Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ida_marie skrev:

Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser).

Vi har jo sett klipp av at Petter slipper kulen før Isabelle. Jeg har ikke hørt det rykte om Morten og Sofie, men har hørt at Kevin og Lunde vinner (har gått et rykte om det i noen uker).

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alex er jo en av jurien, han skal ikke på date. Han er ikke lenger en del av spillet.

Anonymkode: 5fbc4...657

Det jeg trodde og svarte vedkommende. Da har jeg ikke misforstått. 

Anonymkode: 61b9c...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ida_marie skrev:

Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser).

Rykte er også at Lunde og Kevin vinner. At Petter bytter ut Isabell er jo ikke overraskende i såfall, noe som jeg håper skjer (ikke vondt med Isabell men hun kom sendt inn, og har vært ute en gang). 

Blir spennendes å se. 

Anonymkode: 61b9c...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppa skrev:

Hvorfor tror du ikke hun velger Alex?

Er ganske sikker på at det bare var for de som er inne på hotellet. Man kunne se i promoen til neste episode at Grunde fikk et brev oppe der de spiser frokost hver dag, men vi kunne se juriyen spise frokost ved bassenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ida_marie skrev:

Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser).

Mange rykter, trenger jo ikke å være sant. Det er Petter som kaster kulen, det fant vi ut før med dette screenshottet av han og Isabell der han kaster før henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, JaxTeller skrev:

Mange rykter, trenger jo ikke å være sant. Det er Petter som kaster kulen, det fant vi ut før med dette screenshottet av han og Isabell der han kaster før henne.

Hvem vil Petter ha inn igjen da?

Anonymkode: 871ac...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, JaxTeller skrev:

Mange rykter, trenger jo ikke å være sant. Det er Petter som kaster kulen, det fant vi ut før med dette screenshottet av han og Isabell der han kaster før henne.

Sorry men jeg må bare motbevise alle som tror Petter slipper kula. Derfor gjorde jeg litt Sherlock style leting.

Se på den shortsen og de skoene (samt Petter har tynnere bein). Det beviser teorien om at Morten slipper kula og blir siste finale par med Sofie.

Finaleparet.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Kevin vinner siden første episode denne sesongen. 

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser at personen til venstre knuser kula før isabell.

Men..det vi ikke vet er om di to til høyre knuser kula før dem igjen? 😉

Det vises ikke.

Det kan være at sofie knuser først og velger inn morten?

Det har skjedd før at tv3 har vist en person som har knust kulen, men unnlatt å vise den som knuste den først.

Bare for å villede oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke takler Lunde?

Anonymkode: fd4d9...103

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som ikke takler Lunde?

Anonymkode: fd4d9...103

Jeg liker Lunder kjempe godt. Men merker at jeg ikke vil hun skal vinne pga hun da kanskje deler pengene med Isabell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ida_marie skrev:

Sorry men jeg må bare motbevise alle som tror Petter slipper kula. Derfor gjorde jeg litt Sherlock style leting.

Se på den shortsen og de skoene (samt Petter har tynnere bein). Det beviser teorien om at Morten slipper kula og blir siste finale par med Sofie.

Finaleparet.png

Men hvordan er det mulig? Morten er ikke på hotellet men i juryen så for at han skal komme inn igjen må noen på hotellet slippe kula for å ta han inn?

Anonymkode: 61b9c...250

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Okei, forstår ikke greia med at folk reagerte på "kjeftinga" til Sofie mot Kevin. Skikkelig overreagering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Okei, forstår ikke greia med at folk reagerte på "kjeftinga" til Sofie mot Kevin. Skikkelig overreagering.

Enig. De er bestevenner på utsiden.  folk som ser på reagerer mer enn normalt 😂  

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. De er bestevenner på utsiden.  folk som ser på reagerer mer enn normalt 😂  

Anonymkode: 14a43...a3a

Ikke sant. Og hvem har ikke "driti seg ut" på fylla? Hun var nok litt emosjonell og følte seg svikta. Forstår det godt. Unner både Kevin og Sofie å vinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan er det mulig? Morten er ikke på hotellet men i juryen så for at han skal komme inn igjen må noen på hotellet slippe kula for å ta han inn?

Anonymkode: 61b9c...250

Triana sa jo i går at de som var igjen måtte bruke tiden sin godt med juryen, for at de skulle få ønske seg en tilbake. En som allerede sitter i juryen. Så kanskje finalefolkene får overtalt juryen til å få inn Morten igjen?
Hvis det er Sofie som står der i den røde badedrakten/bodyen, så har hun fått mindre pupper OG fjernet de lange neglene hun hadde da hun kom inn igjen.
haha! Skikkelig, skikkelig bra forklart det her, as!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, thejohan skrev:

Triana sa jo i går at de som var igjen måtte bruke tiden sin godt med juryen, for at de skulle få ønske seg en tilbake. En som allerede sitter i juryen. Så kanskje finalefolkene får overtalt juryen til å få inn Morten igjen?
Hvis det er Sofie som står der i den røde badedrakten/bodyen, så har hun fått mindre pupper OG fjernet de lange neglene hun hadde da hun kom inn igjen.
haha! Skikkelig, skikkelig bra forklart det her, as!

Trodde Trianna mente mtp kuleknusingen. Men spennende blir det uansett, jeg ser ikke hvem som er på bildene tenkte bare generelt. Men kule kastingen er vell at de får ofre sin partner for en i juryen, Sofie er jo på hotelle så OM de får velge han inn til kuleknusing så kan de ikke ofre noen for hverandre da de er på samme side (med kula i hånda). Eller?

Anonymkode: 61b9c...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ida_marie skrev:

Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser).

Det er rykter ja :) Vi får se hva som stemmer da, jeg tror uansett ikke at Morten og Sofie får mer stemmer i en finale mot Lunde og Kevin.

Anonymkode: 5fbc4...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som ikke takler Lunde?

Anonymkode: fd4d9...103

Lunde har enorm sjarm og karisma. Vanskelig å mislike henne. Samme gjelder Kevin.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg driter igrunn hvem det andre paret bllir og hvem som knuser kuler og ikke:p

Lunde er i finalen og eg tror hun får fler stemmer enn de fleste.. og knuser sofie kulen idag har hun mistet en stemme som hun sårt trenger, nemlig Grunde sin..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...