Gjest CecilieX Skrevet 25. mai 2016 #701 Del Skrevet 25. mai 2016 Disse managementfirmaene bør snarest ta et kurs eller tre med bloggerne sine, der man kurser dem i å unngå selvmotsigelser. I dag poster AB en tekst som er skrevet som et brev til datteren, der det understrekes viktigheten av å leve utenfor SoMe, det er det livet som er ekte. Hun skriver om viktigheten av å snakke sammen face to face utenfor SoMe, i et INNLEGG, på sin BLOGG som definitivt IKKE er face to face, men en SoMe- kanal. Neidasssåå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. mai 2016 #702 Del Skrevet 25. mai 2016 Hva mener hun med at hun er redaktør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 25. mai 2016 #703 Del Skrevet 25. mai 2016 48 minutter siden, CecilieX skrev: Disse managementfirmaene bør snarest ta et kurs eller tre med bloggerne sine, der man kurser dem i å unngå selvmotsigelser. I dag poster AB en tekst som er skrevet som et brev til datteren, der det understrekes viktigheten av å leve utenfor SoMe, det er det livet som er ekte. Hun skriver om viktigheten av å snakke sammen face to face utenfor SoMe, i et INNLEGG, på sin BLOGG som definitivt IKKE er face to face, men en SoMe- kanal. Neidasssåå. Husker godt den veldokumenterte slankekuren hennes fra tidligere i vinter som kom like etter et bekymret innlegg som omhandlet datteren som lurte på om hun var feit og at vi alle har et ansvar for å dempe kroppshysteriet. Ble helt matt av den manglende logikken både da og nå. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 25. mai 2016 #704 Del Skrevet 25. mai 2016 Hun ER bare selvmotsigelser. Du kan nesten plukke hvilket som helst emne ut ( utenom baking) og hun leverer bare selvmotsigelser. Hun har jo flere ganger slått ned på matrealismen, men nå er hun ukentlig å henter seg nye klær til både seg og barna. Riktinok får HUN de sponset, men likevel. Det er jo bare for dumt. Og samtidlg som de liksom lever sååå sparsomt og sparer til hus, så får ungene gaver og klær i fleng. Det er jo ikke akkurat det hun har frontet før. Samme med kropp og være fornøyd med den man er. Når hun begynte å få ting sponset var hun visst ikke så fornøyd med seg selv. Da er det løsnegler, løsvipper, løshår, selvbruniing, tatoverte lepper og bryn... Er begynt å vise seg frem halvnaken og står å lager de rareste positurer med trutmunn ( ser forøvrig ut som hun er slagrammet når hun lager det skjeve ansiktet) og insinuerer dater, sex og en hang for menn og oppmerksomhet. Det er så desperat at det er skummelt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. mai 2016 #705 Del Skrevet 25. mai 2016 5 timer siden, Valetta skrev: Hva mener hun med at hun er redaktør? Jeg fikk litt inntrykk av at det her var en unik greie, før jeg så at en annen blogger også har vært redaktør... Klisjéhjemmet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mai 2016 #706 Del Skrevet 25. mai 2016 Maren Erdvik også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. mai 2016 #707 Del Skrevet 25. mai 2016 Og Ingrid Holm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 25. mai 2016 #708 Del Skrevet 25. mai 2016 Hvis det å kalle seg redaktør for én dag er det som skal til for å være ansvarlig for et trykket eller elektronisk medium uten noen som helst form kompetanse på området, uten noen form for tilretteleggelse fra mediets side, eller har noen som helst betydning for mediet utenom salgstriks, så kall sjefen for mediet samt alle mediets lesere blåøyde og naive. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2016 #709 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg har begynt å si fra til ulike aktører som bruker bloggere som markedsføring. Når barna er en del av det spør jeg også om barnet har fått betalt og om de vet at oppdragsgiver følger reglene for barnearbeid i AML. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 26. mai 2016 #710 Del Skrevet 26. mai 2016 La oss si det slik at DetNye behørig ble fortalt at usminkede bilder av en ihjeloperert og godt injisert blogger som gjesteredaktør for et blad lest av mange ungjenter, ble i overkant dobbeltmoralsk. Etterlyste samtidig trykkingen av forrige PFU-fellelse. Fikk ikke svar, gitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 26. mai 2016 #711 Del Skrevet 26. mai 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: La oss si det slik at DetNye behørig ble fortalt at usminkede bilder av en ihjeloperert og godt injisert blogger som gjesteredaktør for et blad lest av mange ungjenter, ble i overkant dobbeltmoralsk. Etterlyste samtidig trykkingen av forrige PFU-fellelse. Fikk ikke svar, gitt. Hvis du mener PFU-fellesen i forbindelse med CBE, så har den vært på trykk. Husker ikke hvilken utgave, men jeg har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 26. mai 2016 #712 Del Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Fralle skrev: Hvis du mener PFU-fellesen i forbindelse med CBE, så har den vært på trykk. Husker ikke hvilken utgave, men jeg har sett den. OK? Hvis jeg har bomma, er det dumt av meg. Men jeg finner ikke gjengivelse av fellelsen på nettsiden i hvert fall. Eventuelt om noen kan legge lenken inn i en mer riktig tråd enn her/PM, så det ikke blir mer avsporing i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. mai 2016 #713 Del Skrevet 26. mai 2016 Fellelsen stod flere måneder etterpå, har sett den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 26. mai 2016 #714 Del Skrevet 26. mai 2016 Blir så pinlig berørt 🙊 Hun leser tydeligvis erotisk litteratur (eller noe sånt) viser hun på snap. Skriver: "herregud 😍 Dette trengte jeg nå". Javel, greit at hun leser slikt. For all del. Men må det ut? hun har jo store barn og alt. Ble litt flau jeg. Men nå skal hun på date også 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. mai 2016 #715 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg kom tilfeldigvis over snapchaten hennes, ubeskrivelig pinlig at en firebarnsmor på 50 pluss holder på slik 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 26. mai 2016 #716 Del Skrevet 26. mai 2016 32 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg kom tilfeldigvis over snapchaten hennes, ubeskrivelig pinlig at en firebarnsmor på 50 pluss holder på slik hi hi hi hun er bare 41-42?! MEn oppfører seg som en fjortis. Så vær forberedt på flere pinlige og flaue snap fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 26. mai 2016 #717 Del Skrevet 26. mai 2016 35 minutter siden, strawberryjaw skrev: Blir så pinlig berørt 🙊 Hun leser tydeligvis erotisk litteratur (eller noe sånt) viser hun på snap. Skriver: "herregud 😍 Dette trengte jeg nå". Javel, greit at hun leser slikt. For all del. Men må det ut? hun har jo store barn og alt. Ble litt flau jeg. Men nå skal hun på date også 😁 Kanskje hun "varmet opp" til daten. Skikkelig flaut at hun må dele slike saker, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 27. mai 2016 #718 Del Skrevet 27. mai 2016 Det jeg blir mest fascinert over er hvordan man rekker å dokumentere så mye fra livet sitt. Hadde jeg skulle snappet alt jeg gjorde i løpet av en dag, og i tillegg skrevet hashtags og hjerter og musikk i bakgrunnen og hele pakka, da hadde jeg ikke rukket stort mer enn halvparten av hva jeg burde. Og denne dobbeltmoralen... "Jenta mi, ikke lev i den tilgjorte verden på sosiale medier, du er bra og fin nok. Logg i hvert fall av før mamma kommer hjem, da. Jeg skal bare en tur og få tatovert på bryn og lepper og satt på negler og vipper. Mulig det tar litt lenger tid, ettersom jeg må dokumentere alt for leserne mine." 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 27. mai 2016 #719 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Er det UL bilde av baby på siste snapen Endret 27. mai 2016 av sweety pie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 27. mai 2016 #720 Del Skrevet 27. mai 2016 3 minutter siden, sweety pie skrev: Er det UL bilde av baby på siste snapen the fuck. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg