Pæddan Skrevet 16. juli 2017 #4061 Skrevet 16. juli 2017 32 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Kjenner at det var godt når makronene var vekke, for nå er det haugevis med snap'er av makronen på den rosa matten. 🙄 Enda godt jeg har slettet dama. Orket rett og slett ikke mer makroner. 12
Strikkeberta Skrevet 16. juli 2017 #4062 Skrevet 16. juli 2017 6 timer siden, Lapper skrev: Det er klart at det er ikke greit at mannfolk holder på slik på ett utested. Uansett hvordan du går kledd. Men det jeg ikke skjønner er at AB ikke varslet utested og vakter om hendelsen? Er du en oppegående person så lar du ikke 12 mannfolk holde på slik. Hun burde jo få stoppet de Hun har jo flere ganger bevist at hun IKKE er direkte mye oppegående 7
Lapper Skrevet 16. juli 2017 #4063 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Strikkeberta skrev: Hun har jo flere ganger bevist at hun IKKE er direkte mye oppegående Hadde jeg vært på ett utested og noen mannfolk hadde holdt på slik ville jeg helt klart varslet. Helt utrolig at ikke hun eller venner gjorde dette. Men i morgen er hun nok nr 1 på blogglisten.. Hun skriver at 70 tusen personer har lest innlegget 5
Veslefrikk Skrevet 16. juli 2017 #4064 Skrevet 16. juli 2017 2 minutter siden, Lapper skrev: Hadde jeg vært på ett utested og noen mannfolk hadde holdt på slik ville jeg helt klart varslet. Helt utrolig at ikke hun eller venner gjorde dette. Men i morgen er hun nok nr 1 på blogglisten.. Hun skriver at 70 tusen personer har lest innlegget Det må være veldig slisomt å hele tiden jakte på provoserende innlegg for å trekke lesere, i motsetning til de som har funnet sin nisje og har stabile lesertall. Som f.eks FruTimian, Trines matblogg m.fl Tror nok AB også kunne klart å bygge opp en stabil følgermasse dersom hun hadde holdt seg til baking og det hun drev med før. Folk er ikke så veldig intresserte i minimakronene og hennes "jeg vet best" innlegg. Da er det kun hvis det er noe som vekker litt ekstra oppmerksomhet, folk klikker seg inn. 19
Veslefrikk Skrevet 17. juli 2017 #4065 Skrevet 17. juli 2017 Og hun oppnådde det hun ville; 1.plass på Blogglisten i dag. 2
Kollontaj Skrevet 17. juli 2017 #4066 Skrevet 17. juli 2017 Hun burde skamme seg, men jeg er redd for at politisk brunhinting kan bli inntektsgivende. 16
Karmaisabitch Skrevet 17. juli 2017 #4067 Skrevet 17. juli 2017 Heldigvis poserer hun nå på snap, i tights og sports-bh, stående på tå med det ene beinet foran det andre, armen i været med V-tegn, foran det samme speilet..... med trutmunn. Ingen ting er nytt 😂 #loveit 17
Viernes Skrevet 17. juli 2017 #4068 Skrevet 17. juli 2017 53 minutter siden, Karmaisabitch skrev: Heldigvis poserer hun nå på snap, i tights og sports-bh, stående på tå med det ene beinet foran det andre, armen i været med V-tegn, foran det samme speilet..... med trutmunn. Ingen ting er nytt 😂 #loveit Viktig å komme tilbake til rutinene etter ferien. #peaceandloveandthighgap 27
Strikkeberta Skrevet 17. juli 2017 #4069 Skrevet 17. juli 2017 (endret) 10 timer siden, Lapper skrev: Hadde jeg vært på ett utested og noen mannfolk hadde holdt på slik ville jeg helt klart varslet. Helt utrolig at ikke hun eller venner gjorde dette. Men i morgen er hun nok nr 1 på blogglisten.. Hun skriver at 70 tusen personer har lest innlegget Ja, slikt bør helt klart varsles om, uansett om det er gjelder menn fra det store utlandet eller norske.. Slik oppførsel er ikke akseptabelt av uansett grunn.. Men som sagt, hun har jo gjentatte ganger bevist at hun IKKE er direkte oppegåënde på mange områder.. Endret 17. juli 2017 av Strikkeberta 6
Strikkeberta Skrevet 17. juli 2017 #4070 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, Kollontaj skrev: Hun burde skamme seg, men jeg er redd for at politisk brunhinting kan bli inntektsgivende. Ja, den dagen hun vet hva det vil si å ha skamvett, så kommer hun til å skamme seg noe så inn i granskauen.. Men den dagen kommer nok dessverre ikke for hennes vedkommede. 7
Ultiva Skrevet 17. juli 2017 #4071 Skrevet 17. juli 2017 (endret) 14 timer siden, Veslefrikk skrev: Det må være veldig slisomt å hele tiden jakte på provoserende innlegg for å trekke lesere, i motsetning til de som har funnet sin nisje og har stabile lesertall. Som f.eks FruTimian, Trines matblogg m.fl Tror nok AB også kunne klart å bygge opp en stabil følgermasse dersom hun hadde holdt seg til baking og det hun drev med før. Folk er ikke så veldig intresserte i minimakronene og hennes "jeg vet best" innlegg. Da er det kun hvis det er noe som vekker litt ekstra oppmerksomhet, folk klikker seg inn. Hun har definitivt funnet sin blogg-nisje. Som usjarmerende besserwisser og irriterende provokatør. Ikke rart at den middelaldrende firebarnsmoren ligger langt nede på blogglisten med et par tusen lesere når hun fremstiller seg selv så usjarmerende og overfladisk. Det virker ikke som om AB engang prøver å få leserne til å like henne. Endret 17. juli 2017 av Ultiva 35
Outlander Skrevet 17. juli 2017 #4072 Skrevet 17. juli 2017 Hun fikk 70.000 lesere fordi Nettavisen skrev om det, med samme bait-klikk, slik at folk måte inn og lese for å finne ut hva norske menn ville ALDRI kunne gjøre lol. Beklager, men jeg tviler sterk at mange mannfolk prøvde å tafse på akkurat henne. 33
Maskopi Skrevet 17. juli 2017 #4073 Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Outlander skrev: Hun fikk 70.000 lesere fordi Nettavisen skrev om det, med samme bait-klikk, slik at folk måte inn og lese for å finne ut hva norske menn ville ALDRI kunne gjøre lol. Beklager, men jeg tviler sterk at mange mannfolk prøvde å tafse på akkurat henne. Blir spennende å se hvor mange plasser hun daler de neste par dagene, neppe få. 11
Populært innlegg Perle Skrevet 17. juli 2017 Populært innlegg #4074 Skrevet 17. juli 2017 Hun får visst høre at hun "stråler" om dagen, derfor deler hun i dag velvillig bort skjønnhetstips på snap. Hun er visst ikke opptatt av sminke og liker det hele naturlig. Aner ikke om det går inn under "villedende" markedsføring eller ei, men kansje relevant å nevne at hun har tattovert bryn, har sponset vippeextensions, fake-tan, leppefillere, botox, jevnlig hårblekig i salong, tannbleking samt silikon? (jada, jukser med det ene og det andre selv, så handler ikke om at jeg er i mot noe av dette) 51
Lapper Skrevet 17. juli 2017 #4075 Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Perle skrev: Hun får visst høre at hun "stråler" om dagen, derfor deler hun i dag velvillig bort skjønnhetstips på snap. Hun er visst ikke opptatt av sminke og liker det hele naturlig. Aner ikke om det går inn under "villedende" markedsføring eller ei, men kansje relevant å nevne at hun har tattovert bryn, har sponset vippeextensions, fake-tan, leppefillere, botox, jevnlig hårblekig i salong, tannbleking samt silikon? (jada, jukser med det ene og det andre selv, så handler ikke om at jeg er i mot noe av dette) Å siste snap er noe spesiell. Bilde av magen,hvor det ser ut som hun er gravid. Hun holder seg på magen og sier " ops" Kun for å starte spekulasjoner 16
Pæddan Skrevet 17. juli 2017 #4077 Skrevet 17. juli 2017 7 minutter siden, Lapper skrev: Å siste snap er noe spesiell. Bilde av magen,hvor det ser ut som hun er gravid. Hun holder seg på magen og sier " ops" Kun for å starte spekulasjoner Imgur? Nekter å følge kjerringa! 7
Lapper Skrevet 17. juli 2017 #4078 Skrevet 17. juli 2017 28 minutter siden, Pæddan skrev: Imgur? Nekter å følge kjerringa! Kanskje noen andre kan gjøre det.. Jeg har ikke greie på det med imgur
Astrid68 Skrevet 17. juli 2017 #4079 Skrevet 17. juli 2017 39 minutter siden, Pæddan skrev: Imgur? Nekter å følge kjerringa! https://m.imgur.com/a/ln0YH 5
Cookie123 Skrevet 17. juli 2017 #4080 Skrevet 17. juli 2017 Er nok bare "ooops, spiste litt for mye til middag"..... 15
Fremhevede innlegg