Gå til innhold

Kan kjæresten min se hva jeg handler på coop kortet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hans kort i min pengebok som jeg kan skanne når jeg handler så han får % av det. Kan han gå inn på coop medlemside og se eksakt hva jeg har handlet eller ser han bare at det står varer osv?

Bruker å handle godterier i smug skjønner dere :fnise:

Anonymkode: 228b8...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Batgirl skrev:

Han kan ikke se hva du handler :)

Haha, takk for svar. Ble redd en periode der :fnise:

Anonymkode: 228b8...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, Rema har jo med Æ innført at man ser hvilke varer man handler og de andre kjedene har fulgt etter. Så mener dette skal være mulig nå, ja.

Anonymkode: fbf8f...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint kjøpe kondomer til elskeren din uten at han merker det

Anonymkode: d96a7...d5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat reklame på Zebra for Coop medlemsapp, så om han har den kan han sikkert se hva som blir handlet på kortet. Men er jo bare snop, hvorfor er det så farlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, Rema har jo med Æ innført at man ser hvilke varer man handler og de andre kjedene har fulgt etter. Så mener dette skal være mulig nå, ja.

Anonymkode: fbf8f...d87

Isåfall litt rart at du er den eneste som har fått vite om det...

TS - ville vært litt obs på godterikjøpene allikevel. Jeg får kuponger på sjokolade litt oftere enn jeg føler det er greit å vise til folk rundt meg, selv om det er mange måneder siden sist jeg kjøpte det jeg får rabatt på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, JackIost skrev:

Så akkurat reklame på Zebra for Coop medlemsapp, så om han har den kan han sikkert se hva som blir handlet på kortet. Men er jo bare snop, hvorfor er det så farlig? :)

Medlemsappen har eksistert leeeeeeeeeenge. Har ikke sett handlelista mi der enda.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk medlemskortet til godteri dersom han bruker kuponger. Veldig irriterende når kupongene er på ting man ikke vil ha, siden man bare får et visst antall.

Anonymkode: 95592...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen du har jo de der kupongene haha.. At jeg ikke tenkte på dem. Han bruker jo å få sånne vaskemidler som han handler ofte. Og nå vil det vel komme sjokolade han får gratis:fnise:

 

Tror jeg må være bevisst på og ikke bruke det når jeg får ånden over meg :alice:

Anonymkode: 228b8...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg handlar masse godteri, men sikkert mykje variasjon i type. Har aldri fått kupong på godteri:) Sørg for å ikkje kjøpe same type kvar gong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han får ikke vite alt du handler, men som flere her nevner så får man rabattkuponger på det man kjøper mye av. Så dersom du handler samme sjokoladen hver gang vil han nok merke det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjaselina skrev:

Eg handlar masse godteri, men sikkert mykje variasjon i type. Har aldri fått kupong på godteri:) Sørg for å ikkje kjøpe same type kvar gong!

Skal huske på det :fnise:

Anonymkode: 228b8...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker å handle godterier i smug skjønner dere :fnise:

Anonymkode: 228b8...742

Jeg forstår deg godt!

Deter jo dette som er slitsomt med å ha en samboer/ektemann, Man kan ikke gjøre som "man vi"...

Anonymkode: 5f589...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt!

Deter jo dette som er slitsomt med å ha en samboer/ektemann, Man kan ikke gjøre som "man vi"...

Anonymkode: 5f589...770

Godt det ikke bare er jeg som tenker slik. Og er jo ikke slik at jeg hamster og eser ut akkurat haha

Anonymkode: 228b8...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...