Monky Skrevet 18. juli 2017 #4081 Skrevet 18. juli 2017 5 timer siden, Perle skrev: Hun får visst høre at hun "stråler" om dagen, derfor deler hun i dag velvillig bort skjønnhetstips på snap. Hun er visst ikke opptatt av sminke og liker det hele naturlig. Aner ikke om det går inn under "villedende" markedsføring eller ei, men kansje relevant å nevne at hun har tattovert bryn, har sponset vippeextensions, fake-tan, leppefillere, botox, jevnlig hårblekig i salong, tannbleking samt silikon? (jada, jukser med det ene og det andre selv, så handler ikke om at jeg er i mot noe av dette) Ikke glem filtertildetugjenkjennelige på bilder✌🏻 15
Søgni Skrevet 18. juli 2017 #4082 Skrevet 18. juli 2017 Jeg gadd ikke å følge henne på Snap lenger. Sånne stolte "se hvem som henger med kjendisene "-snapper som joggetur med Espen Hilton, daglige helfigursbilder av henne i speilet, hadde jeg ikke sjekka My Story’en hennes på noen timer var det gjerne fem-seks ubegripelig kjedelige snutter av henne med filter, mer selfies på en uke enn folk flest tar i løpet av et liv, hauger og lass med barnebilder som egner seg for nærmeste omgangskrets, et og annet nærbilde av baking for å annonsere eller for syns skyld, og jeg ble rett og slett ubegripelig flau av at en dame på hennes alder holder på slik. Ser jeg begrepet "han jeg liker", brukt av en dame på 40+, om en eller annan Tinderfyr, en gang til, så flytter jeg til skogs. Dette må være det kvinnelige motstykket til den stereotype mannen i midtlivskrise. Jada AB, vi forstår at du liker å være en som jogger med Hilton, snapper med den du liker og syns du tar deg godt ut i helfigur, men det blir litt meget i lengden. Har faktisk begynt å mislike Bitmoji på grunn av henne. Blir så lei. Ja, det er mitt problem at hun irriterer meg, derfor har jeg også fjerna henne, men denne salige blandingen av barnebilder-hummer og fjortisdating-se-på-meg-i-helfigur-kanari fra en dame på 40+ er flau, synes jeg. 34
Observer Skrevet 18. juli 2017 #4083 Skrevet 18. juli 2017 20 minutter siden, Søgni skrev: Dette må være det kvinnelige motstykket til den stereotype mannen i midtlivskrise. Tenkte det samme ☺ blir litt flau av å være vitne til det, kjenner jeg. Greier ikke å se bort heller 😂 16
Safiye Skrevet 18. juli 2017 #4084 Skrevet 18. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod
Maskopi Skrevet 20. juli 2017 #4085 Skrevet 20. juli 2017 http://imgur.com/a/SpJuq Opp som en løve, ned som en skinnfell 32
Ultiva Skrevet 20. juli 2017 #4086 Skrevet 20. juli 2017 10 minutter siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/SpJuq Opp som en løve, ned som en skinnfell AB kommer aldri til å få seg en stor og fast lesermasse. Det er så usjarmerende med ei som elsker å hytte med pekefingeren mot alle andre og som samtidig skryter seg selv opp i skyene. Man får ikke noen feelgood-følelse av å lese bloggen hennes; man blir jo bare flau på hennes vegne og irritert av alle provokasjonene. 39
Rosalie Skrevet 20. juli 2017 #4087 Skrevet 20. juli 2017 31 minutter siden, Lapper skrev: Kan være jeg er tullete men er det ikke noe rart at AB legger fram en av prøvene fra skole til eldste makron på snap chat?og skryter uhemmet (igjen) over hvor mye penger makronen får for alle sine 6 ere og feilfrie prøver. Vet ikke om min datter på samme alder ville godtatt att alle får se en slik privat ting (jeg synes det er orivat for barnet mitt) Fullstendig uakseptabelt. For øvrig viser all erfaring at å belønne for karakterer ikke fungerer i lengden. 19
