Gjest Betty Boop Skrevet 18. januar 2005 #221 Del Skrevet 18. januar 2005 Sitat Var innom Humanetisk forbund sine sider i dag for å lese litt om humanetisk vigsel og fant denne underskriftskampanjen hvor man kan skrive under et opprop for at de også skal få vigsle homofile. En stemme fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 18. januar 2005 Supert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #223 Del Skrevet 18. januar 2005 Signert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. januar 2005 #224 Del Skrevet 18. januar 2005 Da er den signert fra min side også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #225 Del Skrevet 18. januar 2005 Sitat I dag har jeg tatt kontakt med at par bruder som har feiret bryllup på "slottet vårt" gjennom forumet på bryllup.dk. Blir spennende å høre hva de har å si... Har fått tilbakemelding av to to som har giftet seg på det slottet jeg drømmer om. Hun ene var veldig fornøyd, med unntak av kaken som hun syntes var for enkel og dyr. Jeg så bilde og synes den var veldig elegant så enkelt er greit for meg. :-) Hun andre hadde hatt noen blundere, men sa at hun ville valgt de på nytt uansett. Hun hadde feiret i jula og trodde en del av det skyltes ferievavikling og litt urutinert personale. Gleder meg så utrolig til å reise ned å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. januar 2005 #226 Del Skrevet 18. januar 2005 Sitat Har fått tilbakemelding av to to som har giftet seg på det slottet jeg drømmer om. Hun ene var veldig fornøyd, med unntak av kaken som hun syntes var for enkel og dyr. Jeg så bilde og synes den var veldig elegant så enkelt er greit for meg. :-) Hun andre hadde hatt noen blundere, men sa at hun ville valgt de på nytt uansett. Hun hadde feiret i jula og trodde en del av det skyltes ferievavikling og litt urutinert personale. Gleder meg så utrolig til å reise ned å se... Så artig å få tilbakemeldinger fra noen andre som har vært der og gjennomført bryllup! Dere vil helt sikkert få et aller tiders bryllup der! Håper du noterte ned de de andre ikke var fornøyd med - slik at du kan dobbeltsjekke at dette går knirkfritt i deres bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #227 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, har notert det ned så får vi se. Hun som hadde hatt flere blundere hadde sendt de et brev med en klage og fått et gavekort, det er jo sympatisk. De hadde blant annet glemt å tenne fakler opp til det lille huset på eiendommen hvor de skulle tilbringe natten. Ikke en stor ting, men ille når man virrer rudnt i skogen på bryllupsnatten og ikke finner fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. januar 2005 #228 Del Skrevet 18. januar 2005 Så utrolig artig å få tilbakemeldinger fra folk som har "tråkket opp stien" før deg... Ok, noen blundere...men så gjør ikke du/dere de samme feilene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #229 Del Skrevet 18. januar 2005 Da skal jeg ta en varm dusj og håpe at dampen løser opp litt i systemet så jeg får sove litt i natt. Helt potte tett nå. :evil: Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. januar 2005 #230 Del Skrevet 19. januar 2005 Sitat Da skal jeg ta en varm dusj og håpe at dampen løser opp litt i systemet så jeg får sove litt i natt. Helt potte tett nå. :evil: Natti natt! Håper du fikk sovet deg en god natt søvn...du gjør det kanskje enda(?)...og at du føler deg litt bedre i dag! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #231 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er jo en superfordel at du har kommet i kontakt med andre som har feiret bryllup på samme sted. Når har du tenkt deg nedover for å kikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #232 Del Skrevet 19. januar 2005 Febervarm, tett og tung i kroppen. Måtte ringe på kveldsjobben og si jeg var syk. Skal holde sofaen hele dagen og synes nok litt synd på meg selv. Omsorg mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 19. januar 2005 Sitat Det er jo en superfordel at du har kommet i kontakt med andre som har feiret bryllup på samme sted. Når har du tenkt deg nedover for å kikke? Det blir nok i løpet av våren, ikke helt bestemt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #234 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg burde komme til deg med urter og sånn... Men så vet jeg ikke hvor du bor, så da blir det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva slags urter er det som jager influensaen på dør da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #236 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det influensa du har? Ikke forkjølelse? Mot forkjølelse bruker jeg te laget av hylleblomst, salvie og peppemynte. Og så bruker jeg dambad med eucalyptus mot den tette nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror nok muligens det er influensa, det passer bra med at jeg var så sår og stiv i kroppen forrige uke. Skal lage meg en kopp te med ingefær, sitron og honning, det funker mot det meste. Har verken salvie eller hylleblomst, men får prøve en kopp peppermynte i løpet av dagen og. Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #238 Del Skrevet 19. januar 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 19. januar 2005 Takk Lunacia! I dag har mamma vært innom en liten tur for å hente noen av tingene hun satte igjen etter forlovelsesfesten vår. Hun har absolutt ikke latt seg overbegeistre av bryllupsplanene, men i dag satt hun seg faktisk ned og tittet litt i noen av bryllupsmagasinene og det var jo koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 19. januar 2005 #240 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Du må ha riktig god bedring! Det var da dumt at du har blitt så syk. Jeg vet ikke hva som hjelper mot, men har du feber og er stiv kan jo Paracet ol. hjelpe litt. Ellers tror jeg bare jeg vil anbefale å finne frem en god bok / film og kose seg litt ekstra, selv om man er syk. Det er viktig. Spennende med det slottet. Blir gøy å høre fra noen som kjenner til stedet. :blomst_opp: GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå