Gå til innhold

Mangler kvinner empati?

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det vet du jo ikke før du har sett dem naken. Få legger vel ut bilde av glufsa si.

Anonymkode: c3815...bdc

om noe slikt skjer så lukker jeg øynene å later som at alt er vel i verden

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke sider er det damer slipper å betale for å være full bruker ? Kan ikke tro det er noen som krever at stygge jenter og menn må betale men pene jenter gratis.

Anonymkode: 4c24a...bc2

På møteplassen og sukker så må man betale om man skal ha muligheten til å sende brev til andre. Kvinner trenger ikke betale da de mottar flere hundre brev daglig fra menn. Men menn må betale - for i innboksen til en mann så blir man ikke regnet ned med brev med mindre man heter wubwub.

Endret av WubWub
Skrevet
8 timer siden, WubWub skrev:

På møteplassen og sukker så må man betale om man skal ha muligheten til å sende brev til andre. Kvinner trenger ikke betale da de mottar flere hundre brev daglig fra menn. Men menn må betale - for i innboksen til en mann så blir man ikke regnet ned med brev med mindre man heter wubwub.

HAHA wtf :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

HAHA wtf :fnise:

Men det er sant. Jeg har testet det ut - har prøvd ut forskjellige nick på datingsider. Med mindre nicket mitt er WubWub så får jeg ingen brev - om jeg kaller meg WubWub derimot.... Blir rent ned av nysgjerrige damer

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Men det er sant. Jeg har testet det ut - har prøvd ut forskjellige nick på datingsider. Med mindre nicket mitt er WubWub så får jeg ingen brev - om jeg kaller meg WubWub derimot.... Blir rent ned av nysgjerrige damer

Ler :fnise:

Skrevet
33 minutter siden, BethD skrev:

Ler :fnise:

Jeg digger deg! Du er ... AWESOME! 

b9a300cf21e798a77b097cd688b5a043_your-aw

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg digger deg! Du er ... AWESOME! 

b9a300cf21e798a77b097cd688b5a043_your-aw

:pls:LOL :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...