Viking-girl Skrevet 20. juli 2017 #4088 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, Rosalie skrev: Fullstendig uakseptabelt. For øvrig viser all erfaring at å belønne for karakterer ikke fungerer i lengden. Ikke rart det aldri blir hus når hun har så høye utgifter under "annet" posten! Merkeklær og sko til seg og makronene, penger for høye karakterer, penger for husarbeid, vaskehjelp, fillers, botox, osv osv. 🙄 24
Lopploella Skrevet 20. juli 2017 #4089 Skrevet 20. juli 2017 "Helt siden jeg var en liten jente har jeg ikke vært veldig opptatt av å sminke meg masse." :D 18
Monky Skrevet 20. juli 2017 #4090 Skrevet 20. juli 2017 4 minutter siden, Lopploella skrev: "Helt siden jeg var en liten jente har jeg ikke vært veldig opptatt av å sminke meg masse." :D Godt det finnes filter da..🙄 35
Lapper Skrevet 21. juli 2017 #4091 Skrevet 21. juli 2017 15 timer siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/SpJuq Opp som en løve, ned som en skinnfell Men nå har hun vært rolig 2 dager og gått fra 80 tusen leser til 3500 stk. Kommer garantert ett innlegg nå som provoserer så mye,at hun fyker opp en del plasser på lista. 14
Maskopi Skrevet 21. juli 2017 #4092 Skrevet 21. juli 2017 4 timer siden, Lapper skrev: Men nå har hun vært rolig 2 dager og gått fra 80 tusen leser til 3500 stk. Kommer garantert ett innlegg nå som provoserer så mye,at hun fyker opp en del plasser på lista. Ser hun har begynt på snap med det hun tidligere holdt på med på Instagram, "lese alt? Klikk her/swipe opp". Begynner nok å bli desperat etter klikk igjen for å holde seg på kontrakt hos Anti. 10
lillesky Skrevet 21. juli 2017 #4093 Skrevet 21. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
Viernes Skrevet 21. juli 2017 #4094 Skrevet 21. juli 2017 5 timer siden, Lapper skrev: Men nå har hun vært rolig 2 dager og gått fra 80 tusen leser til 3500 stk. Kommer garantert ett innlegg nå som provoserer så mye,at hun fyker opp en del plasser på lista. Kommer sikkert snart noe igjen, er det ikke plasseringen på topplisten (blogg.no) siste dag i måneden som avgjør hvor mye du får derfra? 1
Viernes Skrevet 21. juli 2017 #4095 Skrevet 21. juli 2017 (endret) 25 minutter siden, ricecrispies skrev: Hahaha🙈😂 Nå har jo sjansen sin til å skinne litt da. Spent på om hun holder seg til å shame andre foreldre,eller om hun får med at hun har bodd i Nederland/kjenner Espen Hilton/er helt alene med barna hele tiden i innlegget også? Kanskje hun trekker frem den goode venninnen Lene Alexandra denne gangen? Endret 21. juli 2017 av Viernes 17
Gjest ricecrispies Skrevet 21. juli 2017 #4096 Skrevet 21. juli 2017 1 minutt siden, Viernes skrev: Kanskje hun trekker frem den goode venninnen Lene Alexandra denne gangen? Her kan alt skje 😎😁
Jimmi Skrevet 21. juli 2017 #4097 Skrevet 21. juli 2017 På 21.6.2017 den 19.54, Lapper skrev: Det blir du faktisk vant til😊😊 min datter hopper til tider 2-3 timer pr dag men jeg tenker ikke over lyden. Å om naboen ikke tåler og høre det så får de flytte langt ute i skogen Takk Gud for at du ikke er min nabo! 22
Ultiva Skrevet 21. juli 2017 #4098 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, ricecrispies skrev: Hahaha🙈😂 Nå har jo sjansen sin til å skinne litt da. Spent på om hun holder seg til å shame andre foreldre,eller om hun får med at hun har bodd i Nederland/kjenner Espen Hilton/er helt alene med barna hele tiden i innlegget også? Slenger sikkert med et par bilder av makronen på trampolina. 6
Lapper Skrevet 21. juli 2017 #4099 Skrevet 21. juli 2017 22 minutter siden, Jimmi skrev: Takk Gud for at du ikke er min nabo! Men jeg vil legge til at trampolinen vi har ikke knirker slik AB sin gjør.. 1
Viking-girl Skrevet 22. juli 2017 #4100 Skrevet 22. juli 2017 Her hører vi at hun hopper men ingen knirking! Jenta er 15, og elsker det! Får smøre da om det begynner å knirke...
Fremhevede innlegg