Viernes Skrevet 15. mars 2017 #2641 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 20 timer siden, Perle skrev: Nytt innlegg på bloggen. Nå skal de stramme mer inn på matbudsjettetog ikke bruke mer en 2,-kr på frokost! En leser som spør om ikke den frokosten blir dyrere en to kroner, da den jo er toppet med bær? Satan, jeg tror jeg dævver! Hon dyrker tydligvis bær i fryseren! Ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Oi, det skulle jeg gjerne visst hvordan man gjør! Hjemmedyrkede fryserbær Endret 16. mars 2017 av Pavilion 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 15. mars 2017 #2642 Del Skrevet 15. mars 2017 Er det noen her som vet hva «reklame for venninne» betyr? ser at hun merker mange innlegg og snaps med dette. Er hun da bare snill og viser frem produkt uten å få noe igjen for det?? Skjønner de som merker innlegg med «reklame for egen nettbutikk» feks, men dette skjønner jeg ingenting av.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. mars 2017 #2643 Del Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, Viernes skrev: Oi, det skulle jeg gjerne visst hvordan man gjør! Hjemmedyrkede fryserbær Kan du ikke sende meg en melding når du finner ut av det? Eller kanskje vi kan holde hverandre oppdatert når en av oss finner løsningen? Spennende prosjekt uansett, tenk å åpne frysern og vips! Bringebær! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 15. mars 2017 #2644 Del Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, Nettroll skrev: Er det noen her som vet hva «reklame for venninne» betyr? ser at hun merker mange innlegg og snaps med dette. Er hun da bare snill og viser frem produkt uten å få noe igjen for det?? Skjønner de som merker innlegg med «reklame for egen nettbutikk» feks, men dette skjønner jeg ingenting av.. Hennes goooode venninne Vibeke Klemetsen har vel gitt henne noen klær fra kolleksjonen sin, (selvfølgelig for at AB skal vise det frem) som hun villig viser frem. Hvis AB har kjøpt det selv (til fullpris), er det ingen grunn til å merke det på noen som helst måte, så hvem vet hvorfor hun skriver det sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. mars 2017 #2645 Del Skrevet 15. mars 2017 Ja, nå er matbudsjett spørsmålet løst. Ingen kunst å holde seg til det når en har en fryser som dyrker frem mat. Lurer på hva som vokser i kjøleskapet, eller hva som svømmer i badekaret? Hvem vet? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 15. mars 2017 #2646 Del Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Kan du ikke sende meg en melding når du finner ut av det? Eller kanskje vi kan holde hverandre oppdatert når en av oss finner løsningen? Spennende prosjekt uansett, tenk å åpne frysern og vips! Bringebær! Når dere har funnet løsningen på det- kan dere også finne løsningen på å få de til å se like friske og gode ut som ferske man får kjøpt i butikken ( for blodpris! ) Tusen takk ;-) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 15. mars 2017 #2647 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, dillyduzit skrev: Kan du ikke sende meg en melding når du finner ut av det? Eller kanskje vi kan holde hverandre oppdatert når en av oss finner løsningen? Spennende prosjekt uansett, tenk å åpne frysern og vips! Bringebær! Tror jeg skal kjøpe meg diverse bær i dag, så legge et eksemplar av hver i forskjellige beholdere i fryseren. Kanskje det vokser frem etterhvert. Jeg har hvertfall troa! Endret 15. mars 2017 av Viernes 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. mars 2017 #2648 Del Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: Tror jeg skal kjøpe meg diverse bær i dag, så legge et eksemplar av hver i forskjellige beholdere i fryseren. Kanskje det vokser frem etterhvert. Jeg har hvertfall troa! Tenkte å gjøre det i morgen, eller om jeg gjør det i kveld når jeg kommer hjem, kanskje jeg har noen bær til frokosten i morgen? Hun må da fatte og begripe selv at havregryn, melk (eller vann forsåvidt) sukker og kanel, rosiner eller frukt ikke blir 2kr. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. mars 2017 #2649 Del Skrevet 15. mars 2017 Altså, veldig rart hun ikke har nevnt dette før? Så mye pes som hun trotts allt har fått for dette ukesbudsjettet sitt. Men godt det fantes en logisk forklaring på det hele! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJsnuppa Skrevet 15. mars 2017 #2650 Del Skrevet 15. mars 2017 Altså hun plukket sikkert bær i sommer å puttet de i fryseren. Ikke vanskeligere enn det. Utrolig klønete skrevet fra hennes side og jeg personlig kan ikke fatte at de klarer seg med så lite mat.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. mars 2017 #2651 Del Skrevet 15. mars 2017 7 minutter siden, MJsnuppa skrev: Altså hun plukket sikkert bær i sommer å puttet de i fryseren. Ikke vanskeligere enn det. Utrolig klønete skrevet fra hennes side og jeg personlig kan ikke fatte at de klarer seg med så lite mat.. Hun har nok plukket de selv, ja! -Fra frukstdisken på Kiwi... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 15. mars 2017 #2652 Del Skrevet 15. mars 2017 35 minutter siden, Nettroll skrev: Er det noen her som vet hva «reklame for venninne» betyr? ser at hun merker mange innlegg og snaps med dette. Er hun da bare snill og viser frem produkt uten å få noe igjen for det?? Skjønner de som merker innlegg med «reklame for egen nettbutikk» feks, men dette skjønner jeg ingenting av.. Dette har jeg lurt på og spurte om det her inne en gang. men da fikk jeg kjeft,fordi det fikk være grenser på hva jeg skulle henge meg opp i 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 15. mars 2017 #2653 Del Skrevet 15. mars 2017 10 minutter siden, Lapper skrev: Dette har jeg lurt på og spurte om det her inne en gang. men da fikk jeg kjeft,fordi det fikk være grenser på hva jeg skulle henge meg opp i Hm. Jeg mener absolutt at det er kritikkverdig at dama som mener at hun ALLTID følger reglene mtp merking av spons osv kan holde på sånn? Da blir det virkelig enkelt å skaffe seg gratis produkt og slippe å skatte for for det, da både produsent og blogger vil dra stor nytte av denne ordningen.. og i bloggnorge kjenner vel de fleste hverandre, og det er enkelt å kalle hverandre for «venninne» istedenfor å skrive sannheten... merker at jeg blir provosert over hvor enkelt det virker å lure systemet på denne måten. Blir samme greia med de blomsterboksene (??) Som alle ektemennene til bloggerne plutselig kjøpe samtidig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 15. mars 2017 #2654 Del Skrevet 15. mars 2017 Får hun ikke matkasser? Ikke rart hun har et frokostbudsjett på 2,- da Bare synd at hun åpenbart lurer leserne sine. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. mars 2017 #2655 Del Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, Lapper skrev: Dette har jeg lurt på og spurte om det her inne en gang. men da fikk jeg kjeft,fordi det fikk være grenser på hva jeg skulle henge meg opp i Tror #reklameforvennine betyr noe slikt som, "smiske-smiske" og se alle, hvem jeg kaller for vennine!! Ååååh, så gjerne vil hun ikke bli assosiert Klemetsen, Mote-Silje og Lene-Alexandre.. Sistnevnte har vi forøvrig ikke hørt mer om. Lurer på hva som skjedde der? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 15. mars 2017 #2656 Del Skrevet 15. mars 2017 45 minutter siden, MJsnuppa skrev: Altså hun plukket sikkert bær i sommer å puttet de i fryseren. Ikke vanskeligere enn det. Utrolig klønete skrevet fra hennes side og jeg personlig kan ikke fatte at de klarer seg med så lite mat.. Hm, tviler på det! For i sommer var hun opptatt med surfetimer, Hellas-surfing og Glamtenting... Hadde hun vært på en reell bærtur, bokstavelig talt, så hadde hun vel laget et skryteinnlegg om hvor mange kilo hun plukket ?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mars 2017 #2657 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Frosne selvplukkede bær ser ikke slik ut. :erfaren bærplukker: Men jeg skjønner altså ikke prioriteringene hennes. hun har vaskehjelp, men spinker og sparer på maten? Det MÅ jo være bare for kontroversene og klikkenes skyld at hun skriver sånn. Ingen voksne folk kjører vel ikke sinnsyk sparebluss på maten til fire voksende unger samtidig som de faktisk tjener sin første million? Endret 15. mars 2017 av pøbelsara 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 15. mars 2017 #2658 Del Skrevet 15. mars 2017 Syns praten hun hadde med barna om økonomi var bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 15. mars 2017 #2659 Del Skrevet 15. mars 2017 4 minutter siden, ninab82 skrev: Syns praten hun hadde med barna om økonomi var bra:) Virkelig? "Greit du skal då headset, men da må vi vente med å kjøpe hus!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. mars 2017 #2660 Del Skrevet 15. mars 2017 hun burde drive litt reklame for fryseren sin når hun kan fiske ut slike bær ut av fryseren.. Jeg kan glatt få ut noe bær fra fryseren, både selvplukk og kjøpt, men INGEN av de bærene ser slik som det der ut... (Ref: snap) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg