AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #701 Del Skrevet 25. mai 2017 44 minutter siden, kindagirl skrev: Du sier noe der.. men går grunde i sånn shorts???:p Han går jo med speedo, så hvorfor ikke ... Anonymkode: 39876...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. mai 2017 #702 Del Skrevet 25. mai 2017 Dette skjer mandag: Finaleuke! Tre par er igjen i paradis, og snart skal det svakeste paret på utflukt. Der får de muligheten til å dra med seg noe kjent tilbake til hotellet. Tirsdag: De første finalebillettene skal deles ut av paret som ble hentet inn på hotellet igjen i går. Taktikkprat styrer mye av den forestående festen, og alle gjestene legger seg litt mer forvirret enn kvelden før. Onsdag: Juryen trekker seg tilbake til Dystopia for denne gang. Den andre finalebilletten skal deles ut – utfallet fører til stor forargelse blant enkelte av deltakerne, som føler seg snytt. Torsdag:Finale! Vinnerne av Paradise Hotel sesong ni skal kåres – og hva skjer i trosskapstesten? Går kula i bakken? Mitt spørsmål er: Hvilket par blir hentet inn igjen og hvem gir de finalebilett til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 26. mai 2017 #703 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) "... forargelse blant enkelte av deltakerene, som føler seg snytt." Typisk Morten-reaksjon, tenker eg. Så kanskje han ikkje kjem til finalen. Andrea kan også ha en sånn reaksjon. Lunde, Kevin og Grunde er meir typer som ville tatt en sånn beskjed med fatning, føler eg. Endret 26. mai 2017 av strandløva 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #704 Del Skrevet 26. mai 2017 ser ut til at Kevin ikke står blant de som kaster kulen.. Kanskje han allerede er sikret/byttet ut? Ìngen av de har tattoveringer. Anonymkode: 6991e...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 26. mai 2017 #705 Del Skrevet 26. mai 2017 Herregud så nettopp et m bilde av Morten før og etter han begynte å trene. Han så ut som en liten gutt før han begynte å trene, nå er han jo mann! Blir spennende å se hva som skjer neste uke! Dette er første gang jeg har følgt med på en hel sesong av PH, så jeg gleder meg syyykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anathema Skrevet 26. mai 2017 #706 Del Skrevet 26. mai 2017 Grunde sjarmerer meg mer og mer for hver dag som går! I starten mislikte jeg han sterkt, men nå har jeg skikelig lyst på han Skikkelig gentleman er han også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trompeten Skrevet 26. mai 2017 #707 Del Skrevet 26. mai 2017 Reagerer litt på at André kan si "Well played" med stor entusiasme om Martine, når han var den første som ble tatt av demonen og ikke fikk sett skuespillet hennes. Hvordan kan Morten plutselig vite at han ikke kan stole på partneren sin Isabell? Han valgte henne inn i finaleuka med å gi hun sitteplass, så ville vel tro at han velger en han kan stole på og kan stå trygt bak. Ifølge wikipedia: Så synes jeg også det er litt rart at Sophie er med i juryen, når hun var sist med i episode 24. (nå er det ep. 45). I tillegg var jo Morten Sikveland med i episode 27 og Ida Tallaksen med i episode 40, og de er ikke med.. Greit nok at de ikke var der lenge, men Sophie har vært der i mange færre episoder enn Rebecca som heller ikke er med i juryen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #708 Del Skrevet 26. mai 2017 1 time siden, Trompeten skrev: Reagerer litt på at André kan si "Well played" med stor entusiasme om Martine, når han var den første som ble tatt av demonen og ikke fikk sett skuespillet hennes. Hvordan kan Morten plutselig vite at han ikke kan stole på partneren sin Isabell? Han valgte henne inn i finaleuka med å gi hun sitteplass, så ville vel tro at han velger en han kan stole på og kan stå trygt bak. Ifølge wikipedia: Så synes jeg også det er litt rart at Sophie er med i juryen, når hun var sist med i episode 24. (nå er det ep. 45). I tillegg var jo Morten Sikveland med i episode 27 og Ida Tallaksen med i episode 40, og de er ikke med.. Greit nok at de ikke var der lenge, men Sophie har vært der i mange færre episoder enn Rebecca som heller ikke er med i juryen. Hvordan vet du hvem som er i juryen? Anonymkode: 70d33...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #709 Del Skrevet 26. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du hvem som er i juryen? Anonymkode: 70d33...a18 Som personen skriver; Wikipedia. Anonymkode: 53e10...