AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #41 Skrevet 5. februar 2017 På 4.2.2017 den 20.56, Leo skrev: Det varierer, men ut fra det jeg finner så tilsvarer det 2XL eller et brystmål på ca. 115 cm. Man er selvfølgelig ingen "liten flis" hvis man bruker str. 50, men en høy dame som er bred over ryggen og/eller har litt store pupper kan godt være normalvektig og likevel bruke str. 50. Eh, nei. Det er helt umulig at noen som er normalvektige bruker str 50! Selv veier jeg 15 kg for mye og bruker 42-44. Anonymkode: d216b...643
Nora-00 Skrevet 6. februar 2017 #42 Skrevet 6. februar 2017 Jeg er overvektig, og bruker str 48-52 i klær. Jeg trives med meg selv og betegner meg selv som frodig! Overvektig, feit, fedme osv er veldig negative ord, og jeg er ikke negativ til kroppen min, da bruker jeg heller positive ord som frodig! Det er ikke jeg som har et problem, det er TS, som faktisk klarer å henge seg opp i hvordan andre ser på seg selv! 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #43 Skrevet 6. februar 2017 14 minutter siden, Nora-00 skrev: Jeg er overvektig, og bruker str 48-52 i klær. Jeg trives med meg selv og betegner meg selv som frodig! Overvektig, feit, fedme osv er veldig negative ord, og jeg er ikke negativ til kroppen min, da bruker jeg heller positive ord som frodig! Det er ikke jeg som har et problem, det er TS, som faktisk klarer å henge seg opp i hvordan andre ser på seg selv! Kunne ikke vært mer enig. Selv bruker jeg 42-44 i bukser og 48-50 i topper på grunn av puppestørrelsen. Og ja, jeg er feit og fornøyd med det. 🤗 Anonymkode: 1d3a0...f73 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #44 Skrevet 6. februar 2017 Jeg kaller meg selv chubby, og det er vel fordi at ja, jeg er chubby, som i at jeg har ekstra kilo på kroppen, og det vises. Jeg har en BMI som sier at jeg er overvektig, men jeg lever aktivt og har ingen problemer med å handle klær (annet enn enkelte topper, siden puppene mine er så store). Jeg blir nok sett på som feit av enkelte, men jeg synes uansett at det er helt innafor at jeg lar være å kalle meg selv overvektig. For jeg er ikke SÅ stor, jeg har ingen helseproblemer og jeg trenger ikke mer enn ett sete på flyet. Anonymkode: fc9c2...92f 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #45 Skrevet 6. februar 2017 Det høres HELT fjernt ut å mene at en person som bruker str 40 nødvendigvis må være overvektig, eller rett under overvekt Da har man et alvorlig forvrengt kroppsbilde!! Jeg er 180 cm høy, har en bmi på 22, og bruker, hold deg fast, ofte både str 40 og str 42! Noe mindre får jeg ikke på meg verken på overkroppen eller underkroppen- og jeg er absolutt ikke overvektig. (Men foretrekker at klær ikke sitter limt til kroppen, da.) Jeg er godt trent, og litt muskuløs til å være dame, men overvekt, nei den må du lenger ut på landet med, altså Anonymkode: 5d86f...a87 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå