Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sofie er også en som tydelig elsker å minne folk på hva HUN har gjort for DEM (les: ikke glem at jeg hjalp deg hele den uka *blablabla*, og at Grunde skyldte henne det for hun hadde hjulpet han så mye).

Get a grip! Er det noe som irriterer meg ,så er det folk som alltid skal påpeke ting de selv tror alle andre skylder dem mye for.

Anonymkode: 5e704...d9f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ting er nå burde Sofie minne seg selv på hva Grunde har gjort for HENNE..

Men.. det gjelder vel kun ene veien..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kindagirl skrev:

Sånn ting er nå burde Sofie minne seg selv på hva Grunde har gjort for HENNE..

Men.. det gjelder vel kun ene veien..

Enig! Når Grunde skulle velge en jente var det ikke måte på hvor mye det var hennes fortjeneste at han var der i dag. Men han røyk jo ikke så lenge etterpå, og men sjekket inn igjen i uke 29. Og etter det er det ikke Sofie som har jobbet for å ha han der, det er Henote som har gjort!

Men altså som ting er nå så hadde ikke Sofie vært i en finale uke hvis det ikke hadde vært for Grunde. Om Sofie velger å sende Grunde ut nå er hun det værste jenta som har deltatt på Paradise Hotel.

Anonymkode: 5fbc4...657

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja

Da har vi tre par foreløpig. Kevin og Lunde, petter og andrea  og sofie og morten..

Alle unntatt Grunde kastet kulen på ofringssermonien og den i paret som var først fikk velge partner..

Håper VIRKELIG at Kevin og Lunde vinner. Sofie er den som fortjener det minst.

Uansett hvem som står i finalen så tror eg Lunde og Kevin får flest stemmer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andrea og Petter fortjener minst å vinne. Petter har jo gang på gang bevist at han feiger ut når det kommer til valg. Han kunne jo i et tilfelle sende ut Morten men valgte heller nykommeren. 

Endret av tussi84
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er den mest dobbeltmoralske deltageren som noen gang har vært med...

Morten på en god andre plass.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen Sofie!!! Møkka kjerring sier jeg bare! Stakkars Grunde 😔 håper virkelig Kevin og Lunde vinner altså!! De fortjener det mest

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Den dame blir bare verre og verre! Alle de der patetiske forsvarstalene på bloggen og! Hver dag. Håper virkelig Kevin og Lunde vinner. Jeg har vært STOR fan av Grunde og håpte han eller Kevin skulle vinne sammen med Lunde. Men etter at han ofret Henote for Sofie skiftet jeg mening. Helt greit at han får en i retur av Sofie i dag. Men det er kun greit hvis Sofie ikke vinner... Ryktene går på at hun utrolig nok vinner med Morten. Soaph er jo en ustabil løs kanon. Virker som Morten får henne til å stemme på henne. Hun vil SÅ ha sine siste min med fame. Latterlig. Se nå til søren og stem mot Morten ut sesongen! Men neida. Skal vingle mest mulig for å få oppmerksomhet!

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Andrea og Petter står i finalen mot Lunde og Kevin. Men basert på klippet hvor Morten går i dress med slips og sier at han håper Petter holder ord kan det se ut til at Morten og Sofie blir det andre paret i finalen. Dersom det blir utfallet tror jeg Lunde og Kevin vinner.

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå enig. Eller hater er kanskje å ta litt hardt i, men ho ser virkelig ikkje kor fæl ho er mot andre. Håpa ho forstår det når ho ser episoden. Fikk så vondt av Grunde, han skulle ofra Sofie for Henote! Ja, ja. Det værste som kan skje er at Morten og Sofie vinner, dei er så irriterande og dobbeltmoralske og ekle. Kevin og Martine har sjarm og sjølv om dei har spilt så er dei greie folk.

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håper det andre finaleparet er petter og andrea.

Alt er bedre enn Morten og Sofie.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ida_marie skrev:

Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser).

OK:fnise:

Anonymkode: 47b1b...ffb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kevin er den eneste som virkelig har spilt der inne - og det er vel det som er hele poenget med Paradise? Det er jo et spill, og det synes jeg alle der inne burde være inneforstått med. 

At Sofie kom inn igjen på mandagsepisoden synes jeg ingenting om. Og at ho er ute etter å såre Kevin, synes jeg er verre enn å være med på å få ut noen. 

Lunde er den ENESTE jenta jeg synes fortjener å vinne. Håper ho vinner sammen med Kevin, han har jeg heiet på hele veien. Om det ikke blir Lunde & Kevin, håper jeg inderlig det blir Lunde & Grunde. 

Så lenge Andrea eller Sofie ikke vinner, så skal jeg være ganske greit fornøyd.

Anonymkode: 39876...307

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JOm det ikke blir Lunde & Kevin, håper jeg inderlig det blir Lunde & Grunde. 

 

Anonymkode: 39876...307

Nå skal ingen andre inn, så det er vanskelig at det blir Lunde og Grunde.

Anonymkode: 871ac...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig. Håpte Grunde/Kevin skulle vinne med Lunde. Men etter at Grunde ofra Henote for en åpenbart manipulerende, Selvsentrert med absolutt NUll Selvinnsikt (les Sofie), så syns jeg det var helt greit at Sofie ofret han i dag. For en kronidiot denne Grunde. Han kunne faktisk vunnet med Henote. Ville trolig fått flere stemmer og. Nei. Syns Sofie er en av de verre deltakerne jeg har sett på Paradise. Men i dag syns jeg det var helt greit at Grunde fikk seg en rett i fleisen.  Håper Andrea/Petter går videre, men at de blir slått greit av Lunde/Kevin. Lunde er ÅPENBART den som fortjener å vinne mest. Spilt BEST. Mest LIKANDES. Alle liker Lunde. Som Eileen i fjor. Hvem kunne mislike henne liksom? Jaja, Sofie.  Blir nok ikke lenge hun oppnår drømmen sin om å  være på bloggtoppen.. Fortsetter hun med å skrive 3 blogginnlegg daglig med totalt meningsløst innhold, så er nok drømmen over fort. Liker at hun nærmest tvinger Morten til å være sammen med henne! Blir litt imponert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Romario skrev:

Latterlig. Håpte Grunde/Kevin skulle vinne med Lunde. Men etter at Grunde ofra Henote for en åpenbart manipulerende, Selvsentrert med absolutt NUll Selvinnsikt (les Sofie), så syns jeg det var helt greit at Sofie ofret han i dag. For en kronidiot denne Grunde. Han kunne faktisk vunnet med Henote. Ville trolig fått flere stemmer og. Nei. Syns Sofie er en av de verre deltakerne jeg har sett på Paradise. Men i dag syns jeg det var helt greit at Grunde fikk seg en rett i fleisen.  Håper Andrea/Petter går videre, men at de blir slått greit av Lunde/Kevin. Lunde er ÅPENBART den som fortjener å vinne mest. Spilt BEST. Mest LIKANDES. Alle liker Lunde. Som Eileen i fjor. Hvem kunne mislike henne liksom? Jaja, Sofie.  Blir nok ikke lenge hun oppnår drømmen sin om å  være på bloggtoppen.. Fortsetter hun med å skrive 3 blogginnlegg daglig med totalt meningsløst innhold, så er nok drømmen over fort. Liker at hun nærmest tvinger Morten til å være sammen med henne! Blir litt imponert!

Tvinger Morten, hva snakker du om?

Anonymkode: 34894...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tvinger Morten, hva snakker du om?

Anonymkode: 34894...0f6

det jeg akkurat skrev, les bloggen hennes. mange ting som gir en følelse av det. selvsagt satt på spissen. den veldige konfronteringen med at han hadde vært betatt av rebecca for 7(?) uker siden.. at han skal si han har følelser for henne hele tiden.. osvosv.. virker åpenbart som det går mer den ene veien, enn den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Men si meg..

Velger virkelig juryen at Morten og Sofie skal stå i finalen mot Lunde og Kevin?

Helt på slutten når Triana sier at juryen nå skal velge hvilket par som går til finalen, så står Morten og Sofie der i helt ordinære klær. Men litt tidligere i episoden så blir Morten intervjuet på sync, og der sitter han med dress og sier at han håper at Petter holder sin del av avtalen.. (at de skal stemme på hverandre om de kommer helt til finalen).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Klapper Andrea i hendene EN gang til så klarer jeg virkelig ikke mer! Da gidder jeg ikke se flere episoder (he he :skya:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...