Viking-girl Skrevet 4. september 2016 #1441 Del Skrevet 4. september 2016 3 timer siden, Freshsister skrev: Jeg skjønner ikke at noen fortsatt spiser riskaker. Så usunne! Jeg vet. De smaker papp! Men hvis man vil ned i vekt er visst riskaker og speltlomper tingen 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pingodingo Skrevet 4. september 2016 #1442 Del Skrevet 4. september 2016 I går slettet jeg henne fra snap! Ukens beste avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 4. september 2016 #1443 Del Skrevet 4. september 2016 Kl 23 la hun ut en God natt snap av seg og datteren. Syns det var grådig seint å legge seg kl 23 for ei lita jente som skal tidlig opp på skolen... Men det er nå min mening. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. september 2016 #1444 Del Skrevet 5. september 2016 6 timer siden, Viking-girl skrev: Kl 23 la hun ut en God natt snap av seg og datteren. Syns det var grådig seint å legge seg kl 23 for ei lita jente som skal tidlig opp på skolen... Men det er nå min mening. Søndager er jo ofte litt spesielt og som regel sov man lengre om morgenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 5. september 2016 #1445 Del Skrevet 5. september 2016 Er hun ferdig med å pule og jogge, sånn at man kan lese bloggen for å få baketips? Tenkte begynne å bake litt og trenger veiledning, men gidder ikke gå inn om det bare er pølsevev der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 5. september 2016 #1446 Del Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Articuno skrev: Er hun ferdig med å pule og jogge, sånn at man kan lese bloggen for å få baketips? Tenkte begynne å bake litt og trenger veiledning, men gidder ikke gå inn om det bare er pølsevev der. Kun makroner og marengs der.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 5. september 2016 #1447 Del Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Kun makroner og marengs der.... Ikke ei skikkelig sjokoladekake eller boller? Makroner og marengs blir man ikke mett av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 6. september 2016 #1448 Del Skrevet 6. september 2016 "Jeg får ofte spørsmål om.." Nei, du leser KG. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 6. september 2016 #1449 Del Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, Milio skrev: "Jeg får ofte spørsmål om.." Nei, du leser KG. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 6. september 2016 #1450 Del Skrevet 6. september 2016 Jøss, dama er jo en mann Jeg tror faktisk aldri jeg noen gang har opplevd et menneske med mer selvskryt enn Anne Brith. Ikke for å kritisere henne, hun må for all del få skryte så mye hun vil av seg selv, men hun overgår alle jeg kjenner på det området. Jeg lar meg sjelden imponere av selvskryt uansett, så hun må bare holde på Siden du tydeligvis leser her inne Anne Brith, OG tar til deg det som skrives: Du trenger ikke være kul sammen med ungene dine. Barn trenger en mamma, ikke en venninne. Du trenger ikke være kul når du støtter barnet ditt på fotballbanen, du trenger bare å bry deg. Slutt å tro at du er kul mens andre bare er kjedelige, grå, foreldre. Og hva er kul? hvor går grensen din mellom kul og latterlig? Av og til kan det faktisk blir for kult også.... da blir det bare flaut, for de rundt... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. september 2016 #1451 Del Skrevet 6. september 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av barn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. september 2016 #1452 Del Skrevet 6. september 2016 14 timer siden, Milio skrev: "Jeg får ofte spørsmål om.." Nei, du leser KG. 😂😂👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. september 2016 #1453 Del Skrevet 6. september 2016 SlowTV var en trend en tid, men nå tror jeg AnneBrith har begynt med slowblogging. Hun skriver og skriver om dette vanskelige valget, og er på tredje uka eller deromkring med å hinte om hva som er problemet. Det kalles å koke suppe på en spiker, et ikke ukjent fenomen for AnneBrith ref sparemiddagene hennes. Jeg titter innom bloggen en gang i uka eller så, og hun mangler jo fullstendig fremdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 7. september 2016 #1454 Del Skrevet 7. september 2016 Ref snap: I dag har vi snakket om at barn har rett på privatliv... Jadda! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 7. september 2016 #1455 Del Skrevet 7. september 2016 Vi leser blogger, bloggere leser oss. Sirkelen av liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. september 2016 #1456 Del Skrevet 7. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. september 2016 #1457 Del Skrevet 7. september 2016 55 minutter siden, Blå politibil skrev: Ref snap: I dag har vi snakket om at barn har rett på privatliv... Jadda! NEMLIG!!! Og ikke en mor som stapper (snapper) mobilen opp i fleisen på deg mens du vekkes og spør hva du vil ha til frokost! 😡 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. september 2016 #1458 Del Skrevet 7. september 2016 Sitat fra bloggen i dag, har ikke vært innom siden hun dumpa eksen, så jeg ville se ukemenyene for tusenlappen..... Som vi ser så rekker ikke denne fordømte tusingen i uka: En hadde vært grådig og drukket all juicen og en annen hadde tatt siste rest av melken. Det er midt i uken så mye pålegg er det heller ikke igjen. Hmm... Vel, da må det handles inn mer og jeg undrer meg Anne Brith: kommer du til å legge ut snap av dette beløpet også, altså av det som du må handle inn midt i uka. Du var så stolt av din snap av forrige handletur som var rett under 100,-kr SER du ikke, eller vil du ikke skjønne at du er gjennomskuet for lenge siden?! Selv ikke DU/DERE kan leve for 1000kr i uka. Sorry frue, den der må du lenger ut på landet med. Du beskylder OSS for å ikke være gode nok, eller oppfinnsomme nok om vi ikke får det til... Du får det fader ikke til selv engang!! Men det er jo dette du lever av, å servere oss "sponsede løgner på sølvfat". Det er lenge siden jeg har sluttet å tro på deg, lik det eller ei. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. september 2016 #1459 Del Skrevet 7. september 2016 ( 1000kr, ikke 100kr... ) 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 7. september 2016 #1460 Del Skrevet 7. september 2016 ^ Sponsede løgner på sølvfat: Perfekt oppsummert! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg