WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #61 Skrevet 11. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det vet du jo ikke før du har sett dem naken. Få legger vel ut bilde av glufsa si. Anonymkode: c3815...bdc om noe slikt skjer så lukker jeg øynene å later som at alt er vel i verden
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #62 Skrevet 11. februar 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke sider er det damer slipper å betale for å være full bruker ? Kan ikke tro det er noen som krever at stygge jenter og menn må betale men pene jenter gratis. Anonymkode: 4c24a...bc2 På møteplassen og sukker så må man betale om man skal ha muligheten til å sende brev til andre. Kvinner trenger ikke betale da de mottar flere hundre brev daglig fra menn. Men menn må betale - for i innboksen til en mann så blir man ikke regnet ned med brev med mindre man heter wubwub. Endret 11. februar 2017 av WubWub
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #63 Skrevet 11. februar 2017 8 timer siden, WubWub skrev: På møteplassen og sukker så må man betale om man skal ha muligheten til å sende brev til andre. Kvinner trenger ikke betale da de mottar flere hundre brev daglig fra menn. Men menn må betale - for i innboksen til en mann så blir man ikke regnet ned med brev med mindre man heter wubwub. HAHA wtf
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #64 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, BethD skrev: HAHA wtf Men det er sant. Jeg har testet det ut - har prøvd ut forskjellige nick på datingsider. Med mindre nicket mitt er WubWub så får jeg ingen brev - om jeg kaller meg WubWub derimot.... Blir rent ned av nysgjerrige damer
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #65 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Men det er sant. Jeg har testet det ut - har prøvd ut forskjellige nick på datingsider. Med mindre nicket mitt er WubWub så får jeg ingen brev - om jeg kaller meg WubWub derimot.... Blir rent ned av nysgjerrige damer Ler
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #66 Skrevet 11. februar 2017 33 minutter siden, BethD skrev: Ler Jeg digger deg! Du er ... AWESOME!
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #67 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg digger deg! Du er ... AWESOME! LOL :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå