AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #41 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Rundt 30 , hvordan det? Bare nysgjerrig. Nærmere 35 enn 30? Anonymkode: 27388...e0a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #42 Skrevet 10. februar 2017 Du høres ikke helt frisk ut ts. Men til saken, når du får mange frekke svar er det trolig du "stalker" dem og de blir dritt lei av deg og svarer frekt. Så her tror jeg du utelukker noe vesentlig. Anonymkode: bb549...ce0 2
WubWub Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #43 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare nysgjerrig. Nærmere 35 enn 30? Anonymkode: 27388...e0a Jeg er 33
WubWub Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #44 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du høres ikke helt frisk ut ts. Men til saken, når du får mange frekke svar er det trolig du "stalker" dem og de blir dritt lei av deg og svarer frekt. Så her tror jeg du utelukker noe vesentlig. Anonymkode: bb549...ce0 har du bevis for at jeg stalker noen eller slenger du ut med løse rykter og fantasier?
Gjest Superbruker7 Skrevet 11. februar 2017 #45 Skrevet 11. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ikke helt frisk ut ts. Men til saken, når du får mange frekke svar er det trolig du "stalker" dem og de blir dritt lei av deg og svarer frekt. Så her tror jeg du utelukker noe vesentlig. Anonymkode: bb549...ce0 Det er jo de som stalker wubwub.
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #46 Skrevet 11. februar 2017 7 minutter siden, Superbruker7 skrev: Det er jo de som stalker wubwub. det er en liten gjeng som alltid dukker opp i mine tråder som AB, en gjeng som jeg har avvist som dating materiale
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #47 Skrevet 11. februar 2017 5 timer siden, WubWub skrev: På datingsider som f.eks møteplassen.no er det slik at et kjønn må betale for å komme i kontakt med det motsatte kjønn. Kvinner som ser gjennomsnittelig ut trenger ikke betale noe som helst da mannen som oftest betaler 500 kr i måneden for muligheten til å skrive til kvinner. Det er også ofte slik at mannen da må sende melding til flere hundre kvinnner per dag da 99% ikke vil svare han (damene går etter de rikeste). Når han først får svar så er det ofte et personangrep "æsj hvorfor sender du meg melding, blir kvalm". Grunnen til at jeg reflekterer rundt dette er ; Ei jente skrev til meg privat ; hun var superpluss bruker (det betyr at hun betaler 500 kr i måneden) og hun var den første og eneste kvinnelige superbrukeren som betaler penger til en datingside - som jeg har sett. Hun skrev til meg : Så flott du ser ut. Vil du bli kjent? Jeg forstod ikke et kvekk da det faktisk ikke er vanlig at kvinner kjøper abonnoment på datingsider. Titter så på bildene hennes og jeg skjønner raskt tegningen. Hun så ut som et troll. Fikk vondt i hele meg når jeg tenkte over at hun betaler store summer for å bli kjent med menn og at hun mest sannsynlig sender samme copy-paste beskjeden til hundrevis av menn i løpet av en uke i håp om å finne romantikken. Men jeg har som policy at jeg skal svare ALLE uansett sosiale medier så jeg svarte henne ; "Du er kjempe vakker, om jeg hadde vært yngre så hadde jeg absolutt datet deg men jeg er redd at aldersgapet er for stort. Du er ei flott jente!" Det svarte jeg til noen som jeg avviste. Hvordan svarer kvinner når en ensom og trist sjel skriver til de? Enten så svarer de ikke eller så skriver de etter eller annet grusomt Det måtte nå ha vært på en god dag. Vanligvis er det vel mer "æsj, du har en fitte! Vik fra meg ditt kvalme leppemonster!!!" Anonymkode: c3815...bdc 3
Gjest Superbruker7 Skrevet 11. februar 2017 #48 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: det er en liten gjeng som alltid dukker opp i mine tråder som AB, en gjeng som jeg har avvist som dating materiale Ja, det ligger vel i kvinners natur å stalke menn de ikke kan få.
KillerKitty Skrevet 11. februar 2017 #49 Skrevet 11. februar 2017 5 timer siden, WubWub skrev: På datingsider som f.eks møteplassen.no er det slik at et kjønn må betale for å komme i kontakt med det motsatte kjønn. Kvinner som ser gjennomsnittelig ut trenger ikke betale noe som helst da mannen som oftest betaler 500 kr i måneden for muligheten til å skrive til kvinner. Det er også ofte slik at mannen da må sende melding til flere hundre kvinnner per dag da 99% ikke vil svare han (damene går etter de rikeste). Når han først får svar så er det ofte et personangrep "æsj hvorfor sender du meg melding, blir kvalm". Grunnen til at jeg reflekterer rundt dette er ; Ei jente skrev til meg privat ; hun var superpluss bruker (det betyr at hun betaler 500 kr i måneden) og hun var den første og eneste kvinnelige superbrukeren som betaler penger til en datingside - som jeg har sett. Hun skrev til meg : Så flott du ser ut. Vil du bli kjent? Jeg forstod ikke et kvekk da det faktisk ikke er vanlig at kvinner kjøper abonnoment på datingsider. Titter så på bildene hennes og jeg skjønner raskt tegningen. Hun så ut som et troll. Fikk vondt i hele meg når jeg tenkte over at hun betaler store summer for å bli kjent med menn og at hun mest sannsynlig sender samme copy-paste beskjeden til hundrevis av menn i løpet av en uke i håp om å finne romantikken. Men jeg har som policy at jeg skal svare ALLE uansett sosiale medier så jeg svarte henne ; "Du er kjempe vakker, om jeg hadde vært yngre så hadde jeg absolutt datet deg men jeg er redd at aldersgapet er for stort. Du er ei flott jente!" Det svarte jeg til noen som jeg avviste. Hvordan svarer kvinner når en ensom og trist sjel skriver til de? Enten så svarer de ikke eller så skriver de etter eller annet grusomt Har ikke lest resten av tråden, så svaret mitt er kun forbeholdt denne siteringen. Vet ikke om du er seriøs nå eller ikke, eller om du bare har satt ting litt på spissen, men ikke noe du skriver her tyder på at kvinner ikke har empati? Noen mangler oppdragelse kanskje, men det gjelder menn og. Jeg var medlem av sukker før, og i likhet med deg svarte jeg alle, bortsett fra de som tydelig sendte den samme lange teksten til alle medlemmene. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har skrevet noe stygt til noen før, og jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den eneste jenta/kvinnen som ikke har gjort det. Helt ærlig trodde jeg voksne mennesker stort sett behandlet andre med respekt, også online
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #50 Skrevet 11. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det måtte nå ha vært på en god dag. Vanligvis er det vel mer "æsj, du har en fitte! Vik fra meg ditt kvalme leppemonster!!!" Anonymkode: c3815...bdc så lenge de dekker fysaken til med hår så går det greit
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #51 Skrevet 11. februar 2017 (endret) om jeg hadde fått valget; slikke fitte eller å bli torturert i 1 måned. så hadde glatt valgt torturen Endret 11. februar 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #52 Skrevet 11. februar 2017 4 timer siden, WubWub skrev: Har empati i bøtter og spann - det er derfor jeg behandler kvinner med verdighet i motsetning til kvinner som behandler menn som søppel. 1 time siden, WubWub skrev: Hvorfor svarte jeg denne uglen på et medmenneskelig og verdig måte mens kvinner flest slenger dritt om de blir oppsøkt av en helt vanlig kar ? Dette betyr jo at jeg har stor moral og empati. 6 minutter siden, WubWub skrev: så lenge de dekker fysaken til med hår så går det greit 3 minutter siden, WubWub skrev: om jeg hadde fått valget; slikke fitte eller å bli torturert i 1 måned. så hadde glatt valgt torturen Så jævla mye empati har du ja.... Herregud menneske.... Du er ikke god (men det vet vi alle da), men dette her er så jævlig at jeg håper du for alltid blir utestengt.... Viser til din respektfulle og empatiske tråd her: Anonymkode: 0d05a...0ae 1
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #53 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så jævla mye empati har du ja.... Herregud menneske.... Du er ikke god (men det vet vi alle da), men dette her er så jævlig at jeg håper du for alltid blir utestengt.... Viser til din respektfulle og empatiske tråd her: Anonymkode: 0d05a...0ae Har sjekket . ingensteder i reglene står det at man ikke kan like vagina.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #54 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Har sjekket . ingensteder i reglene står det at man ikke kan like vagina. Det er deg. Alt ved deg. Alt oppgulpet ditt. Alt hatet ditt. Den tråden er ufyselig, og jeg er sikker på at den bryter en haug av regler. Jeg håper du selv velger å gå vekk fra kg, ingen vil ha deg med alle de hatefulle trådene dine. Anonymkode: 0d05a...0ae 1
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #55 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er deg. Alt ved deg. Alt oppgulpet ditt. Alt hatet ditt. Den tråden er ufyselig, og jeg er sikker på at den bryter en haug av regler. Jeg håper du selv velger å gå vekk fra kg, ingen vil ha deg med alle de hatefulle trådene dine. Anonymkode: 0d05a...0ae det var da voldsomt 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #56 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: det var da voldsomt KG har fått nok av deg, og da får du slike reaksjoner. Ta galskapet ditt et annet sted hvor du ikke påfører andre mennesker smerte. Skriv dagbok. Og hold det for deg selv. Anonymkode: 0d05a...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #57 Skrevet 11. februar 2017 17 minutter siden, WubWub skrev: så lenge de dekker fysaken til med hår så går det greit Men det vet du jo ikke før du har sett dem naken. Få legger vel ut bilde av glufsa si. Anonymkode: c3815...bdc
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #58 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG har fått nok av deg, og da får du slike reaksjoner. Ta galskapet ditt et annet sted hvor du ikke påfører andre mennesker smerte. Skriv dagbok. Og hold det for deg selv. Anonymkode: 0d05a...0ae Om du mistenker regelbrudd så må du sende rapport eller en beskjed til en moderator som er online. Å selv begå regelbrudd ved å sabotere og avspore en debatt - nei. Det er ikke greit
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #59 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Om du mistenker regelbrudd så må du sende rapport eller en beskjed til en moderator som er online. Å selv begå regelbrudd ved å sabotere og avspore en debatt - nei. Det er ikke greit Du er ikke god. Denne tråden er en stor vits uansett, sammen med de andre hatefulle trådene dine. BYE Felicia. Won't miss ya. Anonymkode: 0d05a...0ae
WubWub Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #60 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er ikke god. Denne tråden er en stor vits uansett, sammen med de andre hatefulle trådene dine. BYE Felicia. Won't miss ya. Anonymkode: 0d05a...0ae Jeg er kjempe god. Men du har prøvd etter beste evne å avspore denne tråden , du viser til mange regelbrudd og jeg forteller deg at den beste løsningen er å kontakt moderator. Du hører ikke på meg men du fortsetter å avspore denne tråden ved å lede den inn på brukerdebatt - som også er et regelbrudd. Jeg syntes du bør lytte til Onkel Wubbis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå