Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #201 Del Skrevet 17. januar 2005 Og det går greit at han vier i utlandet også? I så fall er det jo kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 17. januar 2005 Er 90% sikker på at han kan vie i utlandet, men har som sagt ikke prata med ham om dette ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #203 Del Skrevet 17. januar 2005 Håper det går i boks, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. januar 2005 #204 Del Skrevet 17. januar 2005 Blir skikkelig spennende å se da! Han står sikkert, og vil nok gjerne vie dere hvis han kan! :-) *krysser fingre jeg* Det høres jo bare helt herlig ut med slottsbryllup i Danmark, jeg må bare få sagt det nok en gang... Var jo på show i helgen, og i den anledning fikk jeg sett meg om i suitene de har på Grand Hotell - guri, så mye flott! Nesten litt sånn slottsaktig innvendig der altså! Skal definitivt tilbringe bryllupsnatten i en av de "lekkerbisknene" de har der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #205 Del Skrevet 17. januar 2005 Høres deilig ut Toria! Jeg har bare så lyst å reise ned å se på slottet, helst nå med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. januar 2005 #206 Del Skrevet 17. januar 2005 Jaaaaaa! Det hadde vært gøy! Kan bare bli med deg jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #207 Del Skrevet 17. januar 2005 Har så utrolig lyst å reise ned dit i forbindelse med den festmessa de skal ha, men timingen er dårlig! Sier fra når jeg har bestilt billetter til oss jeg Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #208 Del Skrevet 18. januar 2005 :evil: Jeg er fortsatt syk, har blitt enda verre. Sitter her med feber, dett nese og sår hals. Jeg som skulle komme igang med trening på nyåret... ARGH! Syns litt synd på meg selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. januar 2005 #209 Del Skrevet 18. januar 2005 Dakkar diten!!! Håper du blir frisk igjen snart da tuppa, ekke noe gøy å hangle!!! Også må han naboen din rulle inn!!! Du må bli frisk hvis vi skal besøke slott i Danmark vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, han tullete naboen var igang i natt og, min kjære måtte ned og si fra igjen. Greit med en fest i ny og ne altså, men slitsomt for oss når han jobber i utelivsbransjen og bare fester på hverdager.... Og to dager på rad blir for meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #211 Del Skrevet 18. januar 2005 Har dere ikke regler for slikt? Noen dere kan klage han inn til? Slikt er jo respektløst mot dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #212 Del Skrevet 18. januar 2005 Joda, vi kan vise til reglement som sier at lydnivået skal holdes nede etter et visst klokkeslett. Vil helst unngå det da han er veldig hyggelig når vi sier ifra og det ikke skjer så veldig ofte, bare slitsomt når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #213 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg synes alikevel det er rart at han tenker på det før han holder fester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #214 Del Skrevet 18. januar 2005 Da har jeg lastet ned bryllupsplanlegger fra Sandals Resorts, helt gratis. Skal bli gøy å se om det er matnyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #215 Del Skrevet 18. januar 2005 Lurer på om den er kun for folk med tradisjonelt bryllup, eller om oss alternative også kan benytte oss av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #216 Del Skrevet 18. januar 2005 Da har jeg lastet ned bryllupsplanlegger fra Sandals Resorts' date= helt gratis. Skal bli gøy å se om det er matnyttig. Link??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 18. januar 2005 For meg funker det å bare klikke på bryllupsplanlegger, men hvis du har problemer så prøv denne: http://www.sandals.co.uk/general/planner.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. januar 2005 #218 Del Skrevet 18. januar 2005 Se det, nå skal jeg prøve meg på denne planleggeren også! Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #219 Del Skrevet 18. januar 2005 I dag har jeg tatt kontakt med at par bruder som har feiret bryllup på "slottet vårt" gjennom forumet på bryllup.dk. Blir spennende å høre hva de har å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 18. januar 2005 Var innom Humanetisk forbund sine sider i dag for å lese litt om humanetisk vigsel og fant denne underskriftskampanjen hvor man kan skrive under et opprop for at de også skal få vigsle homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå