Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Lapper skrev:

Hun skriver på bloggen " jeg tar ofte 2-3 spørreundersøkelser etterhverandre og da har jeg tjent noen hundrelapper iløpet av en uke" 

Hvordan får hun til dette? Står det ikke at ett poeng er 10 øre? Og hver undersøkelse gir ca 30-40 poeng

På samme måte som hun påstår at hun metter seg selv og fire barn til middag med blomkålssuppe laget av ett blomkålhode og 2 dl melk (i flg matbudsjettet hennes på 1000 kr i uka); løgn, løgn, løgn.

Endret av Ultiva
  • Liker 40
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Ultiva skrev:

På samme måte som hun påstår at hun metter seg selv og fire barn til middag med ett blomkålhode og 2 dl melk (i flg matbudsjettet hennes på 1000 kr i uka). Løgn, løgn, løgn.

Hun bruker sikkert 1000 kr på ingredienser til makroner, i uka 😂

• Liker 8
Skrevet

jeg tror ikke matematikk er hennes sterke side....

• Liker 13
Skrevet
9 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Hun bruker sikkert 1000 kr på ingredienser til makroner, i uka 😂

Men det går på ett annet budsjett må vi vite!😊

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hun juger jo hele tiden. Bare noen få dager siden hun skrev et reklameinnlegg for DW. -at dette var favorittmerket hennes, og at da hun jobbet som flyvertinne så kjøpte hun sin aller første DW klokke. 

Problemet Er jo bare at DW er et realtivt nytt merke, og ikke fantes på den tiden. Utrolig pinlig. Tydelig at hun ikke aner hva hun "elsker", og er litt som en fjortis som uhemmet digger kvasi-luxus merker. Haha!

Hun ble gjort oppmerksom på blemmen i kommentarfeltet, og som vanlig "rodde hun til fiskeskjær". :icon_lol: Annonsen ble så endret. 

Værste løgnen hun har dratt må uansett være den om at nakenstuntet i sengen med smilyen, var avtalt på forhånd med barna..   :hoho:

Endret av Perle
  • Liker 34
Gjest CecilieX
Skrevet
25 minutter siden, Lapper skrev:

Hun skriver på bloggen " jeg tar ofte 2-3 spørreundersøkelser etterhverandre og da har jeg tjent noen hundrelapper iløpet av en uke" 

Hvordan får hun til dette? Står det ikke at ett poeng er 10 øre? Og hver undersøkelse gir ca 30-40 poeng

Jo, men du må huske på at hun jobber 14 timer om dagen. Det kan jo være at hun bruker store deler av arbeidstiden på meningstorget.no, så da kan det jo være hun tjener litt😉

Skrevet

14 t om dagen? Det er fra feks kl 7 til kl 21. Før og etter dette, skal hun altså gjøre andre ting. Vel. Så få innlegg som hun skriver, kan det umulig stemme med disse 14 timene - hver dag. Virker som at mange bloggere, AB inkludert, innbiller seg at dusjing og å ta på seg klær er jobb. 

• Liker 27
Skrevet
19 minutter siden, Kollontaj skrev:

14 t om dagen? Det er fra feks kl 7 til kl 21. Før og etter dette, skal hun altså gjøre andre ting. Vel. Så få innlegg som hun skriver, kan det umulig stemme med disse 14 timene - hver dag. Virker som at mange bloggere, AB inkludert, innbiller seg at dusjing og å ta på seg klær er jobb. 

Men nå har hun ordnet noe som gjør at 2018 er fullbooket. Men hun kan ikke fortelle om dette enda men hun er i ekstase😊

• Liker 6
Skrevet

Ja, bra for familien, det, for å henge rundt 60. plass på blogglisten er kanskje ikke noe å leve av i lengden. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Lapper skrev:

Men nå har hun ordnet noe som gjør at 2018 er fullbooket. Men hun kan ikke fortelle om dette enda men hun er i ekstase😊

Hun virker også til å være i ekstase over at krisen en av makronene opplevde endte godt. OG blir brettet ut på bloggerne.

Hipphurra

• Liker 9
Skrevet

I siste blogginnlegg nevner hun at hun ikke legger ut oppskrifter nå, men baker mye og det vil leserne snart forstå. Her lukter det vel bakebok?

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, idiotequex skrev:

I siste blogginnlegg nevner hun at hun ikke legger ut oppskrifter nå, men baker mye og det vil leserne snart forstå. Her lukter det vel bakebok?

Hun var godt igang med bakebok for en god stund siden (et par år siden?), men plutselig ble det helt stille om den. Så om det endelig kommer en bakebok nå...bra for hun.

Men den bakeboken kommer aldri til å finne veien til mitt kjøkken. (Og jeg er over gjennomsnittet interessert i baking...så nettopp derfor, muligens...;-)) 

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet
5 timer siden, idiotequex skrev:

Det jeg håper de vil "forstå" er at AnneBrith driter i kjerneleserne av bloggen. Det er jammen meg å vise fingeren til det som var hennes første lojale lesere. 

Bloggens utgangspunkt er leserne som leste på grunn av baking, men selv disse skal altså tilgodeses med .....ingenting.  Etter mitt syn var dette med å gå tilbake til basis det eneste som kunne redde bloggen, så nå lurer jeg veldig på hva bloggen skal inneholde.

Skrevet

Hun kan ihvertfall ikke kalle seg en bakeblogger. Nå har jeg fulgt henne på Snap lenge, bare for å se hvor ille det er. Håpte det skulle bli en endring, men det motsatte ser ut til å skje. I går var det sånn ca 95% makroner, selfies og fjas og 5% baking. Dette får meg ikke til å klikke meg inn på bloggen hennes, tvert om. Når jeg sjekker Mystory hos henne nå er det 11 snapper, samtlige av makroner.

:rope: AB: min eneste interesse for dine makroner ligger i deres rett til et privatliv!  

Nå avfølger jeg henne på snap, jeg gir opp å vente på at ting skal endre seg. Jeg må bare innse at jeg ikke kommer til å få se stort annet enn makroner, selfies med filter, reklame for irrelevante varer og fjas, fjas, fjas. Jeg er i det minste glad for at jeg ikke har sponset henne via klikk på blogg.

• Liker 21
Skrevet
45 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Hun kan ihvertfall ikke kalle seg en bakeblogger. Nå har jeg fulgt henne på Snap lenge, bare for å se hvor ille det er. Håpte det skulle bli en endring, men det motsatte ser ut til å skje. I går var det sånn ca 95% makroner, selfies og fjas og 5% baking. Dette får meg ikke til å klikke meg inn på bloggen hennes, tvert om. Når jeg sjekker Mystory hos henne nå er det 11 snapper, samtlige av makroner.

:rope: AB: min eneste interesse for dine makroner ligger i deres rett til et privatliv!  

Nå avfølger jeg henne på snap, jeg gir opp å vente på at ting skal endre seg. Jeg må bare innse at jeg ikke kommer til å få se stort annet enn makroner, selfies med filter, reklame for irrelevante varer og fjas, fjas, fjas. Jeg er i det minste glad for at jeg ikke har sponset henne via klikk på blogg.

Er så enig :blomst:

• Liker 9
Gjest ricecrispies
Skrevet
13 timer siden, Ultiva skrev:

På samme måte som hun påstår at hun metter seg selv og fire barn til middag med blomkålssuppe laget av ett blomkålhode og 2 dl melk (i flg matbudsjettet hennes på 1000 kr i uka); løgn, løgn, løgn.

👆🏼

Skrevet
14 timer siden, Lapper skrev:

Men det går på ett annet budsjett må vi vite!😊

Ja, og alle bær henter hun jo som kjent bare i fryseren... :alice:

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Stinkerbell skrev:

Men da hun forsøkte seg med baking etc på snap og mindre makroner,  var det veldig lite engasjement i tråden her, med resultat at  hun falt langt ned på blogglisten.

Kanskje derfor hun nå "irriterer" på seg leserene- for å få opp tallene, både her og på blogglisten? 

Bare en tanke som slo meg ;-)

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, xinnia skrev:

Men da hun forsøkte seg med baking etc på snap og mindre makroner,  var det veldig lite engasjement i tråden her, med resultat at  hun falt langt ned på blogglisten.

Kanskje derfor hun nå "irriterer" på seg leserene- for å få opp tallene, både her og på blogglisten? 

Bare en tanke som slo meg ;-)

Ja, selvfølgelig, det har jo en klar sammenheng, men jeg tenker litt sånn at hun må bestemme seg for hva/hvem hun skal være. Det er jo ikke sånn at alle bloggsjangre gir plass i toppsjiktet, og da er konseptet kanskje ikke det rette for henne? Hun må i hvert fall slutte å late som hun driver en bakeblogg. Skal hun ha rosablogg, så får hun ha det, da, istedet for å irritere alle hun forsøker å tilfredsstille med alle de sprikende bloggtemaene sine. Spørs bare hvor lenge en noen og 40-åring kan greie å holde hodet over vannet med rosablogging, altså. Livet går sin gang for oss alle, liksom. Ingen vil se ei katterumpe når hun er 55 og forsøker å lage trutemunn i kamera. Er ikke sikkert hun er interessant nok til at noen gidder å sponse henne med botox heller da.

Var jeg AB hadde jeg konsentrert meg om et seriøst arbeid innen baking, og heller hatt bloggen som en greie på siden. Kan man ikke leve av ren bakeblogging uten å selge både sin egen og makronenes sjel, så må man finne på noe annet. Alternativet, som hun holder på med nå, stopper seg selv før eller siden. Hun hadde vunnet enromt mye på å roe seg ned når det gjelder det private, og gjenvinne profesjonalitet og integritet, men jeg er redd det er for sent for henne å bli tatt seriøst av noen som helst. Jeg tror hun ødelegger enormt mye for seg selv.

• Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Stinkerbell skrev:

Ja, selvfølgelig, det har jo en klar sammenheng, men jeg tenker litt sånn at hun må bestemme seg for hva/hvem hun skal være. Det er jo ikke sånn at alle bloggsjangre gir plass i toppsjiktet, og da er konseptet kanskje ikke det rette for henne? Hun må i hvert fall slutte å late som hun driver en bakeblogg. Skal hun ha rosablogg, så får hun ha det, da, istedet for å irritere alle hun forsøker å tilfredsstille med alle de sprikende bloggtemaene sine. Spørs bare hvor lenge en noen og 40-åring kan greie å holde hodet over vannet med rosablogging, altså. Livet går sin gang for oss alle, liksom. Ingen vil se ei katterumpe når hun er 55 og forsøker å lage trutemunn i kamera. Er ikke sikkert hun er interessant nok til at noen gidder å sponse henne med botox heller da.

Var jeg AB hadde jeg konsentrert meg om et seriøst arbeid innen baking, og heller hatt bloggen som en greie på siden. Kan man ikke leve av ren bakeblogging uten å selge både sin egen og makronenes sjel, så må man finne på noe annet. Alternativet, som hun holder på med nå, stopper seg selv før eller siden. Hun hadde vunnet enromt mye på å roe seg ned når det gjelder det private, og gjenvinne profesjonalitet og integritet, men jeg er redd det er for sent for henne å bli tatt seriøst av noen som helst. Jeg tror hun ødelegger enormt mye for seg selv.

Helt enig.

Hun har ingenting i rosa-sjangeren å gjøre. Hun er for gammel. 

Mamma/hverdagslivblogger funker heller ikke. Makronene er blitt for store (selv om hun ikke helt skjønner det enda), og ingen synes hennes hverdag som alenemamma er no interessant heller. 

Hun er heller ingen inspirasjon til hverken trening, mote eller skjønnhet.

Baking er og blir det eneste halmstrået hennes. Hun kan ikke bygge et navn på utlevering, utdriting, stripping og konstruerte "pekefingere" til de som ikke tenker og gjøre det samme som henne.

Dama er ferdig! 

• Liker 35
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...