kindagirl Skrevet 30. mai 2017 #761 Del Skrevet 30. mai 2017 Grunde kommer til å bli skuffet imorgen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #762 Del Skrevet 30. mai 2017 Skjønner ikke helt hva som skjer i morgen. De skal vel bli 2 par eller? Anonymkode: f325a...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #763 Del Skrevet 30. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva som skjer i morgen. De skal vel bli 2 par eller? Anonymkode: f325a...77f Martine skal velge en partner, de andre deltakerene skal igjennom en offringssermoni. En ofrer da partneren sin og en av jurien kommer inn. Da er det to par i finalen Anonymkode: 5fbc4...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #764 Del Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Martine skal velge en partner, de andre deltakerene skal igjennom en offringssermoni. En ofrer da partneren sin og en av jurien kommer inn. Da er det to par i finalen Anonymkode: 5fbc4...657 Så det er den første til å ofre av de to parene som får finaleplass før å sørge for at alle slipper kulen eller skal de to parene etterpå til tross for ofring/ikke ofring gjennom noe annet etterpå? Anonymkode: 04f52...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 30. mai 2017 #765 Del Skrevet 30. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Martine skal velge en partner, de andre deltakerene skal igjennom en offringssermoni. En ofrer da partneren sin og en av jurien kommer inn. Da er det to par i finalen Anonymkode: 5fbc4...657 Håper hun velger Kevin!!! Heier på de! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romario Skrevet 30. mai 2017 #766 Del Skrevet 30. mai 2017 Soph/sophie vågsæter er virkelig fæl ass. Måten hun 1 mnd etter godter seg for dette. Var da ene og alene hennes feil at hun er en av tidenes minst likte deltakere (av de andre deltakerne). Morten hadde absolutt ikke noe valg. Hun karakteriserte valget hans som "sykt". Helt fullstendig blåst dette mennesket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaxTeller Skrevet 30. mai 2017 #767 Del Skrevet 30. mai 2017 Min teori: Lunde tar med guttene på date, der får hun muligheten å låse seg til en av guttene. Da velger hun Kevin, og dermed er de det første finaleparet. Konsekvensen er at Andrea ryker og blir en del av juriyen Dette gir også mening, for Andrea er en stor konkurent av Lunde. Senere kommer ofringsermonien og da kommer Petter til å ofre Isabell for Andrea.(eller for en eventuell finalebilett.) Umulig å si hva som skjer i morgen. Finaleparrene (Min teori): Martine L - Kevin Petter - Andrea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaxTeller Skrevet 30. mai 2017 #768 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva som da skjer med Grunde og Sofie aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #769 Del Skrevet 30. mai 2017 Ok, så hvis finaleparene blir Kevin+Lunde og Petter+Andrea, hvordan faller stemmene til juryen? K+L: André, Soph, Grunde, Isabelle, Aleks P+A: Sofie, Henote, Teele Men hva med Morten? Stemmer han på Kevin? Anonymkode: 3c790...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #770 Del Skrevet 30. mai 2017 På 30.5.2017 den 0.48, Romario skrev: Skjønte ikke helt det med at Isabelle ikke valgte Aleks. Lunde ville neppe prøvd å tatt han fra henne. Evt siste nødutvei. Og Aleks ville aldri kasta kula heller. Nå ryker plassen til Isabell pga en nyforelsket liten konfirmant som HUN gav sjansen. Håpløst. Håper Isabelle kommer lenger enn Petter jeg da! Liker ikke denne lille forvokste ungen som skriker sånn helt random for ingenting og sier at bæsj må man ikke prate om! Heie bestevenninnene Lunde og Isabelle! Lunde er fjorårets Eileen. 100% fortjent vinner. Av guttene er det kun Kevin. Tenkte at Grunde også ville vært fortjent inntil i dag. Men å velge Sofie? Foran Henote? Grunde er ganske dum han og. Kommer han i finalen, håper jeg Henote stemmer mot! Men hun er vel fortsatt "våt i trusa" etter Grunde sitt danseshow, så velger vel å stemme på han i håp om å få smake litt på Grunde jr. 11 timer siden, fresia skrev: jeg håper Martine Lunde og Kevin vinner sammen evt. Grunde. jeg synes de fortjener det mest og er fine folk. ja, de har spilt, løyet og vært med på å få folk ut, men det er jo det spillet går ut på. de snakker i hvertfall ikke dritt om andre hele tiden som Andrea og Sofie. veldig irriterende at de to fortsatt er med, men jeg tror uansett ikke de vil få nok stemmer i en finale. Martine Lunde er myyye bedre likt. 1 time siden, Sitronmelis skrev: Håper hun velger Kevin!!! Heier på de! Jeg liker Lunde veldig godt MEN siden hun har sagt hun skal slippe kula så håper jeg ikke hun vinner! Anonymkode: 61b9c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 31. mai 2017 #771 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg håper Lunde og Grunde som vinnere. Det rimer også, ikke verst bare det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saga-angelica Skrevet 31. mai 2017 #772 Del Skrevet 31. mai 2017 Sto vel i tvguiden at juryen skulle gi ut den andre finalebiletten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #773 Del Skrevet 31. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Lunde veldig godt MEN siden hun har sagt hun skal slippe kula så håper jeg ikke hun vinner! Anonymkode: 61b9c...250 Mange som har sagt de skal slippe kula, men er vel ikke så mange som faktisk har gjort det? Anonymkode: 871ac...a96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #774 Del Skrevet 31. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange som har sagt de skal slippe kula, men er vel ikke så mange som faktisk har gjort det? Anonymkode: 871ac...a96 Føler det er noe de sier i starten så ombestemmer de seg. Lunde snakket om det for ikke lenge siden sammen med Isabell. Men er jo lov å håpe, om hun ikke slipper den heier jeg på henne og Kevin. Anonymkode: 61b9c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 31. mai 2017 #775 Del Skrevet 31. mai 2017 11 timer siden, JaxTeller skrev: Min teori: Lunde tar med guttene på date, der får hun muligheten å låse seg til en av guttene. Da velger hun Kevin, og dermed er de det første finaleparet. Hvorfor tror du ikke hun velger Alex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #776 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg tror ikke det er så enkelt som at Petter ofrer Isabell for Andrea, og så får de finaleplass med Lunde og Kevin. Hva jeg tror, vet jeg ikke, men... Anonymkode: 7ff7d...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #777 Del Skrevet 31. mai 2017 16 minutter siden, tuppa skrev: Hvorfor tror du ikke hun velger Alex? Alex er vel ikke med på turen, gjelder vell guttene som fremdeles er på hotellet. Eller har jeg misforstått? Anonymkode: 61b9c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #778 Del Skrevet 31. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det ikke så vanskelig å skjønne hva som skjer i morgen. Martine Lunde tar med seg gutta på date, velger Kevin som partner og Andrea ryker. Petter kaster kula og ofrer Isabelle. Da ryker også Grunde og Sofie. Og Petter får bli partner med Andrea som ble kastet ut tidligere på dagen 😂 Anonymkode: 5fbc4...657 Når Lunde og Kevin blir et finalepar så står: Sofie og Grunde med hver sin kule og Isabelle og Petter med hver sin kule. Jeg tror reglene er sånn da at hvis alle parene står i la oss si 1 minutt uten at noen knuser kulen, så skal jurien bestemme hvilket av disse to parene som blir med Kevin og Lunde til finalen. Men knuser noen kula si innen det har gått ett minutt, så får den som knuser kula direkte finalebillett mot at da partneren sin blir en del av jurien. Den som knuser kula (Petter) får velge seg en partner blandt jurien, han velger da Andrea. Anonymkode: 5fbc4...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #779 Del Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alex er vel ikke med på turen, gjelder vell guttene som fremdeles er på hotellet. Eller har jeg misforstått? Anonymkode: 61b9c...250 Alex er jo en av jurien, han skal ikke på date. Han er ikke lenger en del av spillet. Anonymkode: 5fbc4...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida_marie Skrevet 31. mai 2017 #780 Del Skrevet 31. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når Lunde og Kevin blir et finalepar så står: Sofie og Grunde med hver sin kule og Isabelle og Petter med hver sin kule. Jeg tror reglene er sånn da at hvis alle parene står i la oss si 1 minutt uten at noen knuser kulen, så skal jurien bestemme hvilket av disse to parene som blir med Kevin og Lunde til finalen. Men knuser noen kula si innen det har gått ett minutt, så får den som knuser kula direkte finalebillett mot at da partneren sin blir en del av jurien. Den som knuser kula (Petter) får velge seg en partner blandt jurien, han velger da Andrea. Anonymkode: 5fbc4...657 Jeg kan ikke forstå at folk tror det er Petter som slipper den kulen. Rykte er jo at Morten vinner hele greien med Sofie. Derfor MÅ hun slippe den kulen først om det skal være noe sant I det (Petter har jo vist gang på gang at han ikke kan ta avgjørelser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå