Gå til innhold

Noen klarsynte? :)


*Stjerne*støv*

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen her som har evner og har lyst å "lese" meg?  Var på et jobb intevju på fredag, skal få tilbakemelding på mandag. Kan noen se utfallet? :) 

er litt usikker på den ene referansen min, det har vært uenigheter mellom oss. Men jeg vet at jeg gjorde en god jobb, så det er ingenting å si på det.                                 Vil hun/har hun, gitt positiv referanse? (Burde jeg ikke oppgi henne til neste gang?) 

setter stor pris på om noen gidder! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hei! 

Er det noen her som har evner og har lyst å "lese" meg?  Var på et jobb intevju på fredag, skal få tilbakemelding på mandag. Kan noen se utfallet? :) 

er litt usikker på den ene referansen min, det har vært uenigheter mellom oss. Men jeg vet at jeg gjorde en god jobb, så det er ingenting å si på det.                                 Vil hun/har hun, gitt positiv referanse? (Burde jeg ikke oppgi henne til neste gang?) 

setter stor pris på om noen gidder! :blomst: 

Ingen klarsynte vil kunne gi deg svar. