Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Birdo skrev:

Håper virkelig at hun har slettet masse snaps fra musikalen igår? Gikk gjennom hele nå, og jeg så ikke noe blotting av bein? Ja, det var mange snapper, men det var jo et bloggarrangement og snappen hennes er jo en forlengelse av bloggen.. Ikke bekreftet hun at barna var alene hjemme heller, hun sa bare at barna hennes var selvstendige så hun var ikke bekymret når hun var borte fra de.

Jeg ser virkelig bein. Alt for mye

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg ser virkelig bein. Alt for mye

Da må jeg nesten spørre hvor du ser de? Har nå gått gjennom hele storyen to ganger og fikk mannen min til å se gjennom en gang, og det eneste jeg ser av bein er det bilde hun tok i speilet og det var et bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Birdo skrev:

Da må jeg nesten spørre hvor du ser de? Har nå gått gjennom hele storyen to ganger og fikk mannen min til å se gjennom en gang, og det eneste jeg ser av bein er det bilde hun tok i speilet og det var et bilde..

Hvor hun sitter i senga i bare t-skjorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Hvor hun sitter i senga i bare t-skjorte

Seriøst? Blir dere fornærmet av å se knær og litt av et lår?:plystre: Så etter skikkelig eksponering av bein jeg, sånn som folk her kommenterer..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Birdo skrev:

Seriøst? Blir dere fornærmet av å se knær og litt av et lår?:plystre: Så etter skikkelig eksponering av bein jeg, sånn som folk her kommenterer..

Her er jeg enig med deg....

Så for meg noe småvulgært med spredde lår. Tror nok ikke noen kan bli pirret av dette?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fjær skrev:

Her er jeg enig med deg....

Så for meg noe småvulgært med spredde lår. Tror nok ikke noen kan bli pirret av dette?!

Skulle ikke tro det hvert fall:murvegg: Det er mye man kan ta AB på altså, men dette blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Birdo skrev:

Skulle ikke tro det hvert fall:murvegg: Det er mye man kan ta AB på altså, men dette blir for dumt.

ja, jeg har ett litt kritisk syn på en del av det hun foretar seg, men at hun har føtter og tilogmed LÅR er ikke noe jeg stiller meg kritisk til kjenner jeg......

Og hva vet vi, kanskje hun hadde slik shorts på seg som en del bruker når de sover?!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fjær skrev:

ja, jeg har ett litt kritisk syn på en del av det hun foretar seg, men at hun har føtter og tilogmed LÅR er ikke noe jeg stiller meg kritisk til kjenner jeg......

Og hva vet vi, kanskje hun hadde slik shorts på seg som en del bruker når de sover?!!

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

Fikk bekrefta på snap at barna er alene når hun er ute på eventyr, da. Siden det var spekulasjoner tidligere.

Hvordan klarer du og tolke det ut fra snap? Jeg tipper tanta er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sol79 skrev:

Hvordan klarer du og tolke det ut fra snap? Jeg tipper tanta er der.

For det første regner jeg med hun hadde sagt tanta var der, hvis det var saken. Hun sier også hun har kontakt med barna på telefon og at de er over gjennomsnittet selvstendig. Men, det er jo mulig hun er der, men da tror jeg AB hadde benyttet sjansen. I tillegg er vel eldstemann gammel nok til å klare seg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Birdo skrev:

Neida, jeg er langtfra prippen. Jeg syns bare det var teit at hun starter med en snap under dyna for så å løfte vekk dyna, trekke opp nattkjolen/t-skjorta(og samme for meg hva hun har under, shorts eller hva  annet andre har kommentert) for så å trekke ned nattkjolen/t-skjorta over lårene på siste snap. 

Men okei da, da er det jeg som er teit. Jeg klarer fint å leve med det :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det morgenshowet hennes var ikke noe å reagere på, litt lår må man nesten tåle.. Blir man pirret evnt provosert av det der så har man sett litt for lite hud i sitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Hun oppnår jo respons på litt lår, det er jo tydelig. ;) Hiv ut en dårlig ukesmeny, vis litt lår. Voila. 

Endret av Sugemerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, fjær skrev:

Hun har vagina også, kanskje hun skal filme oppi der også

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Hun har vagina også, kanskje hun skal filme oppi der også

Litt spesiell holdning det der synes jeg..

Ja klar hun har vagina, men det er vell normalt set,t sett på noe som er privat, veldig få filmer underlivet sitt..Iallefall å legger ut på snap.

Jeg synes det er vanskelig å se likhetene med å se knær/lår og ei vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir noen ganger flau over at jeg følger denne dama så nøye på snap. Hun er nesten dobbelt så gammel som meg, og jeg har ikke sansen, som jeg jo har gitt uttrykk for tidligere i tråden, for henne/innleggene hun poster. Men når jeg ser hva en del andre (her inne) klarer å tolke og analysere, og vri alt om til verste mening, for så å lire av seg her inne, ut ifra de korte filmsnuttene, da kjenner jeg at jeg ikke har noen verdens ting å være flau over.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, September 02, 2016 at 7.40, Vipser skrev:

Bare til info: det er mulig å velge bort de som ikke skal ha tilgang til my story. Det kan godt være dette er gjort for barna og deres venner. 

Har hun ikke ganske mange følgere på snappen sin da? Følgere som hun ikke kjenner personlig, men som hun likevel har lagt til. Om hun har valgt at barna og deres venner ikke skal ha tilgang til "my story", så kan likevel andre elever på barnas skole ha tilgang. Dette er ikke akkurat en vanntett løsning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎08‎.‎08‎.‎2016 at 0.11, Viking-girl skrev:

Hun kjøpte tørre riskaker da... De er jo bare luft og fulle i kvikksølv og bør ikke gis til barn i følge ekspertene. 

Jeg skjønner ikke at noen fortsatt spiser riskaker. Så usunne!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...