AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #741 Del Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sofie var bare ærlig not Kevin. Han har vært en drittsekk der inne og da får han ikke så mange stemmer i en finale. Avhegig av en sterk partner for å vinne han. Han er den som har spilt styggest der inne. Sofie tilbake som jeg nevnte tidligere. Jeg visste hun var med i finaleuken. Så det har aldri gjort meg noe at hun måtte ut. Visste hun måtte komme tilbake igjen så. Men vet ikke hvor langt hun kommer nå da. Til topps forhåpentlegvis!!! En seier å få være med i finaleuken uansett da. Anonymkode: 14a43...a3a Nei, Sofie oppførte seg som en hevngjerrig drittunge og sa ting som hun visste kom til å såre Kevin. Ingenting av det er sannheten. Hun sa at 50% av de på utsiden aldri i verden hadde stemt på Kevin, men det er vel strengt tatt kun Sofie selv og Henote som har en grunn til å være sinna. Når vi snakker om uærlig spill, så bør vel Morten trekkes fram som den verste, da han har hoppet fram og tilbake mellom alliansene sine når det blåser til storm. Han dolket Soph, og han dolket Aleks da han allierte seg med Kevin. Han lot Martine bli sendt ut av Andre, selv om han hadde lovet å redde henne hvis hun sto i fare. Han lovet å spille med Andrea, men står nå med Lunde. Han skulle sende de som kom inn igår på huet og ræva ut, men da han innså det var Sofie ble saken annerledes. Så hvem har egentlig spilt skittent? Anonymkode: 3c790...18a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #742 Del Skrevet 30. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Sofie oppførte seg som en hevngjerrig drittunge og sa ting som hun visste kom til å såre Kevin. Ingenting av det er sannheten. Hun sa at 50% av de på utsiden aldri i verden hadde stemt på Kevin, men det er vel strengt tatt kun Sofie selv og Henote som har en grunn til å være sinna. Når vi snakker om uærlig spill, så bør vel Morten trekkes fram som den verste, da han har hoppet fram og tilbake mellom alliansene sine når det blåser til storm. Han dolket Soph, og han dolket Aleks da han allierte seg med Kevin. Han lot Martine bli sendt ut av Andre, selv om han hadde lovet å redde henne hvis hun sto i fare. Han lovet å spille med Andrea, men står nå med Lunde. Han skulle sende de som kom inn igår på huet og ræva ut, men da han innså det var Sofie ble saken annerledes. Så hvem har egentlig spilt skittent? Anonymkode: 3c790...18a Rart Kevin selv synes han har spilt skittent da og gått med en ekkel klump inni seg siden han dolket Sofie i ryggen. Hadde han vært ærlig hadde vært noe annet;sagt at han ikke stolte på henne pga at hun utviklet følelser for Morten. Kevin lovet Henote at ho var 100% trygg bak han og de to har vært close lenge. Klart de andre i juryen også misliker spille måten til Kevin. Så at halvparten av juryen har sagt de aldri vil stemme Kevin tror jeg på. Skhlnner godt Sofie er hevngjerrig etter å ha blitt dolket i ryggen, men hun kommer ikke til å dolke Kevin likevel. Kevin er en slu drittsekk i spillsammenheng. Tenker kun på seg selv og det har ham gjort hele veien. Han har hatt en finger med i spillet på de fleste utsjekkene. Morten var tross alt ærlig med soph før parsermoni så hun hadde mulighet å redde seg inn. Men hun var så dårlig likt av absolutt alle og det kunne hun ene og alene for selv. At Martine ble sendt hjem av Andre er vel ikke Morten sitt ansvar/feil. Heia Sofie og Morten!! De fortjener virkelig å vinne!!! Anonymkode: 14a43...a3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #743 Del Skrevet 30. mai 2017 Vart så glad når Sofie kom inn igjen!! Da stemmer kanskje ryktene da; om at hun og Kevin vinner 🏆 Anonymkode: 14a43...