Gå til innhold

Hvilken kjendis liker du, som de fleste andre ikke liker?

JackIost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, JackIost skrev:

Hennes valg var det ikke noe galt med, ikke Haakons heller, men han burde nok abdisert :)

Det er kun konge/dronning som kan abdisere. Tror jeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er kun konge/dronning som kan abdisere. Tror jeg

Og det er riktig, selvfølgelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎02‎.‎2017 den 16.14, End skrev:

En kronprins kan ikke abdisere.

Da ble det språkdebatt her også! Men si fra seg plassen i arverekkefølgen, da.

Endret av lillesky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Superbruker7
2 timer siden, Søgni skrev:

Kari Jaquesson.

og at hun står for det hun mener og forholder seg til kritikk, inkludert ganske usaklig kritikk, på en grei måte. 

Hun politianmeldte Trygdekontoret så hun takler vel kritikk på lik linje med Donald Trump. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎02‎.‎2017 den 16.54, JackIost skrev:

Da ble det språkdebatt her også! Men si fra seg plassen i arverekkefølgen, da.

Nei, det er ikke språkdebatt å konstatere at kronprinsen ikke kan utføre en handling kun konge og dronning kan gjøre. Det er bare snakk om fakta.

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Hun politianmeldte Trygdekontoret så hun takler vel kritikk på lik linje med Donald Trump. 

Jeg veit godt at den politianmeldelsen er omdiskutert, jeg forstår også en del av kritikken av den anmeldelsen, men samtidig syns jeg den episoden viser at hun er prinsippfast. La oss uansett ikke late som at bakgrunnen for anmeldelsen var uenighet i normal forstand. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mjauritz skrev:

Eyvind Hellstrøm :hjerte:

Hva er det med han? Jeg har aldri skjønt hva som er så digg ned han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, End skrev:

Hva er det med han? Jeg har aldri skjønt hva som er så digg ned han.

Haha! Nei si det! 

Hele typen er så... Jeg vet ikke, dominerende på en måte. Litt sånn som ikke lar seg pille på nesen og ikke går rundt grøten. Elsker folk som tørr å si ting rett ut og ikke luller folk inn. Han er tough love, liksom :)

Jeg får helt krampe av kjendiser som prøver å være morsomme og så ekstremt elskverdige hele tiden, mye blir så falskt. Spesielt de som alltid er på "riktig" side i alle debatter og skal ha noe å si om alle aktuelle saker (som de gjerne ikke kan noe om, men ønsker å bli bedre likt).
Hellstrøm holder seg til sitt feilt og har ikke behov om å si noe om hverken flyktningerkrisen, ulvedebatten eller kroppspress. Han er god til hva han gjør og holder seg der!

Hellstrøm er rett frem han, liker man han ikke så driter vel han i det, på en måte. Syntes holdningen rett og slett er sexy :sjenert::ler:

Endret av mjauritz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2017 den 12.47, caskerette skrev:

Har hørt at mange misliker Linn Skåber, noe jeg ikke skjønner, jeg elsker alt hun gjør. 

Jeg elsker også Linn Skåber!

Hjerte til hjerte er til å dø av! :rulle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mjauritz skrev:

Haha! Nei si det! 

Hele typen er så... Jeg vet ikke, dominerende på en måte. Litt sånn som ikke lar seg pille på nesen og ikke går rundt grøten. Elsker folk som tørr å si ting rett ut og ikke luller folk inn. Han er tough love, liksom :)

Jeg får helt krampe av kjendiser som prøver å være morsomme og så ekstremt elskverdige hele tiden, mye blir så falskt. Spesielt de som alltid er på "riktig" side i alle debatter og skal ha noe å si om alle aktuelle saker (som de gjerne ikke kan noe om, men ønsker å bli bedre likt). 

Hellstrøm er rett frem han, liker man han ikke så driter vel han i det, på den måte. Syntes holdningen rett og slett er sexy :sjenert::ler:

Ok, slik holdning er helt ok. Men jeg mener jeg leste noe han mente om kvinner engang (husker ikke helt hva) og da bare.. Neei. Herregud for en fyr tenkte jeg. Det var en slik mannssjåvinstisk typisk blærete uttalelse. Så jeg tror vel egentlig at han kun har det i kjeften. Egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, End skrev:

Ok, slik holdning er helt ok. Men jeg mener jeg leste noe han mente om kvinner engang (husker ikke helt hva) og da bare.. Neei. Herregud for en fyr tenkte jeg. Det var en slik mannssjåvinstisk typisk blærete uttalelse. Så jeg tror vel egentlig at han kun har det i kjeften. Egentlig.

Helt enig i at han fremstår veldig mannssjåvinistisk, men føler det bare er en del av "pakka" hans :ler: Litt sånn, seeelvfølgelig er han det.

Kunne nok aldri ha vært i et fungerende forhold med han, og kjenner han jo ikke på privaten så for alt jeg vet hadde jeg ikke tålt han i person, men som han fremstår syntes jeg han er så gull! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Søgni skrev:

Jeg veit godt at den politianmeldelsen er omdiskutert, jeg forstår også en del av kritikken av den anmeldelsen, men samtidig syns jeg den episoden viser at hun er prinsippfast. La oss uansett ikke late som at bakgrunnen for anmeldelsen var uenighet i normal forstand. 

Ikke mer prinsippfast enn at hun tviholder på sitt glatte ansikt med botox. Så henne på GMN, og hun kunne jo ikke lette på et øyebryn. Var null mimik i panna! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vikinggirl skrev:

Ikke mer prinsippfast enn at hun tviholder på sitt glatte ansikt med botox. Så henne på GMN, og hun kunne jo ikke lette på et øyebryn. Var null mimik i panna! 

Ja, jeg uttaler meg i grunn ikke om trynet på dama. Men ser hvor du vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...