Gå til innhold

Hvilken kjendis liker du, som de fleste andre ikke liker?


JackIost

Anbefalte innlegg

Liker John Arne Riise, synes han får ufortjent mye hets :) Han er jo den med flest landskamper for herrelandslaget gjennom tidene, har vunnet Champions League osv, men av en eller annen grunn er det mange som ikke unner ham noe og som mobber han :( Ja, han er litt rar og oppfører seg litt rart av og til, men det er jo en konsekvens av at han ble mobbet i hele oppveksten.

Riise er en hederlig mann som stiller opp for anti-mobbebevegelsen :)

http://www.dagbladet.no/sport/mobbing-har-vaert-tabu-a-snakke-om-at-riise-kom-til-oss-var-utrolig/60756648

Det er IKKE meningen at dette skal bli en Riise-tråd! Men fortell gjerne om en kjendis som mange misliker men som du har sansen for :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
28 minutter siden, caskerette skrev:

Har hørt at mange misliker Linn Skåber, noe jeg ikke skjønner, jeg elsker alt hun gjør. 

Det forstår ikke jeg heller, elsker humoren hennes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fresia skrev:

Ari Behn

 

4 timer siden, fresia skrev:

Ari Behn

Enig! Han er jo helt konge! I hvert fall tidligere svigersønn av konge :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger Ari Behn og vet han er ganske så kul type på en spesiell måte. Vanket endel sammen i yngre dager :)

Ellers så har jeg sansen for CBE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste trådtittelen tenkte jeg automatisk på Ari Behn og ser faktisk at mange er enige med meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Jaquesson. Eller..Liker og liker. Det riktige blir vel å si at jeg er motstander av 90% av motstanden mot henne. 

Jeg er ofte uenig med henne i det hun mener - og har vært det over tid, og syns hun er ekstremt direkte (f.eks. i Farmen), men jeg syns hun har integritet og ryggrad, og at hun står for det hun mener og forholder seg til kritikk, inkludert ganske usaklig kritikk, på en grei måte. Det kan vel ikke være tvil om at en del av hennes meninger er ganske kontroversielle, at "folk som henne" gjerne inngår i kontroverser i samfunnsdebatten, fordi at det omhandler temaer som fyrer opp mange. Kombinasjonen av dette, gjør at jeg får respekt for henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ella1 skrev:

Når jeg leste trådtittelen tenkte jeg automatisk på Ari Behn og ser faktisk at mange er enige med meg :)

Ja, han giftet seg jo med en litt crazy dame og ble vel litt revet med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosetelys

Kanskje litt seint å si at man liker Petter Pilgaard. For nå liker jo "alle" han etter farmen. Jeg har hatt sansen for han siden paradise hotel og gjennom tiden som programleder på Morgenshowet. Kul type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Martha og resten av kongefamilien. Og forsvart Haakon og Marthas valg. Det kommer jeg alltid til å gjøre. 

Endret av End
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Rosetelys skrev:

Kanskje litt seint å si at man liker Petter Pilgaard. For nå liker jo "alle" han etter farmen. Jeg har hatt sansen for han siden paradise hotel og gjennom tiden som programleder på Morgenshowet. Kul type!

Enig! Er for sent. Om man hadde mislikt ham ville det passet bedre å dra ham fram i en tråd som hadde handlet om personer man misliker som de fleste andre liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, End skrev:

Jeg har alltid likt Martha og resten av kongefamilien. Og forsvart Håkon og Marthas valg. Det kommer jeg alltid til å gjøre. 

Hennes valg var det ikke noe galt med, ikke Haakons heller, men han burde nok abdisert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JackIost skrev:

Hennes valg var det ikke noe galt med, ikke Haakons heller, men han burde nok abdisert :)

En kronprins kan ikke abdisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...