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida_marie Skrevet 30. mai 2017 #744 Del Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gir ikke mening at hun i rødt skal være Sofie. Sofie har jo pupper. Anonymkode: 70d33...a18 Det er nok Sofie med ''puppene'' Sammenligning.bmp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #745 Del Skrevet 30. mai 2017 HVA GJØR SOPH I DYSTOPIA?! Okei, jeg er bare fem minutter eller noe inn i gårsdagens episode, men Soph rota det til for seg selv der inne OG valgte selv å sjekke ut, da synes jeg ikke ho trenger å få flere sjanser. Anonymkode: 39876...307 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 30. mai 2017 #746 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) jeg håper Martine Lunde og Kevin vinner sammen evt. Grunde. jeg synes de fortjener det mest og er fine folk. ja, de har spilt, løyet og vært med på å få folk ut, men det er jo det spillet går ut på. de snakker i hvertfall ikke dritt om andre hele tiden som Andrea og Sofie. veldig irriterende at de to fortsatt er med, men jeg tror uansett ikke de vil få nok stemmer i en finale. Martine Lunde er myyye bedre likt. Endret 30. mai 2017 av fresia 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #747 Del Skrevet 30. mai 2017 Andrea og Sofie skal ha det til at de er så snille og rettferdige. Husker at Sofie gråt da Soph sa hun følte seg utenfor fordi de aldri(!) hadde snakket stygt om noen og var bare snille mot alle, så det var skikkelig urettferdig. Siden den gang har de kalt andre for bitcher, stengt ute andre, sagt de ikke liker folk (som ikke er der og kan forsvare seg), hengt ut og kjeftet på andre. De utøver hersketeknikker, som da Andrea krevde å få vite ting av Kevin, eller igår da Sofie gikk til angrep på Kevin kun for å såre han. Nei, Lunde er eneste jente på hotellet som faktisk fortjener seier. Anonymkode: 3c790...18a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. mai 2017 #748 Del Skrevet 30. mai 2017 Heia Lunde Takker ikke Andrea og Sofie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 30. mai 2017 #749 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andrea og Sofie skal ha det til at de er så snille og rettferdige. Husker at Sofie gråt da Soph sa hun følte seg utenfor fordi de aldri(!) hadde snakket stygt om noen og var bare snille mot alle, så det var skikkelig urettferdig. Siden den gang har de kalt andre for bitcher, stengt ute andre, sagt de ikke liker folk (som ikke er der og kan forsvare seg), hengt ut og kjeftet på andre. De utøver hersketeknikker, som da Andrea krevde å få vite ting av Kevin, eller igår da Sofie gikk til angrep på Kevin kun for å såre han. Nei, Lunde er eneste jente på hotellet som faktisk fortjener seier. Anonymkode: 3c790...18a Enig, heia Lunde seie eg! Ho er skikkelig likandes! :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #750 Del Skrevet 30. mai 2017 Enig! Heia Lunde🙏🏼🙏🏼 Anonymkode: cffde...76c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #751 Del Skrevet 30. mai 2017 Heia Sofie og Grunde!!!!!!!!!!e Anonymkode: 14a43...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #752 Del Skrevet 30. mai 2017 6 timer siden, Ida_marie skrev: Det er nok Sofie med ''puppene'' Sammenligning.bmp Har også sett henne med den røde toppen før. Anonymkode: bfa04...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #753 Del Skrevet 30. mai 2017 10 timer siden, Ida_marie skrev: Det er nok Sofie med ''puppene'' Sammenligning.bmp Men Sofie kom jo inn med de neglene i går 🤔 Anonymkode: 5fbc4...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #754 Del Skrevet 30. mai 2017 Samme topp Anonymkode: bfa04...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #755 Del Skrevet 30. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme topp Anonymkode: bfa04...299 Jeg kaller det badedrakt. Anonymkode: 22dd8...e83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #756 Del Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaller det badedrakt. Anonymkode: 22dd8...e83 Badedrakt, da... Anonymkode: bfa04...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 30. mai 2017 #757 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvem røk av guttene??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 30. mai 2017 #758 Del Skrevet 30. mai 2017 Jaaa!! Lunde i finalen. Morten ute! Da er det nok Kevin som får finalebilett imorgen og Andrea som ryker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #759 Del Skrevet 30. mai 2017 Da er det ikke så vanskelig å skjønne hva som skjer i morgen. Martine Lunde tar med seg gutta på date, velger Kevin som partner og Andrea ryker. Petter kaster kula og ofrer Isabelle. Da ryker også Grunde og Sofie. Og Petter får bli partner med Andrea som ble kastet ut tidligere på dagen 😂 Anonymkode: 5fbc4...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 30. mai 2017 #760 Del Skrevet 30. mai 2017 Sikker på at ikke sofie får inn igjen Morten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå