Clarity Skrevet 6. februar 2017 #41 Del Skrevet 6. februar 2017 Jens Stoltenberg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #42 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) På 06.02.2017 den 17.12, End skrev: Nei, det er ikke språkdebatt å konstatere at kronprinsen ikke kan utføre en handling kun konge og dronning kan gjøre. Det er bare snakk om fakta. Fint å se at forumspråkpolitiet gjør en god dugnadsjobb! Men til saken: At Haakon sørger for at en person som Mette-Marit blir dronning er i hvert fall et valg som er en skandale, det kommer jeg alltid til å mene Endret 8. februar 2017 av lillesky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #43 Del Skrevet 6. februar 2017 37 minutter siden, Clarity skrev: Jens Stoltenberg Selv om han har sine haters er det vel ikke uvanlig å like ham, så synes ikke han hører hjemme her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2017 #44 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, End skrev: Hva er det med han? Jeg har aldri skjønt hva som er så digg ned han. Behøver han være "digg".....? Han er en fabelaktig kokk og et godt menneske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #45 Del Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Behøver han være "digg".....? Han er en fabelaktig kokk og et godt menneske. Ja, hele poenget er jo at man skal nevne en person mange misliker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2017 #46 Del Skrevet 6. februar 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Ja, hele poenget er jo at man skal nevne en person mange misliker Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #47 Del Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ok Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2017 #48 Del Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Enig! Usikker på hvorfor du prata til meg for "avsporing" som jeg regner med du mente...når jeg ser hva andre skriver. Men samma det, har gitt mitt bidrag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #49 Del Skrevet 6. februar 2017 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Usikker på hvorfor du prata til meg for "avsporing" som jeg regner med du mente...når jeg ser hva andre skriver. Men samma det, har gitt mitt bidrag... Var ikke avsporing! Var bare enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TKP Skrevet 6. februar 2017 #50 Del Skrevet 6. februar 2017 Kari Jaquesson. Er uenig med henne i ganske mye, men synes hun får masse ufortjent kritikk som ikke er saklig. Likevel tør hun å ta debatter som hun nok vet at vil skape mye hets. Synes også det er kult at hun tar til motmæle mot menn som kommer med kjønnsdiskriminerende kommentarer. Tror vi trenger slike damer som ikke er konfliktsky. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 6. februar 2017 #51 Del Skrevet 6. februar 2017 Sofie Elise Hun kan irritere vettet av meg noen ganger, men jeg liker henne også. Hun har meninger og står for dem, og så kan hun være herlig selvironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biri Skrevet 6. februar 2017 #52 Del Skrevet 6. februar 2017 Jarle Andhøy😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 6. februar 2017 #53 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, JackIost skrev: Selv om han har sine haters er det vel ikke uvanlig å like ham, så synes ikke han hører hjemme her Jens Stoltenberg er etter mitt inntrykk en typisk kjent person som folk har et elsk/hat forhold til. I hvert fall hvis man leser kommentarfeltene på nettaviser og sosiale medier. Han får myyyye tyn, og det er liksom ikke måte på hvor fæl han er. Det er sjeldent jeg leser samme type usaklige kritikk (og i samme grad) rettet mot for eksempel Erna Solberg. Så jo, jeg mener han hører hjemme her. Selv om det ikke er slik at de fleste andre ikke liker han, så har han likevel en rimelig stor gruppe av "haters" som du kaller det. Mer enn normalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 6. februar 2017 #54 Del Skrevet 6. februar 2017 Märtha. Kritikerne hennes ser ikke ut til å forstå at hun kunne levd et liv i sus og dus som HKH, men isteden sier hun fra seg tittel og penger for å jobbe med det hun tror på og brenner for, vel vitende om hva det vil innebære. Finnes ingen annen som har fått så mye urettferdig hets, media driver ren og skjær heksejakt på henne. Sist jeg sjekket var det religionsfrihet i Norge og forbudt å hetse og latterliggjøre mennesker for det de tror på. Märthas engler er akkurat det samme som å tro på noen som gjør vann til vin og helbreder spedalske ved håndspåleggelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 7. februar 2017 #55 Del Skrevet 7. februar 2017 Simon Cowell😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 7. februar 2017 #56 Del Skrevet 7. februar 2017 Gordon Ramsey 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 7. februar 2017 #57 Del Skrevet 7. februar 2017 Kom på en til. Vår Staude! Vet ikke om hun er mislikt ellers, men hun er i alle fall upopulær blant de følsomme her på forumet. Jeg liker henne. Hvis hun forsvinner fra God morgen Norge tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å gidde å se på programmet mer. De andre programlederne deres er så beige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 7. februar 2017 #58 Del Skrevet 7. februar 2017 23 timer siden, Severin skrev: Mel Gibson Støtter denne, men mest fordi en som har Jim Steinman som profilbilde fortjener å bli sitert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. februar 2017 #59 Del Skrevet 7. februar 2017 Sophie Elise og Kim Kardashian. Vanligvis ikke min type mennesker,men jeg får inntrykk av at de har et godt hjerte begge to og det er det viktigste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 7. februar 2017 #60 Del Skrevet 7. februar 2017 Sophie Elise. Jeg følger henne på YouTube (ikke bloggen), for der er det mer humor og man får sett personligheten hennes mer - og jeg liker humoren hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg