Gå til innhold

Bryr menn seg en dritt om julepynt?

Angelica

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er en del som ikke liker verken jula eller julepynt her! Da kan ikke desember være særlig morsom..

Jeg synes jula er kjempekoselig, blir hva man gjør den til selv. Aller mest er det jo barnas høytid, og selv om mange er negative til jula synes jeg de bør gjøre det beste ut av det, ihvertfall de som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

xen min utepynter mer en jeg noensinne ville tillatt utenfor mitt hjem!! han prøvde desperat å gi meg en blå "lysslynge" alle typen blå, blinkende lys inn i en sånn lang, gjennomsiktig plastslange.... grrrrrusomt spør du meg!! han fikk nemlig ikke lov til å bruke den hjemme hos seg....

nei, jeg tror det er menn som bryr seg og menn som ikke bryr seg, på lik linje med kvinnfolk.

jeg liker å pynte til jul, men ikke for mye. bytter IKKE gardiner til jul, men juleløpere, julelys og noe diskrete juledekorasjoner her og der samt levende lys er noe jeg synes er koselig å pynte med.

også mitt lille, lysende, plastjuletre selvsagt!!! :sjarmor:

(feirer stort sett ikke jula hos meg, så orker ikke ta inn ekte selv, men der jeg feirer må det være ekte juletre altså!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ler litt av meg når jeg maser om at vi trenger mere pynt og nisser, men han synes det er veldig koselig når jeg finner alt frem, og har sine meninger om hva som skal stå hvor.

Når han var alene hadde han en nisse og en rød kruv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Selv fant jeg nettopp ut at det ikke blir jul hvis jeg ikke lager det selv. Så jeg kjøpte min aller første julepynt nå i år, og kjæresten min synes det er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aline skrev:

xen min utepynter mer en jeg noensinne ville tillatt utenfor mitt hjem!! han prøvde desperat å gi meg en blå "lysslynge" alle typen blå, blinkende lys inn i en sånn lang, gjennomsiktig plastslange.... grrrrrusomt spør du meg!! han fikk nemlig ikke lov til å bruke den hjemme hos seg....

:ler: Enig, sånne er grusomme! Noen som har litt vel glorete julepynt, kan fort bli for mye av det gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke sambo hadde pyntet om hadde bodde alene, men det er fordi han feirer jul med familien sin og ikke helt ser poenget med pynt før lille julaften. Jeg derimot synes det er koselig med litt julepynt her, selv om vi alltid feirer andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg pynter ikke hjemme. Mulig jeg hadde gjort det hvis jeg skulle feire der. Med en samboer hadde det nok vært hun som hadde tatt seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen min bryr seg ikke no særlig om det der,ikke jeg heller egentlig,slenger kanskje på en juleduk og adventstaken i vinduet så...vips,ferdig m det :sjarmor: slipper jeg å rydde ned så mye etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir dt jul når vi setter på julecd'n til Dolly Parton og Kenny Rogers (den er så fin :) ) Tar fram all julepynten og dekorerer huset.

Mannen min er like aktiv som meg både på pynting og baking. Og det synes jeg er veldig koselig..... gleder meg til jul jeg.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bryr menn seg en dritt om julepynt?"

Joda! Vi har pynta opp med et lite juletre på middagsbordet i vår studenthybel vi! Okey, så har vi pynta opp med litt søppel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lurer på om jeg skal hente adventsstaken på loftet* :klø:

Bryr meg ikke en dritt om julepynt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg fint lite. Pynter overhodet ikke hjemme i desember (vel, vi har et rødt kubbelys på bordet og adventsstjerne i vinduet), men slenger frem endel på lille julaften hjemme hos mutter'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Transvestitt

Jeg elsker å pynte til jul. har pynetet mye og forsetter litt hver dag.Må stadig kjøpe ny julepynt.

Men jeg liker ikke å rydde den bort så har alltid litt igjen helt til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Påske er jo litt drøyt da, hehe , håper du tullet ;)

Jeg spurte også min igår, og han sa at han hadde nok kanskje pyntet litt om ikke jeg gjorde det. Men jeg tror ham ikke helt...Altså, han liker det sånn som det er her nå, men jeg tror ikke han har tiltakslysten til å gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...