Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Makan til oppførsel på Sofie! Synes synd på Kevin, og til-og-med Morten (!!!). Fikk helt dønn seriøst tårer i øynene da Kevin begynte å gråte. Unødvendig å såre følelsene til noen på den måten. Minner meg på en barndomsvenn jeg hadde. Uffameg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, det kan godt hende at den Roma-turen til Sofie og Morten ble kjøpt med pengene de/en av dem vant i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pærra skrev:

Forresten, det kan godt hende at den Roma-turen til Sofie og Morten ble kjøpt med pengene de/en av dem vant i finalen.

Da var det ikke mye det vant akkurat. Lang-weekend i Roma? Det koster ikke mye.

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Morten velger Lunde framfor Sofie? 

Hvem tror dere juryen velger av jentene imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får uansett ikke pengene før etter finalen er sendt.

Anonymkode: 00ac3...4b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kindagirl skrev:

Tror dere Morten velger Lunde framfor Sofie? 

Hvem tror dere juryen velger av jentene imorgen?

Ja faktisk. 

Jeg krysser fingrene for Martine. Men tiden vil vise. 

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, kindagirl skrev:

Tror dere Morten velger Lunde framfor Sofie? 

Hvem tror dere juryen velger av jentene imorgen?

Tror ikke han kommer så langt. Tror Lunde får fredning og Morten ryker. Da må Lunde stille seg med Grunde.

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan stemme på Isabell,  Lunde,  Andrea og Sofie.  De som kan stemme er Aleks,  Andre,  Henote,  Soph og Teele. Tror ingen stemmer på Isabell. Tror Lunde får først stemmer.  Slik jeg ser det er hun den mest verdige vinneren av jentene som er inne nå. 

Anonymkode: 5182c...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://martinelunde.blogg.no/

 

Blir trolig Grunde og Lunde mot Kevin og Sofie i finalen. Morten ryker før det. Lunde har avslørt at hun er med i en serie med Paradise-deltakere etter serien i dag. Begge vinnerne er nok der. Martine Johansen er nok utelukket av de 6 på bilde. Aleksander trolig også. Tipper kanskje Sofie og Kevin vinner. Håper dog Lunde vinner! Tross Sofies elendige oppførsel mot Kevin, blir Kevin fort hennes eneste kort, når Morten ryker i morgen og Lunde får fredning. Bra for Kevin trolig og, da han ikke ville fått Sofies stemme i finalen.

 

Skjermbilde44.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om at Kevin og Lunde vinner.

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg soms syns scenen med Petter og Isabell var skikkelig ubehagelig? Han er så slesk, så ikke ut som hun hadde lyst. 

Anonymkode: bfa04...299

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett dagens episode, virker det åpenbart at det er Petter, Isabelle, Grunde og Sofie som er i denne ofringsseremonien som vi så et lite glimt av forrige torsdag. Det vil si at Martine trolig får en finaleplass i morgen, og at Kevin trolig får det samme. Dermed må Morten og Andrea sjekke ut. Grunnen til at jeg tror det, er at de forrige torsdag viste et frampek hvor Kevin sier "kulene kommer til å fly der nede", så det er tydelig at han fortsatt er på hotellen når denne kuleseremonien er.

 

Håper jeg har rett! Liker hverken Morten eller Andrea, så dette hadde vært et drømmescenario, i tillegg til at det er det mest sannsynlige.

592c9afb2392c_prra.jpg.efea213bcc806a64f241adb14071e5b8.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er Morten ute når den ofringssermonien finner sted så kommer han jo kanskje inn igjen. Sofie kommer til å smelle kulen i bakken. Andrea kan også komme inn igjen. Petter slipper jo den kulen for henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, ssophie skrev:

Etter å ha sett dagens episode, virker det åpenbart at det er Petter, Isabelle, Grunde og Sofie som er i denne ofringsseremonien som vi så et lite glimt av forrige torsdag. Det vil si at Martine trolig får en finaleplass i morgen, og at Kevin trolig får det samme. Dermed må Morten og Andrea sjekke ut. Grunnen til at jeg tror det, er at de forrige torsdag viste et frampek hvor Kevin sier "kulene kommer til å fly der nede", så det er tydelig at han fortsatt er på hotellen når denne kuleseremonien er.

 

Håper jeg har rett! Liker hverken Morten eller Andrea, så dette hadde vært et drømmescenario, i tillegg til at det er det mest sannsynlige.

 

Det gir mening, for du ser jo Petter (som folk først trodde var Morten) kaste kula hardt ned i bakken, samme som Isabell gjør (vi vet det er henne pga neglene). Så er det Sofie og Grunde (som ble et par i dag, og derfor gir det mening at de står ved siden av hverandre). Den vi trodde var Andrea, var Sofie.

Det virker reelt at Lunde får finaleplass med Kevin, og nå skal en ofre partneren sin for "drømmepartneren". Men skjer dette i morgen eller onsdag?

Anonymkode: 5e704...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Ida ikke var med i juryen...Kanskje derfor Soph ble med istedet? Håper Soph lager litt helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt det med at Isabelle ikke valgte Aleks. Lunde ville neppe prøvd å tatt han fra henne. Evt siste nødutvei. Og Aleks ville aldri kasta kula heller. Nå ryker plassen til Isabell pga en nyforelsket liten konfirmant som HUN gav sjansen. Håpløst. Håper Isabelle kommer lenger enn Petter jeg da! Liker ikke denne lille forvokste ungen som skriker sånn helt random for ingenting og sier at bæsj må man ikke prate om! Heie bestevenninnene Lunde og Isabelle! Lunde er fjorårets Eileen. 100% fortjent vinner. Av guttene er det kun Kevin. Tenkte at Grunde også ville vært fortjent inntil i dag. Men å velge Sofie? Foran Henote? Grunde er ganske dum han og. Kommer han i finalen, håper jeg Henote stemmer mot! Men hun er vel fortsatt "våt i trusa" etter Grunde sitt danseshow, så velger vel å stemme på han i håp om å få smake litt på Grunde jr.

Endret av Romario
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, kindagirl skrev:

Så at Ida ikke var med i juryen...Kanskje derfor Soph ble med istedet? Håper Soph lager litt helvete!

Ja hvorfor var ikke Ida med i juryen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir ikke mening at hun i rødt skal være Sofie. Sofie har jo pupper.

Anonymkode: 70d33...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie var bare ærlig not Kevin. Han har vært en drittsekk der inne og da får han ikke så mange stemmer i en finale. Avhegig av en sterk partner for å vinne han. Han er den som har spilt styggest der inne. 

Sofie tilbake som jeg nevnte tidligere. Jeg visste hun var med i finaleuken. Så det har aldri gjort meg noe at hun måtte ut. Visste hun måtte komme tilbake igjen så.  Men vet ikke hvor langt hun kommer nå da. Til topps forhåpentlegvis!!! En seier å få være med i finaleuken uansett da. 

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin er den som har spilt aller best syns jeg, og jeg håper han vinner... Forøvrig digger jeg ingen av jentene, men håper virkelig ikke Sofie eller Andrea vinner. 

Anonymkode: 8fd7f...867

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...