Gå til innhold

Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?


AnonymBruker

Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?  

13 stemmer

  1. 1. Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?

    • Steinalderen
      6
    • Dagens samfunn
      7


Anbefalte innlegg

Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?

Anonymkode: 0b826...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det positive med steinalderen er jo fravær av arbeidsdeling, slik at man slipper å forholde seg til noen man ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens samfunn, ikke like god internett dekning på den tiden og litt for mange dinosaurer som ville spist meg i steinalderen

Anonymkode: 08fd5...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, PeeWee skrev:

Det positive med steinalderen er jo fravær av arbeidsdeling, slik at man slipper å forholde seg til noen man ikke kjenner. 

Det forklarer jo hvorfor du vil stemme SP da, de vil jo sende oss rett tilbake til den tiden økonomisk og teknologisk:fnise:

Anonymkode: 08fd5...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forklarer jo hvorfor du vil stemme SP da, de vil jo sende oss rett tilbake til den tiden økonomisk og teknologisk:fnise:

Anonymkode: 08fd5...bdb

SP er jo veldig tilhengere av jordbruk,og det var jo jordbruk som i praksis gjorde slutt på steinalderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinalderen. Til syvende er det der vi biologisk hører hjemme. Evolusjonen har tilpasset oss steinalderen, ikke teknosamfunnet vi lever i nå.  Vi er ikke skapt for å sitte foran datamaskinen og spise junk food. Vi er heller ikke skapt for å bli så gamle at vi må stelles som vi var små barn. Hvor er lykken i det?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker dagens samfunn, for i steinalderen tror jeg livet bestod mer av å overleve enn å leve. Ikke levde de lenge heller, gjennomsnittsalderen var vel 30-40 år, så da ville jeg vært død for lengst. Et langt liv med rødvin, mobil og wifi er å foretrekke. I hvert fall så lenge man er oppegående og topplokket virker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å fryse... Og jeg hater å måtte kjempe for tilværelsen, redd for ulv, å ikke ha nok.
Har det egentlig ganske bra nå. Får tak i maten jeg trenger og har hus å bo i, og blir jeg syk, kan jeg få hjelp.

Anonymkode: f2b3d...475

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinalderen. Da rævva man jo rundt 30 år, hadde ikke vaksiner og bodde ubekvemt. Alt var mye bedre før! 

Anonymkode: 11402...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...