Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Leser ikke bloggen, men følger henne på snapchat. Har hun kjøpt hus? Flere ganger har hun vist fram bilder fra ett prospekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heeipådeg

Dama slutter aldri og lage show :-). Morro å følge, for å se hva det neste 'stunte' blir:-) Hehe...

Hun burde legge ut det ultralydbildet på bloggen med en mystisk tekst, da tenker jeg at hun får klikk for flere uker😂. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo klart at når man bikker under topp 40 på Blogglisten må man gjøre noen upopulære tiltak. Hva er bedre enn graviditetsspekulasjoner? Vi har jo minst tre høygravide toppbloggere som tjener klikk på å utlevere svangerskapet, og Isabel Raad har jo bevist gang på gang at clickbaits funker. Sånn, for en dag i alle fall. Men den ene dagen på topp 5 kan man leve lenge på..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Heeipådeg skrev:

Dama slutter aldri og lage show :-). Morro å følge, for å se hva det neste 'stunte' blir:-) Hehe...

Hun burde legge ut det ultralydbildet på bloggen med en mystisk tekst, da tenker jeg at hun får klikk for flere uker😂. 

Syns du det er greit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, gjärd skrev:

Leser ikke bloggen, men følger henne på snapchat. Har hun kjøpt hus? Flere ganger har hun vist fram bilder fra ett prospekt. 

Så vidt jeg har fått med meg, så skal hun og barna spare slik at de har råd til å bygge dette huset om noen år. Det er bare det at hun har glemt at hun skal spare med en gang hun går forbi en salong eller ser noe hun har lyst til å kjøpe. Så barna sparer til å bygge hus. Eller noe slikt...

(jeg har henne ikke på snap, altså)

Endret av Rosalie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heeipådeg skrev:

SYnes du det er greit?

Jeg synes det er veldig ugreit å drive med sånn click-baiting. Antakelig har hun lagt ut dette bildet for å startet spekulasjoner om svangerskap - selv om det så vidt jeg kan se ikke er noe foster på bildet og kanskje heller ikke noe livmor engang. Så kommer hun til å få en masse kommentarer - og så kommer hun til å skrive harmdirrende om folk som ikke bare kan la henne poste det hun vil og ingen skal bestemme hva hun skal blogge om og hun vet best hva som passer for henne og alle som kritiserer henne er haters som ikke unner henne å gjøre det bra.

:kjennerlusapågangen:

Endret av pøbelsara
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@pøbelsara :5:

Jeg syns det er pinlig at en dame på nærmere 40 skal clickbaite med ultralyd og mulig graviditet. Jeg forventer generelt lite av disse unge toppbloggerne, som akkurat har fått lov til å kjøpe sprit på polet, men en voksen dame burde vite bedre enn dette. Flaut rett og slett. Skikkelig flaut.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
1 time siden, pøbelsara skrev:

SYnes du det er greit?

Jeg synes det er veldig ugreit å drive med sånn click-baiting. Antakelig har hun lagt ut dette bildet for å startet spekulasjoner om svangerskap - selv om det så vidt jeg kan se ikke er noe foster på bildet og kanskje heller ikke noe livmor engang. Så kommer hun til å få en masse kommentarer - og så kommer hun til å skrive harmdirrende om folk som ikke bare kan la henne poste det hun vil og ingen skal bestemme hva hun skal blogge om og hun vet best hva som passer for henne og alle som kritiserer henne er haters som ikke unner henne å gjøre det bra.

:kjennerlusapågangen:

Var ironisk😂 men jeg bomma litt hehe☺. 

Jeg venter på det innlegget som du beskriver:). 

Håper hun har god kommunikasjon med han hun dater, for visst ikke tror jeg han blir vettskremt over ultralyd bilde 😅. 

Og jeg gjetter at det er bevisst valg at hun ikke snapper nå for øyeblikket😛. For å skape endaaaa mer nysjerrighe osv. 

Og en ting til- jeg bruker å vente med å lese bloggen hennes - for å unngå ''klikk'' så jeg ser på facebook siden hennes,  der hun deler link til bloggen. Og ser an kommentarene om det er verdt og klikke seg inn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyanie
7 timer siden, Heeipådeg skrev:

Hehe. Vet fint lite om den dama, men nå får jeg nesten ta en kikk på bloggen hennes. Måtte bare innom tråden her, siden hun virker populær her på forumet. Eller man bør kanskje heller si upopulær? :) Enkelte bloggere vet å legge ut ting og tang for å gi flere klikk til bloggen, og masse diskusjon her som igjen også gir flere klikk. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Milio skrev:

Er jo klart at når man bikker under topp 40 på Blogglisten må man gjøre noen upopulære tiltak. Hva er bedre enn graviditetsspekulasjoner? Vi har jo minst tre høygravide toppbloggere som tjener klikk på å utlevere svangerskapet, og Isabel Raad har jo bevist gang på gang at clickbaits funker. Sånn, for en dag i alle fall. Men den ene dagen på topp 5 kan man leve lenge på..

Tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Tre?

Cbe, mamma til michelle og villa paprika.. Er et par andre som også er gravide men som ikke kaller seg toppblogger..

Endret av SjiraffenLaffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SjiraffenLaffen skrev:

Cbe, mamma til michelle og villa paprika.. Er et par andre som også er gravide men som ikke kaller deg toppblogger..

Åja, VP var den tredje ja :P Ser ikke på henne som toppblogger akkurat :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Birdo skrev:

Åja, VP var den tredje ja :P Ser ikke på henne som toppblogger akkurat :P

Ser egentlig ikke på noen av de som toppbloggere egentlig jeg :P men vp kaller seg for toppblogger som de 2 andre gjør :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tov skrev:

Og førtis-dama fortsetter sine barnslige snapper i dag. Med samme trutmunn og pekefinger. 🤔

Måtte slutte å følge henne på snapchat jeg, nettopp på grunn av de faktene der. Orket ikke mer pekefinger og trutmunn! :fnise:

Hun minner meg litt om en Ivo Caprino-figur.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heeipådeg

Hun var seg selv lik på snap😛. Men var litt mer alvorlig nå,  ikke så fjortis. Men hva har skjedd med huden hennes? :/ ikke ute etter og snakke stygt)

Men dette er generelt , ikke bare AB- hva er greia med å spille musikk når du snapper?😂 . irriterende hehe. 

Endret av Heeipådeg
jeg så snappene på nytt hehe.:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SjiraffenLaffen skrev:

Ser egentlig ikke på noen av de som toppbloggere egentlig jeg :P men vp kaller seg for toppblogger som de 2 andre gjør :P 

Rasmussen og CBE er i topp tre med 40 000 daglige lesere. VP holder seg vel knapt inne på topp 20 med sine 8-9000 lesere. Anne Brith er på ca 40. plass med 3-4000 lesere.

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mai 2016 at 21.39, Vipser skrev:

Jeg fikk litt inntrykk av at det her var en unik greie, før jeg så at en annen blogger også har vært redaktør... Klisjéhjemmet 

Mon tro om de får innpass i den norske redaktørforeningen :fnise: Hun skulle vel teste noen produkter for en apotekkjede? Skribent kan lett forveksles med redaktør tenker jeg :P 

Mediakaos er jo en blogger, som faktisk ER redaktør da. Har fulgt henne noen år. 4 barns mor som Anne Brith - dog den strake motsening i blogguniverset for henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være gjesteredaktør for et magasin er siste trend for å øke klikk og salg. Vinn-vinn for blogger og magasin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...