Gå til innhold

PPT furter!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med hvilke andre instanser som kan se på det arbeidet PPT har gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da deres jobb å finne riktige tester. PPT har etter mas fra meg tatt de testene som de mente var riktige. De sa da at mitt barn var et av de flinkeste de noen gang hadde hatt, det forelå ingen problemer, og testene gav helt klare svar! Dette gjaldt områder hvor de tvilte fælt på hva mitt barn kunne, så det sier jo litt om hvilken kompetanse de innehar.

Men de bør da kunne forklare hva de mener er problemet, og hvilke konsekvenser det vil kunne få.

Hvilke andre yrkesgrupper kan benytte seg av slike "synsinger" som disse gjør? Hvilke andre yrkesgrupper kan bare sette seg på sin høye hest slik?

Og hvorfor er det så fryktelig vanskelig å forklare for andre, dette som er deres spesialfelt?

De sa de var "svært bekymret" da de gav meg fem minutter på å bestemme meg, og det var kun til meg de sa det, ikke til min eks. Jeg synes det er så merkelig, jeg skal liksom få slengt alle deres bekymringer til meg.

Til meg sitter de til og med og ler i telefonen når de snakker til meg......De sitter til og med og ler på møter :roll: Jeg får beskjed om å tilpasse meg min eks. Jeg fatter det bare ikke,

Vel, jeg tror de var mest redde fordi de vet at de ikke hadde grunnlag for å sette i gang noe opplegg.

Jeg kan forresten gjerne tenke meg å høre hvilke andre instanser som kan overprøve, se på det arbeidet disse har gjort!!

hei

vis de sier at det ikke er no problrem vorfor er du da sint for at de har trukket seg ut

hilsen

Skrevet
Hvilke objektive tester kunne du ha tenkt deg?

Jeg regner med du er klar over at det er knyttet stor usikkerhet til testing av små barn.

Det er ofte metodiske observasjoner som avgjør om en barnehage eller andre bekymrer seg eller ikke, og det de eventuelt ser, fordi de er trent til å observere, vil ikke vises på en test.

Men du mener fortsatt at ditt barn ikke har problemer, og barnehagen og PPT har trukket seg tilbake uansett hvor bekymret de har vært.

Selv om et opplegg skulle vært gjennomført i barnehagen, er erfaringer at opplegg er lite hensiktsmessig å gjennomføre dersom foreldre ikke er enige.

Hva sier forresten faren i denne saken?

hei

va har foreldrene for rolle vis problemet er ibarnehagen daer vel det viktigste at det er et opplegg runt banre om forledrene ikke er enige er vel ikke det så farlig vis banrehagen gjør det, vis problemet er der er det ikke sikkert foreldrene ser det foreldrene kan ikke vere så viktige da dikan ikke det tror ikke det

hilsen

Skrevet
Kan noen hjelpe meg med hvilke andre instanser som kan se på det arbeidet PPT har gjort?

hei

når det gjelder noen som kan overprøve dette så må det jo vereledelsen i komunen kanskje sosialsjefen eler det må vere fylket eller fylkesmnannen, jeg tror du må¨prøved det, jeg syns du sa du skulle prøve dette jeg

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...