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 26. mai 2017 #710 Del Skrevet 26. mai 2017 Hvordan klarte Isabell å få sitteplass fremfor Andrea? Forstår ikke tankegangen til guttene. Alle hadde stått 10 ganger bedre i en evt finale med Andrea enn Isabell! Isabell er tross alt den eneste som har vært der inne 8 dager til sammen, og aldri gjort noen valg. Hun kjenner jo ikke halvparten av juryen en gang (satt på spissen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #711 Del Skrevet 26. mai 2017 22 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Hvordan klarte Isabell å få sitteplass fremfor Andrea? Forstår ikke tankegangen til guttene. Alle hadde stått 10 ganger bedre i en evt finale med Andrea enn Isabell! Isabell er tross alt den eneste som har vært der inne 8 dager til sammen, og aldri gjort noen valg. Hun kjenner jo ikke halvparten av juryen en gang (satt på spissen). Det lurer jeg og veldig på! Grunde som påstår at han er så smart burde jo ha sikrer partneren sin med å ha gitt sitteplassen til Andrea. Henote mot Isabelle så hadde lett Henote vunnet. Det var han som ga sitte plassen til Isabelle, hun fortjener jo så lite å være med i finaleuken. Hun røyk ut første uken hun var med i, også komme hun inn en uke før finaleuken. Henote er veldig godt likt, hun ville fått mange fortjente stemmer. Isabelle får kanskje en stemme av Martine om hun ikke er i finalen selv. Står Martine i finalen må Grunde skaffe seg alle stemmene på egenhånd. Hvis Grune og Isabelle står i en finale tror jeg alle fortstår at det andre laget vinner.. Anonymkode: 5fbc4...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #712 Del Skrevet 27. mai 2017 I fjor fikk jo juryen stokke om på parene før den ofringssermonien (eller hva det heter). Tror dere at de får det i år og. Kanskje Kevin og Lunde, Grunde og Andrea, og Morten og Isabelle blir satt sammen som nye par før den? Dette med tanke på hvordan de tilsynelatende står plassert under sermonien. Anonymkode: f325a...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #713 Del Skrevet 28. mai 2017 Det ser ut som at det bare står 4 stykker og skal kaste en kule. Kevin sier jo at "kulene kommer til å gå veggi mellom der nede" så da tror jeg ikke han er med på dette. Det jeg da tenker er at han og Andrea har fått finaleplass og nå står det mellom de fire andre. Den som slipper kula får da sikkert finaleplass og partneren ryker. Anonymkode: 5fbc4...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 28. mai 2017 #714 Del Skrevet 28. mai 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som at det bare står 4 stykker og skal kaste en kule. Kevin sier jo at "kulene kommer til å gå veggi mellom der nede" så da tror jeg ikke han er med på dette. Det jeg da tenker er at han og Andrea har fått finaleplass og nå står det mellom de fire andre. Den som slipper kula får da sikkert finaleplass og partneren ryker. Anonymkode: 5fbc4...657 Da tror jeg heller at det er han og Martine som har fått finaleplass. Andrea står nærmest kamera i den røde badedrakten og ola-shorts. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #715 Del Skrevet 29. mai 2017 9 timer siden, ssophie skrev: Da tror jeg heller at det er han og Martine som har fått finaleplass. Andrea står nærmest kamera i den røde badedrakten og ola-shorts. Ja det ser sånn ut faktisk ja, at Andrea står der med Grunde.. haha! Ja det er tydeligvis mye som skjer denne uken. Anonymkode: 5fbc4...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chilliflak Skrevet 29. mai 2017 #716 Del Skrevet 29. mai 2017 Noen som vet om episodene fortsatt kommer ut 3 denne uken? Eller er det som i fjor, at de først kommer ut samtidig som de går på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 29. mai 2017 #717 Del Skrevet 29. mai 2017 Finaleuken kommer ikke episodene ut på viaplay før 22.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 29. mai 2017 #718 Del Skrevet 29. mai 2017 Noen må fortelle hva som skjer!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCkvinne Skrevet 29. mai 2017 #719 Del Skrevet 29. mai 2017 Petter og Sofie ble hentet inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #720 Del Skrevet 29. mai 2017 I morgen skal et gutt sendes ut og en jente få finalebillett av juryen. Det er partneren til jenten som får finalebilletten som må sjekke ut. Krysser fingrene for Lunde, og at Morten ryker, men mistenker at det kan bli Andrea - altså at Kevin ryker. De som skal velge hvem som får finalebillett er Henote, Aleks, André, Teele og Soph. Soph velger nok. Med litt flaks stemmer Aleks, Soph og André på Lunde. Det jeg tror er at enten Andrea eller Lunde får billett i morgen, og enten Morten eller Kevin får en i morgen eller onsdag. Dermed står Sofie, Grunde, Isabelle og Petter med de svarte kulene vi så på klippet på torsdag. Det gir i alle fall mening. Anonymkode: f325a...77f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå