Gå til innhold

Nissegal?


Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, nei. Sånn kunne jeg ikke hatt det. Vel er det koselig med julepynt, men blir det for mye er det bare fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke nisser. Pynter heller enkelt og stemningsfult med levende lys, blomster og røde tekstiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt gammeldags nissehelvete! Jeg har heller ikke noe sansen for nisser, men liker å pynte opp til jul på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel er jeg nissegal.. men dog.. Sånn kunne jeg ikke hatt det. :o

De skal være mye nisser .. men "fine" nisser og de skal ikke dynges oppå hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når det blir så ille at man faktisk får mareritt med nisseinnhold (noe jeg hadde fått av det der og sikkert av halvparten og) da er det noe galt.

Sikkert koselig for han.. Men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del nisser jeg også, men det får jo være grenser! Tror jeg hadde fått klaus av å oppholde meg i den leiligheten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke hatt så mange nisser rundt meg, jeg for min del. Jeg mener nå alt sånt med måte. Men nisser hører jo også julen med, i moderate mengder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker nisser men det der var litt for mye av det gode. Kan ikke kalles normal pynting men heller hobby.

Hilsen nissegale nissedama

Unni

PS! Har dere sett mine nisser da...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt det slik tror jeg at jeg hadde blitt gal' date=' og brukt nissene som peisved frem til påske,..[/quote']

:hoho::hoho::hoho: :enig_animasjon:

Klems Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...