Gjest hulderjenta Skrevet 14. mai 2016 #641 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg greier heller ikke år tenke på noe annet nå hver gang, dessverre. Hadde ikke falt meg inn før hun selv sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 15. mai 2016 #642 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Hun har poset et nytt bogginnlegg:-P nesten verdt og klikke seg inn for litt drama:p hun kysset en kjendis i bergen. skrev hun i siste innlegg, Og hva skjedde med- det som er skjer i bergen stays in bergen.... ?😅 Hun burde kanskje jobbe med å gi en stooor F, i hva andre skriver og mener. Vil alltid være noen ''hatere" som er ute etter å ødlegge😯. Og spessielt når hun driver en kjent blogg. Dette er devserre gammalt nytt, at bloggere blir utsatt for mye hat, misunnelse osv... så man må nok være sikker på at det er dette jeg vil jobbe med, 'jeg er sikker på at jeg sterk nok til og ikke ta i mot dritten til andre mennesker'. Og vi er jo mennskelige så noe vil jo påvirke oss, men det er da man må prøve å tenke- ikke søren om den personen skal komme med sånt tull til meg! Og greier man ikke det, så må man kanskje revurdere og bytte jobb?. Ja det er trist at noen vil ødlegge for folk, men sånn er det bare... Kan være at dette blir sletta:p beklager om jeg har bryti noen regler:/ Endret 15. mai 2016 av Heeipådeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 15. mai 2016 #643 Del Skrevet 15. mai 2016 Hvem er denne kjendisen da? Og hva skjedde egentlig med øyet hennes? orker ikke klikke meg inn på bloggen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 15. mai 2016 #644 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg måtte klikke inn å lese siste innlegget på bloggen. Det var ganske skarpt og frekt innlegg i grunn. Leserene hennes har vært de aller beste når hun haddde det tungt men nå var bare alle misunnelige og tålte ikke se henne lykkelig. Hun orket ikke få velmenende råd, så har stengt kommentarfeltet nå. Hun var dritlykkelig og full av selvtillitt nå ( som hun hadde trent på deg) og ingen skulle få snakke henne ned(!?) Hvis leserne synes at hun filmet seg selv mye nå så ante de ikke hva de hadde i vente. Siden Og i stede for å diskutere hennes påkledde/avkledde bilder, så kunne det heller snakkes om at hun hadde kysset en kjendis! Er det mulig sier jeg bare. MÅ det alltid være misunnelse når noen kommer med kritikk eller råd? Er det ikke mulig at det er nettopp hva det er: velmenende råd?!? Vel vel hun får fortsette å drite seg ut ( jeg synes hun gjør akkurat det) Det ser iallefalal ut til at hun var så lykkelig nå at det å miste en lånt veske ikke betød noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mai 2016 #645 Del Skrevet 15. mai 2016 Bloggere skjønner jo ikke at det er leserne de lever av. Uten lesere, ingen sponsorer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2016 #646 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg blir litt skremt. Veldig surrealistisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 15. mai 2016 #647 Del Skrevet 15. mai 2016 Hadde blitt rasende om det var min svindyre vintage Chanel veske som hun hadde fått låne! Liksom "tihihih, på politistasjonen i dag, legevakten i går hihih klønete meg, *kyssemunn*". Virker ikke særlig ydmykt mot eieren.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 16. mai 2016 #648 Del Skrevet 16. mai 2016 8 timer siden, mjauritz skrev: Hadde blitt rasende om det var min svindyre vintage Chanel veske som hun hadde fått låne! Liksom "tihihih, på politistasjonen i dag, legevakten i går hihih klønete meg, *kyssemunn*". Virker ikke særlig ydmykt mot eieren.. Fullstendig enig!! Det er så respektløs at jeg finner ikke ord... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 16. mai 2016 #649 Del Skrevet 16. mai 2016 Den 14.5.2016 at 12.00, loffen skrev: Nå er hun på politistasjonen, fordi chanelvesken hun lånte sv Silje Pedersen har blitt stjålet fra hotellrommet. Og hvordan fikk hun det kuttet over øyet egentlig? Litt av en fest ja Alltid sjarmerende når middelaldrende kvinnfolk stavrer rundt i fylla og mister vesker og kræsjer inn i ting. I det minste så burde hun ha vært knust over å ha mistet en lånt vintage chanel-veske. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. mai 2016 #650 Del Skrevet 16. mai 2016 jeg syntes fortsatt det er veldig rart at den vesken ble borte fra rommet.. Hun brukte den vel på Gullruten så da må den jo ha blitt stjålet mens hun lå å sov.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. mai 2016 #651 Del Skrevet 16. mai 2016 4 timer siden, Ultiva skrev: Alltid sjarmerende når middelaldrende kvinnfolk stavrer rundt i fylla og mister vesker og kræsjer inn i ting. I det minste så burde hun ha vært knust over å ha mistet en lånt vintage chanel-veske. Hun er vel ikke så opptatt av det materielle, mener jeg å ha lest. Veske er veske, liksom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 16. mai 2016 #652 Del Skrevet 16. mai 2016 53 minutter siden, Francis skrev: Hun er vel ikke så opptatt av det materielle, mener jeg å ha lest. Veske er veske, liksom. Nei, hvorfor låne en vintage Chanel da? Kunne like gjerne brukt en bærepose fra Bunnpris😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 18. mai 2016 #653 Del Skrevet 18. mai 2016 Hyppig fremvisning av skrubbsår på knærne. Har hun ligget på alle fire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #654 Del Skrevet 18. mai 2016 Hun vil nok ha igang noen spekulasjoner om at hun har ravet rundt i fylla i Bergen for så å komme med et indignert innlegg om hvor slemme folk er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. mai 2016 #655 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg gjentar meg selv: Hun er virkelig førtis gone fjortis. At hun ikke skjems over egen oppførsel! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 18. mai 2016 #656 Del Skrevet 18. mai 2016 Men brannsår på knærne? Hvordan har hun fått til det, og hvorfor synes hun det er morsomt? Jeg hadde dævva om mora mi holdt på slik 😫 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. mai 2016 #657 Del Skrevet 18. mai 2016 Hun holdt vel på på trampolinen igår med datteren sin? Jeg har fått brannsår av det før 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. mai 2016 #658 Del Skrevet 18. mai 2016 Haha ha.. bringer frem minner fra ungdomstiden. Jeg og kjæresten på hotell. Mange hotell har vegg til veggteppe.. 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2016 #659 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, LilleSnupp skrev: Haha ha.. bringer frem minner fra ungdomstiden. Jeg og kjæresten på hotell. Mange hotell har vegg til veggteppe.. 😂😂 Jepp, akkurat det jeg tenkte.. Nylon-tepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. mai 2016 #660 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Hun publiserer bilde på bilde, for så å avsløre at det har skjedd på trampolinen. Og for så å klage over at folk spekulerer at hun har vært på fylla/hatt sex på gulvet, og at de synes så mangt og meget om hvordan hun lever sitt liv. Som hun velger og vet hva som er best, selvsagt. Mark my words. Endret 18. mai 2016 av pøbelsara 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg