Gå til innhold

Robbie - Homsegutt med vellykket mediastrategi


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest MORTEN VariABEL

Den lille homsegutten Robbie Williams har lykkes bra med sin frenetiske og heseblesende markedstrategi for å få jenter til å tro han er hetero.

Link: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/musikk...ticle312958.ece

Merkelig at ikke jente-fansen skjønner at han overspiller dette hetero-imaget for å lure de til å kjøpe plater og konsertbilletter?

Mannen er så dyktig som artist, at han rett og slett kunne blåse en lang marsj i om markedet var fullt ut kjent med hans legning. Musikken til svært mange homse-artister er ikke blitt noe mindre populær fordi de har opptredt åpent om sin legning? Se på Elton John f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Eller kanskje han er hetero og kommer med utvetydige meldinger om legningen sin for at folk skal spekulere? Som du selv skriver så har ahn en vellykket mediestrategi.

Og om han er homo mener jeg det bør være hans valg når/om han forteller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg, synes han har bra musikk og er sjarmerende uansett! Dessuten er det vel størst sjanse for at han er bifil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør på legningseksperten :roll:

Det var da fælt hvor negativ du skulle være da! Hvilken legning den mannen har, får være hans egen sak. Han er uansett mannen med stor M for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haddeikke digget Robbie noe mindre om det skulle vist seg at han var homofil. Jeg liker fortsatt George Michael like godt som da jeg var tenåring, og han var det store idolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MORTEN VariABEL
Hør på legningseksperten :roll:  

Det var da fælt hvor negativ du skulle være da! Hvilken legning den mannen har, får være hans egen sak. Han er uansett mannen med stor M for meg.

Negativ???

Jeg er da tvert i mot imponert, over hvor profft han og PR-apparatet har klart å bygge og vedlikeholde dette hetero-imaget, til tross for at hans privatliv i England vitner om noe helt annet..

Svært vellykket media-strategi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...