Gå til innhold

Mangler kvinner empati?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener at å benytte (egne) erfaringer fra datingsider for å underbygge om noen - kvinner eller menn - har empati, eller ikke, blir noe smalt. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg sender "Hei hvordan går det?" - tenker du at den setningen er uakseptabel og det legitimiterer onde og hatende kommentarer i retur?

Jeg tror ikke på deg når de skriver onde og hatende kommentarer i retur, og i alle fall ikke om det er KUN det du får av svar. Så her lyver du. Det kan godt hende at du får noen frekke svar, og jeg og andre har forklart deg hvorfor det kan skje. Det er mange creeps der ute. Det kan være det var den 500. hei hvordan går det meldingen den dagen osv.

Nei, kvinner mangler ikke empati. Narsissister og psykopater gjør. You do the math.

Anonymkode: 0d05a...0ae

Skrevet

Er det noen som mangler empati er det deg. Har fulgt deg en stund nå, og du virker så fram og tilbake. Tyder på at du lider av en form for personlighetsforstyrrelse eller psykose. Kan ikke du begynne å bruke tiden din som ufør litt mer fornuftig, enn å ligge på sofaen og skrive tråder her på KG - i hytt og pine om alt mulig som ikke er sant en gang? Selvom du er syk, er det ingen unnskyldning til å bidra med noe. 

Anonymkode: ae752...fc2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på deg når de skriver onde og hatende kommentarer i retur, og i alle fall ikke om det er KUN det du får av svar. Så her lyver du. Det kan godt hende at du får noen frekke svar, og jeg og andre har forklart deg hvorfor det kan skje. Det er mange creeps der ute. Det kan være det var den 500. hei hvordan går det meldingen den dagen osv.

Nei, kvinner mangler ikke empati. Narsissister og psykopater gjør. You do the math.

jeg svarer alle og jeg svarer alltid empatisk.

som sagt prøv å lag en mannlig bruker å betal 500 kroner i måneden ; send meldinger til kvinner. se hva slags respons du vil få. enten får du ikke respons eller så får du dritt kommentarer slengt etter deg. 

jeg derimot svarer alle kvinner med respekt og verdighet

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

jeg svarer alle og jeg svarer alltid empatisk.

som sagt prøv å lag en mannlig bruker å betal 500 kroner i måneden ; send meldinger til kvinner. se hva slags respons du vil få. enten får du ikke respons eller så får du dritt kommentarer slengt etter deg. 

jeg derimot svarer alle kvinner med respekt og verdighet

Du har ikke empati... Du er en narsissist/psykopat. I følge deg er det alle andre det er noe galt med, og ikke deg. I realiteten er det motsatt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har ikke empati... Du er en narsissist/psykopat. I følge deg er det alle andre det er noe galt med, og ikke deg. I realiteten er det motsatt.

Nei, jeg tar aldri feil

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Nei, jeg tar aldri feil

Du har selv sagt at du er en narsissist. Narsissister har ikke empati. Du har ikke empati. Det er ikke kvinner som ikke er empati, det er DEG.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Generelt synes jeg det er dårlig gjort å svare med kjipe meldinger eller å ignorere, men samtidig kan man ikke forvente at en med 50 + meldinger i innboksen sin skal gå gjennom meldingene for å gi svar til alle bare for å være hyggelig. Det går ikke i lengden.

Du kan ikke bruke dette som argument for at kvinner mangler empati. De har ikke bedt om å få alle meldingene og de står heller ikke i gjeld til menn som sender dem meldinger. At du serverer damen en hvit løgn i avvisningen din gjør deg ikke til en helgen heller. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har selv sagt at du er en narsissist. Narsissister har ikke empati. Du har ikke empati. Det er ikke kvinner som ikke er empati, det er DEG.

Uansett hva jeg er ; Jeg svarer kvinner høflig. 

Du kan prøve lage deg en mannlig konto på sukker og møteplassen. Du må også betale 500 kr for dette.

Send meldinger til kvinner - se hva responsen er. Med mindre du skriver på profilen din at du er rik så vil du enten bli ignorert eller hetset. 

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Uansett hva jeg er ; Jeg svarer kvinner høflig. 

Du kan prøve lage deg en mannlig konto på sukker og møteplassen. Du må også betale 500 kr for dette.

Send meldinger til kvinner - se hva responsen er. Med mindre du skriver på profilen din at du er rik så vil du enten bli ignorert eller hetset. 

:balltre:

• Liker 1
Skrevet

Husker en gang jeg var på chat.no. Spurte ei kvinne "alt bra der? hva driver du med i helgen?" og hun svarte "jævla ekle mannfolk hvorfor skriver du til meg?" jeg svarte "dette nettstedet kalles chat.no. hovedformålet her er å chatte" og hun svarte "håper du får terminal kreft".

hvorfor er kvinner så onde? jeg forstår ikke? 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har empati i bøtter og spann - det er derfor jeg behandler kvinner med verdighet i motsetning til kvinner som behandler menn som søppel. 

Skrevet

Uansett hva jeg gjør så vil andre mennesker tolke det galt og i verste retning.

Det er ikke så lenge siden jeg var i matbutikken - den var på kvelden. På veien hjem ser jeg en norsk mann og ei dame med hijab. Han begynte skrive til henne "jævla muslim dra tilbake der du kom ifra!", jeg satt ned matposene mine og jeg observerte situasjonen i 2-3 minutter. Mannen egget seg opp mer og mer og han ble veldig aggressiv imot denne damen.

Jeg kjente sommerfugler i magen og det boblet i hele meg. Jeg løp opp til denne muslimske kvinnen og jeg stelte meg foran hu som et skjold. Der og da hadde jeg bestemt meg for at "om han skal skade henne så må det bli over mitt lik".

Vi har trosfrihet her i landet. Jeg kjente at blodet fosset til mine store muskelgrupper mens rasistens skjellsord haglet. Han kalte meg muslimelsker og han skrek om at allah var pedofil.

Jeg skjønte raskt at dette dreide seg om en psykose i full blomstring. Enden på visen var at jeg reddet denne muslimske damen.

Har fortalt om denne historien hos psykiatrien men de mener at jeg ikke var en helt her ; de mente at jeg så en konflikt å håpet bli en del av den og at jeg kunne ty til vold med loven på min side. De trodde ingenting på at jeg var en helt her, men det var det jeg var

Skrevet

hjelpes..

Anonymkode: 0b066...2aa

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hjelpes..

Anonymkode: 0b066...2aa

det samme tenkte jeg når denne muslimske damen ble angrept. jeg var som en superhelt når jeg bistod

Skrevet

næh

Anonymkode: 06b9f...920

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg snakker generelt. Kjenner mange kvinner på datingsider

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarte jeg denne uglen på et medmenneskelig og verdig måte mens kvinner flest slenger dritt om de blir oppsøkt av en helt vanlig kar ? Dette betyr jo at jeg har stor moral og empati. 

Endret av WubWub
Skrevet

@WubWub Hvor gammel er du?

Anonymkode: 27388...e0a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@WubWub Hvor gammel er du?

Anonymkode: 27388...e0a

Rundt 30 , hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...