Ultiva Skrevet 18. mai 2016 #661 Del Skrevet 18. mai 2016 48 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun publiserer bilde på bilde, for så å avsløre at det har skjedd på trampolinen. Og for så å klage over at folk spekulerer at hun har vært på fylla/hatt sex på gulvet, og at de synes så mangt og meget om hvordan hun lever sitt liv. Som hun velger og vet hva som er best, selvsagt. Mark my words. Klassisk strategi. Å si "A" men ikke "B", for å pirre lesernes nysgjerrighet og å øke spekulasjonene og omtalen av egen blogg. Flere gravide toppbloggere som holder på med det samme. Å vise seg naken i bunad er ikke for privat, ei heller er det for privat å avsløre favorittstillingene i senga. Men å avsløre babyens kjønn, nei DET er for personlig... Alt handler om å tilbakeholde informasjon for å skape spekulasjoner. Om noen da kommer med en negativ spekulasjon (som at en blogger fikk sår på knærne pga fylla eller sex, noe hun selv har insinuert sterkt), så er leserne slemme og patetiske, og bloggeren kan høste medfølelse fra sine ukritiske fans. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2016 #662 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Anne Brith var i det minste gjennomført ærlig da hun skrev at hun blogget, ikke fordi hun elsker å bake eller fordi hun liker å dele følelser, men fordi hun ønsker klikk. Spørsmålet er om strategien hun har valgt nå er særlig god. Hun har hatt en lang rekke lojale venninnelesere på bloggen. Hun har jo delt det meste og har høstet sympati og nærhet på denne måten. Når disse venninnene nå reagerer på hennes nye blogging så gir hun dem fingeren og stenger kommentarfeltet. I tillegg skal de bare drite i å tro at hun gidder å bake selv om hun vet at det der det de vil ha, for hun gidder nemlig ikke (fritt oversatt). Utdrag fra innlegget her: http://imgur.com/JZioy9h Hva er det med disse bloggerne, egentlig? De mister fotfestet en etter en, og når leserne renner inn, renner det sympatiske ved dem ut. Det er jo ikke rart at leserne stiller noen spørsmål, når det viser seg at den personen hun har fremstilt på bloggen plutselig er verken jordnær, bakeglad eller hyggelig lenger. Sikkert litt spesielt å få janteloven slengt i bordet foran seg, og påstander om at de ikke ønsker å se henne glad. Endret 18. mai 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #663 Del Skrevet 18. mai 2016 De glemmer helt hvem kunden er. Alle de store bloggerne er jo indignert over ting leserne deres sier om dem. For sponsorene er sure-Patre like verdifull som snille-Laura, så lenge klikker seg like mye inn på bloggen. Man kan ikke velge å bare ha snille lesere, dessverre. Man vet ikke hvem som smiler søtt og synes man er kul eller hvem som napper litt i loffen når man ser bilde ev vedkommende naken i bunaden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2016 #664 Del Skrevet 18. mai 2016 9 minutter siden, pøbelsara skrev: De glemmer helt hvem kunden er. Alle de store bloggerne er jo indignert over ting leserne deres sier om dem. For sponsorene er sure-Patre like verdifull som snille-Laura, så lenge klikker seg like mye inn på bloggen. Man kan ikke velge å bare ha snille lesere, dessverre. Man vet ikke hvem som smiler søtt og synes man er kul eller hvem som napper litt i loffen når man ser bilde ev vedkommende naken i bunaden. Øy! Måtte bare.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #665 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, loffen skrev: Øy! Måtte bare.. Jeg tenkte på deg da jeg skrev det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #666 Del Skrevet 18. mai 2016 16 minutter siden, CecilieX skrev: Anne Brith var i det minste gjennomført ærlig da hun skrev at hun blogget, ikke fordi hun elsker å bake eller fordi hun liker å dele følelser, men fordi hun ønsker klikk. Spørsmålet er om strategien hun har valgt nå er særlig god. Hun har hatt en lang rekke lojale venninnelesere på bloggen. Hun har jo delt det meste og har høstet sympati og nærhet på denne måten. Når disse venninnene nå reagerer på hennes nye blogging så gir hun dem fingeren og stenger kommentarfeltet. I tillegg skal de bare drite i å tro at hun gidder å bake selv om hun vet at det der det de vil ha, for hun gidder nemlig ikke (fritt oversatt). Utdrag fra innlegget her: http://imgur.com/JZioy9h Hva er det med disse bloggerne, egentlig? De mister fotfestet en etter en, og når leserne renner inn, renner det sympatiske ved dem ut. Det er jo ikke rart at leserne stiller noen spørsmål, når det viser seg at den personen hun har fremstilt på bloggen plutselig er verken jordnær, bakeglad eller hyggelig lenger. Sikkert litt spesielt å få janteloven slengt i bordet foran seg, og påstander om at de ikke ønsker å se henne glad. Og så fort hun møter motgang, skylder hun på at leserne er jenter og misunnelige og ikke unner henne å ha det bra. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 18. mai 2016 #667 Del Skrevet 18. mai 2016 4 timer siden, LilleSnupp skrev: Haha ha.. bringer frem minner fra ungdomstiden. Jeg og kjæresten på hotell. Mange hotell har vegg til veggteppe.. 😂😂 Det første jeg tenkte på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2016 #668 Del Skrevet 18. mai 2016 9 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tenkte på deg da jeg skrev det. Du gjorde det ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. mai 2016 #669 Del Skrevet 18. mai 2016 Takk for imgur @CecilieX . Det hun VIL at vi skal snakke om er at hun kysset en eller annen kjendis på Gullruten. DET ønsker hun masse spekulasjoner om og hun virker ganske furt når leserne egentlig ikke bryr seg så veldig. Jeg er interessert i kaker jeg. Hvem som klinte med hvem sluttet jeg å bry meg om på ungdomsskolen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 18. mai 2016 #670 Del Skrevet 18. mai 2016 jeg er ganske sikker på at det var ironisk når hun skrev at hun ikke blogget fordi hun elsket å bake, og å formidle følelser.. For det gjør hun jo, at hun tjener penger/klikk på det er jo ren bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 18. mai 2016 #671 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Inocybe skrev: Takk for imgur @CecilieX . Det hun VIL at vi skal snakke om er at hun kysset en eller annen kjendis på Gullruten. DET ønsker hun masse spekulasjoner om og hun virker ganske furt når leserne egentlig ikke bryr seg så veldig. Jeg er interessert i kaker jeg. Hvem som klinte med hvem sluttet jeg å bry meg om på ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 18. mai 2016 #672 Del Skrevet 18. mai 2016 Har hun ikke ny kjæreste da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #673 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Basilen skrev: jeg er ganske sikker på at det var ironisk når hun skrev at hun ikke blogget fordi hun elsket å bake, og å formidle følelser.. For det gjør hun jo, at hun tjener penger/klikk på det er jo ren bonus. Hun pleier å veksle litt mellom å blogge fordi hun elsker det og å blogge for klikk. Dvs det har jeg vel bare sett henne i Innrømme i den artikkelen i RB i fjor, når hun skrev det om baking og følelser kontra klikk, var hun nok ironisk. Men det er speisielt at alle toppbloggere har sånn forakt for en del av leserne sine. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 18. mai 2016 #674 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, pøbelsara skrev: Hun pleier å veksle litt mellom å blogge fordi hun elsker det og å blogge for klikk. Dvs det har jeg vel bare sett henne i Innrømme i den artikkelen i RB i fjor, når hun skrev det om baking og følelser kontra klikk, var hun nok ironisk. Men det er speisielt at alle toppbloggere har sånn forakt for en del av leserne sine. Tviler ikke er sekund på at en god del av innleggene er kun for klikk, men motivasjon til å blogg er vel i utganspunktet at hun liker de tingene. Men det er jo tidvis klikkorama med de overskriftene hennes, og det er egentlig bare patetisk. (Clicbait jevnt over altså, ikke bare hos henne) Forakten kommer vel i takt med kritikk, og kritikk i takt med feiltrinn.. Jeg har tilgode å lese en blogger som tar kritikk konstruktiv, dessverre. De kunne jo lært veldig mye av det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2016 #675 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, Basilen skrev: jeg er ganske sikker på at det var ironisk når hun skrev at hun ikke blogget fordi hun elsket å bake, og å formidle følelser.. For det gjør hun jo, at hun tjener penger/klikk på det er jo ren bonus. Jeg måtte lese innlegget en gang til, for å sjekke om jeg hadde oversett ironien, men jeg kan ikke finne noen tegn på at hun mente det ironisk. Hva ser du? Hele innlegget har et gjennomgangstema og det er at hun kommer til å gjøre akkurat som hun har lyst til. Hun skriver rett frem at hun ikke har lyst til å lage bakeinnlegg hver dag. Når hun da samtidig skriver at hun faktisk ikke blogger fordi hun elsker å bake, så greier jeg ikke å forstå utsagnet som ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 18. mai 2016 #676 Del Skrevet 18. mai 2016 Det virker som om Anne Brith ønsker å bygge opp et inntrykk av at hun er utsatt for hat. Men det er jo bare helt legitim kritikk av bruk av barn som motor i businessen, ispedd noen snaps av pupper og trutmunn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 18. mai 2016 #677 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg venter bare på snap/ blogginnlegg som det står : Ja jeg er forelsket / ja jeg dater, med barnas godkjennelse. Sånn som hun holder på nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 19. mai 2016 #678 Del Skrevet 19. mai 2016 14 timer siden, Heeipådeg skrev: Jeg venter bare på snap/ blogginnlegg som det står : Ja jeg er forelsket / ja jeg dater, med barnas godkjennelse. Sånn som hun holder på nå om dagen. Hun har ny type, så det kommer nok. Eventuelt "sparer" hun det ved å tease litt her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2016 #679 Del Skrevet 19. mai 2016 7 minutter siden, canacas skrev: Hun har ny type, så det kommer nok. Eventuelt "sparer" hun det ved å tease litt her og der. Ikke umulig, det var jo da hun gikk inn i forrige forhold at bloggen virkelig tok av i forhold til antall lesere. AB lærte nok mye av det, så hun vet nok å spille sine kort riktig. Antydningens kunst kan hun jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. mai 2016 #680 Del Skrevet 19. mai 2016 Tråden er ryddet for: * Spekulasjoner og ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. * Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg