrakt som bøyer og tøyer, bilder fra barnas egne soverom og så videre. Det hadde jo vært flott dersom alle i verden var snille og gode, men slik er det tross alt ikke. Noe f eks Operasjon Dark Room minnet oss smertelig på. Hvorfor velger mammabloggere å risikere barna sine på denne måten? Er de så blindet av sine egne behov at de rett og slett ikke skjønner at de bryter sine barns rettigheter og serverer bilder på sølvfat til f eks pedofile?

Selvfølgelig så har alle selv ansvar for hva de skriver og foretar seg på nett. Som mammablogger kan man absolutt oppfordre folk til å vise hensyn osv. Men man må ikke glemme at den eneste som har skylden for alt hva disse bloggerbarna utsettes for pga eksponeringen, er mammabloggerne selv. For det er en syk verden der ute, og det er disse mammabloggerne klare over. Likevel så velger de å fortsette utleveringen, noe som vitner om en enorm egoisme og et voldsomt oppmerksomhetsbehov.

Vi er helt enige i at mammablogger er en uting. Det er ikke det jeg snakker om. 

Jeg snakker om at alle vi andre voksne også har et ansvar. Det er nemlig ikke sånn at bare fordi én person gjør noe gærent, så er alle tilskuere fullstendig fritatt fra alt som heter etikk og moral og kan gjøre som de vil. Situasjonen blir liksom ikke noe bedre av det. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Takk :) Det virker som hun faktisk måtte bli gjort oppmerksom på at Astrid var sarkastisk/gjorde narr. I den første kommentaren jeg leste fra AB etter Snappen, takker hun "Fine Astrid S", men nå skriver hun plutselig at hun ler og ikke må ta seg selv så høytidelig osv.

Legger inn skjermbilde av enda en kommentar, og svar fra AB, https://imgur.com/a/SSplp, der AB legger ut mailadressen til den som kommenterer (jeg fjernet navnet på skjermbildet). 

Hentet fra http://annebrith.blogg.no/1503590409_jeg_har_en_ny_kjrlighet_10084.html#comment

Skrevet
24 minutter siden, Asti skrev:

Legger inn skjermbilde av enda en kommentar, og svar fra AB, https://imgur.com/a/SSplp, der AB legger ut mailadressen til den som kommenterer (jeg fjernet navnet på skjermbildet). 

Hentet fra http://annebrith.blogg.no/1503590409_jeg_har_en_ny_kjrlighet_10084.html#comment

For det første så har hun vel ikke lov til å legge ut mailadressen!? :overrasket:

Og for det andre; Hun tar det fortsatt ikke til seg, istedet svarer hun med: "Du vant prisen for dagens beste kommentar"

Herlighet, er det mulig :roll:

• Liker 11
Skrevet
1 minute ago, Diamant said:

For det første så har hun vel ikke lov til å legge ut mailadressen!? :overrasket:

Og for det andre; Hun tar det fortsatt ikke til seg, istedet svarer hun med: "Du vant prisen for dagens beste kommentar"

Herlighet, er det mulig :roll:

Det er jo slikt som gjør at man bare synes synd på henne...

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...