Minlillesky Skrevet 17. februar 2017 #41 Skrevet 17. februar 2017 Hva med å heller gi gavekort istedet?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #42 Skrevet 17. februar 2017 LOl - herregud hva folk henger seg opp i disse dager. Jeg ville ha byttet dette ut med den mindre utgave som er trimmet til en mindre hastighet og DA kan hun/han fint bruker den. Har den til min 11 åring som er råflink på hoverboard. Stakkars barn som aldri får oppleve noe "skummelt" - tenk disse barna som er neste pro på skateboard fordi de hadde foreldre som var ikke livredd at de blir skadet. Anonymkode: f3553...8cb 1
lalaB Skrevet 17. februar 2017 #43 Skrevet 17. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOl - herregud hva folk henger seg opp i disse dager. Jeg ville ha byttet dette ut med den mindre utgave som er trimmet til en mindre hastighet og DA kan hun/han fint bruker den. Har den til min 11 åring som er råflink på hoverboard. Stakkars barn som aldri får oppleve noe "skummelt" - tenk disse barna som er neste pro på skateboard fordi de hadde foreldre som var ikke livredd at de blir skadet. Anonymkode: f3553...8cb Det handler jo ikke om å være redd eller nærvøs for hva barna driver med, men at man forholder seg til loven. Når det er en aldersgrense på ting, så forholder man seg til det. Sånn er det bare. Hvilke holdninger gir du videre til barna hvis du driter i hva som er lov og ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #44 Skrevet 17. februar 2017 Igjen så må jeg gratulere dere med å være hovne og besserwissere. Ts innrømmer å ha gjort et bomkjøp. Alle kan gjøre det, det et derfor hun spør her. Så sitter dere og er kvasse og ufordragelige. Hun skal bytte gaven og tok bort spillet som fulgte med konsollen han fikk til jul før han rakk å spilledet. Jeg tror ikke dere er så perfekte som dere skal ha det til. Anonymkode: 67f9b...85a 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #45 Skrevet 18. februar 2017 Trodde det var dette du mente http://i.imgur.com/DWHhVgW.mp4 Anonymkode: 04865...9ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #46 Skrevet 18. februar 2017 På 15.2.2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Barnet mitt har bursdag om noen dager og blir 10 år. Barnet er veldig moden av seg, flink til å passe på seg selv og ting og forsiktig med ting en skal ha respekt for. Jeg kjøpte det eneste barnet ønsket seg i gave idag, nemlig ett Hoverboard. Mannen i butikken som også er en god bekjent anbefalte ett spesifikt board som var litt mindre, ikke så massivt og bedre for barn å bruke. Batteriet var samsung batteri, med svært liten brannfare og det skulle tåle mye. Jeg tenkte la gå og kjøpte det. Tenkte at barnet uansett skal bruke godt med beskyttelse og hjelm og at jeg er med når det skal brukes. Men så begynte jeg plutselig å lure på om jeg har gjort noe dumt? Det er jo egentlig aldergrensegrense på disse, og ingen andre på han sin alder har det som jeg har sett, nermeste blir da nabogutten på 13. Råd? Anonymkode: ef48a...abc Disse er farlige og lett å falle av..har skjedd mange ulykker. Anonymkode: 92257...d7e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #47 Skrevet 18. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var dette du mente http://i.imgur.com/DWHhVgW.mp4 Anonymkode: 04865...9ce Hvorfor det?! Snescooter?! Hoverboard: Anonymkode: 92257...d7e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #48 Skrevet 18. februar 2017 21 timer siden, lalaB skrev: Hvilke holdninger gir du videre til barna hvis du driter i hva som er lov og ikke? Rosabloggere og Farmen-deltagere Anonymkode: 92257...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #49 Skrevet 18. februar 2017 Hoverboard ville jeg unngått rett og slett fordi kroppen trenger å brukes. Det er ikke sunt å stå til skolen! Anonymkode: 54723...79a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #50 Skrevet 18. februar 2017 22 timer siden, lalaB skrev: Det handler jo ikke om å være redd eller nærvøs for hva barna driver med, men at man forholder seg til loven. Når det er en aldersgrense på ting, så forholder man seg til det. Sånn er det bare. Hvilke holdninger gir du videre til barna hvis du driter i hva som er lov og ikke? Regelrytter much? Du er sånn som venter på grønn mann på fotgjengerovergangen midt om natta uten en bil i sikte?? Eller som aaaldri kjører over fartsgrensa?? Anonymkode: e2e58...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #51 Skrevet 18. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det?! Snescooter?! Hoverboard: Anonymkode: 92257...d7e Fordi den faktisk "hover" (engelsk: flyr over bakken) Anonymkode: 04865...9ce
lalaB Skrevet 18. februar 2017 #52 Skrevet 18. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Regelrytter much? Du er sånn som venter på grønn mann på fotgjengerovergangen midt om natta uten en bil i sikte?? Eller som aaaldri kjører over fartsgrensa?? Anonymkode: e2e58...c1e Det er ikke forbudt å gå på rød mann i Norge. Men å kjøre på rødt er forbudt, og da venter man selv om det er klart. Jeg hadde ikke øvekjørt med barna før de var gamle nok, og jeg hadde ikke oppfordret dem til å drikke alkohol før de er 18 år. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #53 Skrevet 18. februar 2017 La barn få ha noe å se frem til og glede seg til. La de vite at dette er ikke for f.eks. tiåringer, men "du kan få lov når du blir gammel nok". Hold på det som er sagt og ikke gå tilbake på "avtalen". Da åpner en døra til store problemer og ungene vet å utnytte dette. Det må ikke bli slik at unger har forsøkt alt veldig unge og blir lei av alt altfor tidlig. Hva skal de ha å se frem til da? Anonymkode: c2d55...0fb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå