pøbelsara Skrevet 2. september 2016 #1401 Del Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Birdo skrev: Da er det jo noe galt med denne forelderen som forteller barnet sitt sånn. Seriøst? Du synes ikke at egne foreldre har ansvar for å skjerme ungene sine? Jeg synes det er trist hvordan hun har tatt av. Noen ganger er folk sin egen verste fiende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. september 2016 #1402 Del Skrevet 2. september 2016 15 minutter siden, pøbelsara skrev: Seriøst? Du synes ikke at egne foreldre har ansvar for å skjerme ungene sine? Jeg synes det er trist hvordan hun har tatt av. Noen ganger er folk sin egen verste fiende. Selvfølgelig syns jeg foreldrene har ansvar. Men om det stemmer at hun har blokkert barna og vennene deres fra mystoryen sin, så er jo de foreldrene som snakker om de kontroversielle tingene hun legger ut foran barna sine ganske tette. Verste jeg vet er foreldre som snakker stygt om andre (snakker om andre generelt også) foran barn. Spesielt når de blir så overrasket over at barna deres snakker stygt om andre og/eller mobber senere i livet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. september 2016 #1403 Del Skrevet 2. september 2016 Et øyeblikk siden, Birdo skrev: Selvfølgelig syns jeg foreldrene har ansvar. Men om det stemmer at hun har blokkert barna og vennene deres fra mystoryen sin, så er jo de foreldrene som snakker om de kontroversielle tingene hun legger ut foran barna sine ganske tette. Verste jeg vet er foreldre som snakker stygt om andre (snakker om andre generelt også) foran barn. Spesielt når de blir så overrasket over at barna deres snakker stygt om andre og/eller mobber senere i livet.. Hvordan vet du at hun blokkert ungene? Og jeg er for øvrig enig med deg i at foreldre ikke skal snakke om slike ting. Men ungene går på skole i et relativt lite lokalsamfunn hvor hun er den lokale kjendisen - så det er lett å forestille seg at unger på den skolen har henne på snap - helt uten at foreldrene har snakket om henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. september 2016 #1404 Del Skrevet 2. september 2016 1 time siden, pøbelsara skrev: Hvordan vet du at hun blokkert ungene? Og jeg er for øvrig enig med deg i at foreldre ikke skal snakke om slike ting. Men ungene går på skole i et relativt lite lokalsamfunn hvor hun er den lokale kjendisen - så det er lett å forestille seg at unger på den skolen har henne på snap - helt uten at foreldrene har snakket om henne. Det vet jeg ikke, men det var det det var snakk om når det kom opp at foreldrene kunne fortelle det til barna i stedenfor. Jeg gikk utifra hva som ble diskutert på det tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. september 2016 #1405 Del Skrevet 2. september 2016 Den 26. august 2016 at 16.45, _Malene skrev: 1 time siden, pøbelsara skrev: Hvordan vet du at hun blokkert ungene? Og jeg er for øvrig enig med deg i at foreldre ikke skal snakke om slike ting. Men ungene går på skole i et relativt lite lokalsamfunn hvor hun er den lokale kjendisen - så det er lett å forestille seg at unger på den skolen har henne på snap - helt uten at foreldrene har snakket om henne. Tro meg hun finnes ikke kjent her. Hadde det ikke vært for kg hadde jeg ikke ant at naboen hadde blogg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. september 2016 #1406 Del Skrevet 2. september 2016 21 minutter siden, minister-mio skrev: Tro meg hun finnes ikke kjent her. Hadde det ikke vært for kg hadde jeg ikke ant at naboen hadde blogg Jeg har en slektning som bor der og påstår hun er ganske berømt/beryktet i håndballmiljøet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. september 2016 #1407 Del Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Birdo skrev: Selvfølgelig syns jeg foreldrene har ansvar. Men om det stemmer at hun har blokkert barna og vennene deres fra mystoryen sin, så er jo de foreldrene som snakker om de kontroversielle tingene hun legger ut foran barna sine ganske tette. Verste jeg vet er foreldre som snakker stygt om andre (snakker om andre generelt også) foran barn. Spesielt når de blir så overrasket over at barna deres snakker stygt om andre og/eller mobber senere i livet.. Som det ble skrevet litt tidligere, så har også små gryter ører. Ofte på størrelse med en parabolantenne, og utrolig finjustert. Så ingen foreldre trenger å fortelle noe foran barna for at de skal få det med seg. Jeg tenker også at det må være kleint for et litt større barn å høre om foreldres sexliv på butikken, overhørt i en samtale mellom folk de ikke kjenner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. september 2016 #1408 Del Skrevet 2. september 2016 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg har en slektning som bor der og påstår hun er ganske berømt/beryktet i håndballmiljøet. Jaha ja. Håndballmiljøet kjenner jeg ikke til så det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. september 2016 #1409 Del Skrevet 2. september 2016 49 minutter siden, Rosalie skrev: Som det ble skrevet litt tidligere, så har også små gryter ører. Ofte på størrelse med en parabolantenne, og utrolig finjustert. Så ingen foreldre trenger å fortelle noe foran barna for at de skal få det med seg. Jeg tenker også at det må være kleint for et litt større barn å høre om foreldres sexliv på butikken, overhørt i en samtale mellom folk de ikke kjenner. Joda, det er sant. Men nå svarte jeg personen som skrev svart på hvitt at foreldrene vil se snappene og fortelle det videre til barna sine. De foreldrene er det noe galt med. Sa ingenting om de som sitter i hagen å snakker om det, og barnet tilfeldigvis hører på gjennom vinduet i andre etasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 2. september 2016 #1410 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) jeg fjerner det jeg leste på bloggen og kommenterte om utseende👌. Var ikke noe vondt ment. :-) Endret 2. september 2016 av Heeipådeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 3. september 2016 #1411 Del Skrevet 3. september 2016 Hun videosnapper ene av de store sønnene mens hun vekket han. Fy flate, hadde mora mi filma morgentrynet mitt idet jeg våknet og lagt det ut for så mange folk... nei DA altså! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. september 2016 #1412 Del Skrevet 3. september 2016 8 minutter siden, strawberryjaw skrev: Hun videosnapper ene av de store sønnene mens hun vekket han. Fy flate, hadde mora mi filma morgentrynet mitt idet jeg våknet og lagt det ut for så mange folk... nei DA altså! Å, fy... Jeg hadde ikke snakket med min mor på lang tid, ei heller oppholdt meg i samme rom som neket. Også hadde jeg forlangt nøkkel til rommet mitt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marloussie Skrevet 3. september 2016 #1413 Del Skrevet 3. september 2016 Hvorfor filmer hun mens hun sitter og ser på musical?? Det må da ha vært veldig forstyrrende for folk rundt henne og ikke minst de på scenen. Sånn gjør man bare ikke altså😕 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 3. september 2016 #1414 Del Skrevet 3. september 2016 Vet ikke om jeg er mest oppgitt eller mest flau! Sett deg under dyna når du snapper Anne-Brith.....eller det jo flaks at du oppdaget det helt til slutt (etter 9 snapper) slik at du ikke ble sittende å vise frem lårene dine altfor lenge. Jo'a ikke no' galt med lårene dine, men når mission mest sannsynlig er å friste han du liker, så kunne du ha sendt han en egen snap hvor du sitter på den måten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 3. september 2016 #1415 Del Skrevet 3. september 2016 22 minutter siden, Marloussie skrev: Hvorfor filmer hun mens hun sitter og ser på musical?? Det må da ha vært veldig forstyrrende for folk rundt henne og ikke minst de på scenen. Sånn gjør man bare ikke altså😕 Virker som det har blitt helt naturlig og snappe ALT du gjør. Jeg følger forskjellige folk på snap, og det er alt fra og pusse tenna til du sitter og griner over noe...😜 Var flere på den musikalen igår som snappet.. Kanskje snappet dem for at folk skal tenke : den musikalen må jeg se? Og generelt vent med å snappe til du har våknet😜, mye koseligere å se et våkent ansikt 🙂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 3. september 2016 #1416 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hun har helt rett i dag!!!! Hun er ikke perfekt!!! Men nå måtte jeg slette henne og ha pause igjen for jeg klarer ikke å se den fingringen med øret og håret, pekefinger og snurpemunn!! Råd: du hadde fått med deg at du ikke skal legge deg med sminke,det hørte du ikke på det øret, men du bør iallfall vaske den av når du våkner! INGEN ser bra ut med sminke fra forrige dagen. Og slutt med overgrep mot ungene dine. Ja, jeg kaller det det når du filmer dem når de sover og er uviten om det. Hold de bildene til familiealbumet!! Takk for meg - igjen! Endret 3. september 2016 av tov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2016 #1417 Del Skrevet 3. september 2016 Hun er så opptatt av at hun bør få gjøre akkurat som hun vil med ting i livet..men, da foreslår eg at hun slutter å blogge og brette ut livet sitt på snap..for vips, da slipper hun all kritikk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. september 2016 #1418 Del Skrevet 3. september 2016 Fikk bekrefta på snap at barna er alene når hun er ute på eventyr, da. Siden det var spekulasjoner tidligere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 3. september 2016 #1419 Del Skrevet 3. september 2016 Det er virkelig på tide vi får et lovfestet vern mot utbretting av barns privatliv i sosiale media. Annebritt er virkelig et skrekkeksempel på hvor galt det kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. september 2016 #1420 Del Skrevet 3. september 2016 Håper virkelig at hun har slettet masse snaps fra musikalen igår? Gikk gjennom hele nå, og jeg så ikke noe blotting av bein? Ja, det var mange snapper, men det var jo et bloggarrangement og snappen hennes er jo en forlengelse av bloggen.. Ikke bekreftet hun at barna var alene hjemme heller, hun sa bare at barna hennes var selvstendige så hun var ikke bekymret når hun var borte fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg