Gå til innhold

Hvilken kjendis liker du, som de fleste andre ikke liker?


JackIost

Anbefalte innlegg

Caroline Berg Eriksen.

Hun er en god og omsorgsfull mor og vet å holde orden på hjemmet 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Caroline Berg Eriksen.

Hun er en god og omsorgsfull mor og vet å holde orden på hjemmet 

Enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Hathaway. Leste om at folk hatet henne så mye en gang, og jeg skjønte ikke hvorfor. Skjønner det ikke nå heller. Synes hun har vært i flere gode filmer og ellers er det ikke noe galt med henne. Pent smil har hun også.

Petter Pilgaard har jeg fått et mye bedre inntrykk av. Trodde han bare var en tåpelig dust før, men synes han er litt morsom. Virker ikke som han tar seg selv så seriøst.

Hellstrøm synes jeg også er ok. Han er matsnobb, men kan vel ikke forvente annet tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goldlion

Lothepus.

 

Han virker så ufattelig lite intelligent, og det irriterer meg. Spesielt husmødre i 40-60-åra ser ut til å ha en ting for han: "Han sier det som det er" "Har ikke noe i mot å gjørra kvinnfolkarbeid jeg, så lenge mannen tar seg av snømåkinga". 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 14.05, Søgni skrev:

Kari Jaquesson. Eller..Liker og liker. Det riktige blir vel å si at jeg er motstander av 90% av motstanden mot henne. 

Jeg er ofte uenig med henne i det hun mener - og har vært det over tid, og syns hun er ekstremt direkte (f.eks. i Farmen), men jeg syns hun har integritet og ryggrad, og at hun står for det hun mener og forholder seg til kritikk, inkludert ganske usaklig kritikk, på en grei måte. Det kan vel ikke være tvil om at en del av hennes meninger er ganske kontroversielle, at "folk som henne" gjerne inngår i kontroverser i samfunnsdebatten, fordi at det omhandler temaer som fyrer opp mange. Kombinasjonen av dette, gjør at jeg får respekt for henne. 

Enig! Som deg er jeg også uenig med en del av det hun sier, men likevel så mener jeg at mye av den motstanden, og hetsen hun har opplevd, har vært ufortjent. Slik som på parole-møtet for 8.mars-toget i fjor. Hun sa at hun anbefalt de som støttet bordeller kunne ta seg en studietur for å se hvordan forholdene er der disse er lovlige, og prøve å suge kuk ti ganger om dagen. Da jeg så hvor mye styr media lagde i etterkant så tenkte jeg i mitt stille sinn at her er det ikke Kari som var verst. Hun ble framstilt som den slemme megga, mens disse venstre-jentene, som ønsket å gjøre bordeller lovlige, som noen stakkarslige småjenter. Det var visst så ille at Grande selv valgte å være med disse jentene på årets møte som støtte :rolleyes: 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 13.24, goldlion skrev:

Lothepus.

 

Han virker så ufattelig lite intelligent, og det irriterer meg. Spesielt husmødre i 40-60-åra ser ut til å ha en ting for han: "Han sier det som det er" "Har ikke noe i mot å gjørra kvinnfolkarbeid jeg, så lenge mannen tar seg av snømåkinga". 🤢

Skjønte ikke helt! Denne tråden er om folk du liker som mange andre ikke liker, du har kanskje tenkt motsatt?

Uansett er Lothepus utvilsomt intelligent. En snill og grei kar med et hjerte av gull, som også tjener flere millioner i året på business/band, så blir litt rart å kalle ham "ufattelig lite intelligent".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 9.21, JannikeErMEg skrev:

Jeg tør neste ikke skrive det men; Jeg liker Sylvi Listhaug!

Gjør jeg også :) Så et langt intervju med henne av Ole Torp på NRK, tragisk hvordan han prøvde å "ta" henne for det ene og det andre, men hun svarte veldig godt for seg og det ble tydelig at Torp ikke hadde noe å komme med. Fikk en aha-opplevelse da, fram til da hadde jeg vel bare lest skrekkhistorier i mediene, som jeg nå skjønner bare har vært usaklig svartmaling.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 7. februar 2017 den 17.23, Honey Dew skrev:

Caroline Berg Eriksen.

Hun er en god og omsorgsfull mor og vet å holde orden på hjemmet 

Enig. Og hun er jo den som VIRKELIG legger ned masse jobb i bloggen. Dessuten liker jeg snapéne. Synes LK er supersporty;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puddelen

Jeg tenker at Caroline Berg Eriksen er den beste bloggeren vi har. Hun har lykkes i å skape et drømmeunivers som leseren kan drømme seg bort i. Dette er hennes "ide" og som perfeksjonist passer hun godt i rollen. Her passer ikke "synd på meg" innlegg inn. Visuelt er bloggen veldig bra,proffe bilder og god tekst. Hun er ikke " opp og ned" som mange bloggere, men levere jevnt og sikkert innlegg. Sist men ikke minst; ingen clickbait- innlegg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Puddelen skrev:

Jeg tenker at Caroline Berg Eriksen er den beste bloggeren vi har. Hun har lykkes i å skape et drømmeunivers som leseren kan drømme seg bort i. Dette er hennes "ide" og som perfeksjonist passer hun godt i rollen. Her passer ikke "synd på meg" innlegg inn. Visuelt er bloggen veldig bra,proffe bilder og god tekst. Hun er ikke " opp og ned" som mange bloggere, men levere jevnt og sikkert innlegg. Sist men ikke minst; ingen clickbait- innlegg.  

Veldig enig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Puddelen skrev:

Jeg tenker at Caroline Berg Eriksen er den beste bloggeren vi har. Hun har lykkes i å skape et drømmeunivers som leseren kan drømme seg bort i. Dette er hennes "ide" og som perfeksjonist passer hun godt i rollen. Her passer ikke "synd på meg" innlegg inn. Visuelt er bloggen veldig bra,proffe bilder og god tekst. Hun er ikke " opp og ned" som mange bloggere, men levere jevnt og sikkert innlegg. Sist men ikke minst; ingen clickbait- innlegg.  

Jeg er litt enig her. Nå er ikke selve bloggen i "min bås" rent interessemessig, og det er jo ikke til å stikke under en stol at det har vært en del tvilsomme forretningsmetoder involvert med tanke på retusjering og manglende merking. 

Men! Jeg synes så absolutt at bloggen har en overlegen kvalitet sammenlignet med andre toppbloggere. I motsetning til for eksempel Mammatilmichelle og Sraad så har hun veldig gjennomførte innlegg der både språk og bilder er av vesentlig høyere kvalitet. Om det er noen i bloggverdenen som faktisk jobber for pengene og ikke pøser på med fjåsete innlegg skrevet på fem minutter, så er det jo nettopp henne. 

Selv har jeg en soft spot for John Arne Riise. Likte han ikke spesielt godt før, men på Bloggerne synes jeg at han fremstår som veldig omsorgsfull og snill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...