neiognei Skrevet 14. mai 2016 #621 Del Skrevet 14. mai 2016 La også merke til morgenkåpen. Lukket den på slutten da.:p Hadde det vært min mor... Huff. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mai 2016 #622 Del Skrevet 14. mai 2016 Nå er hun på politistasjonen, fordi chanelvesken hun lånte sv Silje Pedersen har blitt stjålet fra hotellrommet. Og hvordan fikk hun det kuttet over øyet egentlig? Litt av en fest ja 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. mai 2016 #623 Del Skrevet 14. mai 2016 Seriøst? Nå må jeg legge henne til på snap igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 14. mai 2016 #624 Del Skrevet 14. mai 2016 2 minutter siden, loffen skrev: Nå er hun på politistasjonen, fordi chanelvesken hun lånte sv Silje Pedersen har blitt stjålet fra hotellrommet. Og hvordan fikk hun det kuttet over øyet egentlig? Litt av en fest ja Skummelt. Om dette stemmer, så må d jo ha vært folk inne på rommet da hun sov. Jeg antar at om man får låne en dyr veske for å bruke på Gullruten, så lå ikke den igjen på rommet når hun gikk ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly. Skrevet 14. mai 2016 #625 Del Skrevet 14. mai 2016 18 minutter siden, Dollyådi skrev: Skummelt. Om dette stemmer, så må d jo ha vært folk inne på rommet da hun sov. Jeg antar at om man får låne en dyr veske for å bruke på Gullruten, så lå ikke den igjen på rommet når hun gikk ut. Man hører jo hvis noen kommer inn på rommet i løpet av natten, skulle man jo tro. Den kan jo også være at den ble stjålet fra rommet mens hun spiste frokost i dag tidlig. Kjipt er det uansett.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. mai 2016 #626 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg måtte skylle øynene etter den snappen fra i morges. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 14. mai 2016 #627 Del Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, Dollyådi skrev: Skummelt. Om dette stemmer, så må d jo ha vært folk inne på rommet da hun sov. Jeg antar at om man får låne en dyr veske for å bruke på Gullruten, så lå ikke den igjen på rommet når hun gikk ut. Har hun hatt nachspiel eller nattebesøk? Ellers så låses jo et hotellrom når man går ut døren og da skal du ha rimelig kontroll på hvem som kommer og går?!?! Hadde jeg vært den som lånte henne vesken vet jeg ikke hva jeg hadde tenkt. Det så ut som en chanel vintage og det er ikke lett å få samme igjen for den prisen hun betalte en gang. Chanelvesker bare øker i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 14. mai 2016 #628 Del Skrevet 14. mai 2016 Stjeles det kun vesker fra hotellrom, og etterlater kameraer, mobiler og laptoper, og eventuelle smykker? Var det kun vesken som forsvant? Er det noe som mangler av opplysninger her? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemøy Skrevet 14. mai 2016 #629 Del Skrevet 14. mai 2016 Den snapserien hun la ut i dag i morgenkåpen var veldig pinlig. Morgenkåpen var jo åpen hele veien og veldig mye inne på temaet karer. Under er hva som ble sagt; - "Til alle dere som lurte på e traff noen kjekke karer i går, så gjor e det. Bergen altsååå...*trutmunn og smile lurt* Slapp til og med å bruke kuttet som noe sjekktriks. *blunkeblunke* what happens in Bergen, stays in Bergen.." - "..Nå skal e ut å treffe noen venner og kanskje Terje.................og Liv." - Bildesnap med teksten " gleder meg til å fortelle dere hva jeg fant i BHen fra igår kveld :D :D" - Bildesnap med teksten "til alle som lurer, nei jeg har ikke forlovet meg" Tror taktikken er å gjøre en mannlig følger sjalu.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 14. mai 2016 #630 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Tror ikke et sekund på at veska ble stjålet fra hotellrommet. Ser ut som hun tar relativt lett på det også i forhold til alle de fjollete snappene. Og enig med deg over, hvorfor kan hun ikke ha normale ansiktsuttrykk?!? Endret 14. mai 2016 av Sol79 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 14. mai 2016 #631 Del Skrevet 14. mai 2016 Etter et blogginnlegg hun skrev hvor at noen hadde sagt at munnen hennes lignet på en anus så tenker jeg bare på det når hun poserer / trutmunn😗☺ ikke bra. Og jeg håper virkelig ikke barna hennes følger henne på snap😶. Jeg hadde blitt så lei meg og flau over å se min mor sånn på snap.... Men det er nå min tanke hehe. Og veldig leit med veska... hadde aldri turt å tatt med meg en veske til så stor verdi ut😵. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 14. mai 2016 #632 Del Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, Heeipådeg skrev: Etter et blogginnlegg hun skrev hvor at noen hadde sagt at munnen hennes lignet på en anus så tenker jeg bare på det når hun poserer / trutmunn😗☺ ikke bra. Og jeg håper virkelig ikke barna hennes følger henne på snap😶. Jeg hadde blitt så lei meg og flau over å se min mor sånn på snap.... Men det er nå min tanke hehe. Og veldig leit med veska... hadde aldri turt å tatt med meg en veske til så stor verdi ut😵. Hadde jeg lånt en Chanelveske så hadde jeg aldri latt den ut av syne. Det er et visst ansvar å låne noe så dyrt. Skjønner godt hun er lei seg. Men hun må jo vite hvem som er på rommet hennes om hun ikke hadde fest. Og hadde hun det burde hun holdt på veska eller lagt den i en safe. Min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. mai 2016 #633 Del Skrevet 14. mai 2016 Er vel ikke noe å gnåle om ei gammal mølspist overprisa skinnfille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 14. mai 2016 #634 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg var innom bloggen, og registrerte at hun hovedsaklig publiserer innlegg som er annonser, er sponset eller inneholder reklame. Seks av de ti siste innleggene er inntektsinnbringende. Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. mai 2016 #635 Del Skrevet 14. mai 2016 Kan være at hun har gått rett etter at hun lukket døren på rommet, det kan faktisk ta flere minutter før døren låser seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 14. mai 2016 #636 Del Skrevet 14. mai 2016 11 minutter siden, Birdo skrev: Kan være at hun har gått rett etter at hun lukket døren på rommet, det kan faktisk ta flere minutter før døren låser seg igjen. Nei. Hun brukte den jo på kvelden 11 minutter siden, Birdo skrev: Kan være at hun har gått rett etter at hun lukket døren på rommet, det kan faktisk ta flere minutter før døren låser seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. mai 2016 #637 Del Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, TallulahBGood skrev: Jeg var innom bloggen, og registrerte at hun hovedsaklig publiserer innlegg som er annonser, er sponset eller inneholder reklame. Seks av de ti siste innleggene er inntektsinnbringende. Ang. forsvunnet veske så tenkte jeg med en gang bondefangeri. Hun har virkelig gått all in hva angår betalte innlegg. Flere kjeder har inngått samarbeider og jeg antar pengene endelig renner inn. Men så var det balansen da, du skal være ganske fan for å holde ut så mange reklameinnlegg i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 14. mai 2016 #638 Del Skrevet 14. mai 2016 12 minutter siden, CecilieX skrev: Hun har virkelig gått all in hva angår betalte innlegg. Flere kjeder har inngått samarbeider og jeg antar pengene endelig renner inn. Men så var det balansen da, du skal være ganske fan for å holde ut så mange reklameinnlegg i løpet av uka. Jeg tenkte akkurat det samme, for sist jeg sjekket var hun på 38. plass, og da blir nok hele matrisen annerledes enn om bloggen er på 6. eller 8. plass. Hun reklamerer vel for mye av det hun blir tilbudt for å holde inntektene oppe etter brudd med/bytte av mgmt., men som en følge får bloggen et litt uheldig kommersielt preg som i tillegg krasjer med de utleverende, personlige innleggene som bryter opp denne reklamestrømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 14. mai 2016 #639 Del Skrevet 14. mai 2016 Sykt irriterende med den trutmunnen hennes og fingeren plassert ved leppene. Hva prøver hun å vise? At hun er veldig inn? Ehh...pinlig. Snakker om menn og flørting...når barna hennes kan se det, spesielt 👀 Hadde veldig sansen for henne, men nå virker hun som en fjortis i en gammel kropp.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 14. mai 2016 #640 Del Skrevet 14. mai 2016 22 minutter siden, sweety pie skrev: Sykt irriterende med den trutmunnen hennes og fingeren plassert ved leppene. Hva prøver hun å vise? At hun er veldig inn? Ehh...pinlig. Snakker om menn og flørting...når barna hennes kan se det, spesielt 👀 Hadde veldig sansen for henne, men nå virker hun som en fjortis i en gammel kropp.. Jeg mener det var et blogginnlegg hun nevnte det med hva noen hadde sagt om munnen hennes,og så var det vel flere ting folk hadde sagt, og hun bestemte seg for å gi blaffen i hva folk mente.. ☺ Så kan være at hun gjør det litt for å irritere hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg