Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

er hun virkelig en kjendis?.. jeg tror faktisk veldig få vet hvem hun er. Når hun var avbildet på seher.no feks, så stod det bare navnet på de to som er kjent under bildet. I lokalsamfunnet er det nok endel som vet hvem hun er, på lik linje med feks lokalpolitikere o.l. Men kjendis? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er merkelig å skrive et sympati innlegg om foreldreansvar og sier at det tar all hennes tid å ta vare på barna, og at det har blitt for mye. 

Hallo, det er jo ukentlige snaps om dates, hoteller, festing og venninner! 

Hva mer er det du trenger så mye tid til Anne Brith? 

Jeg sier ikke at det ikke er slitsomt å være alene med 4 små, langt ifra. Det jeg sier er at for meg så blir det så dobbelt å skrive et innlegg om at hun ikke klarer dette fordi det blir for mye, når hun fint klarer å fylle dagene sine med egentid og dyrke egne hobbyer (som dating og festing).

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til stenging av tråder angående denne bloggeren... 

Er det moderatorene som mener at hun må beskyttet mot seg selv? Jeg bare undrer! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med den 24 åringen hun er forelsket i ? (Ref. Snap)

Eller er det bare clickbait igjen ?

Endret av Infinity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Vincent

'Kjærligheten kjenner ingen alder', men hun avviser alle de unge mennene som lyster etter henne. 

Så klager hun på at hun får så mange kommentarer fra "haters" om at hun ser ut som om hun er seksti, og får som forventet masse trøstende skryt for sitt usedvanlige ungdommelige og rynkefrie ansikt i kommentarfeltet som en følge av sytingen.

http://annebrith.blogg.no/1479020683_41_r_og_forelsket_i_e.html 

Déjà vu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Infinity skrev:

Hva er det med den 24 åringen hun er forelsket i ? (Ref. Snap)

Eller er det bare clickbait igjen ?

Handler om nettdating, preferanser på alder og at hun har fått melding fra en på 24 inne på et sånt sted men sagt neitakk pga alder og at hun har fire barn, sånn kort oppsummert. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering. Vil ikke gå inn på bloggen, men må inrømme at det frister til tider når det kommer slike merkelige utsagn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine single venner over 40 så er det helt vanlig å få enormt mye respons fra gutter/menn mellom 20 og 25 på datingsider. Trenger ikke bilde på profilen for å få respons.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flaut desperat etter klikk. Jeg forstår det litt når en fjortis gjør det men når en over 40 driver med massiv click-bait så er det bare trist. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Infinity skrev:

Takk for oppdatering. Vil ikke gå inn på bloggen, men må inrømme at det frister til tider når det kommer slike merkelige utsagn.

Bare hyggelig, jeg har som prinsipp at jeg går inn på bloggene maks en gang pr uke, det reduserer klikkene litt iallefall. så tilfeldigvis var jeg nettopp innom hennes da du spurte :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre litt om denne handlelista hennes.

er det slik at hun og familien handler alt de trenger til middag,frokost,lørdagskos og mat når barna kommer fra skolen og aktiviteter for 850 kr pr uke? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
44 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg må spørre litt om denne handlelista hennes.

er det slik at hun og familien handler alt de trenger til middag,frokost,lørdagskos og mat når barna kommer fra skolen og aktiviteter for 850 kr pr uke? 

Nei.

Men det er det hun ynder å påstå, ja.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått meg hus forbi, men hun skal være med i den nye sesongen av Bloggerne. I følge bildet som Mammatilmichelle har lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kristanna skrev:

Det har gått meg hus forbi, men hun skal være med i den nye sesongen av Bloggerne. I følge bildet som Mammatilmichelle har lagt ut.

Så det samme hos kristine ullebø. 

Dette kan jo bli interessant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...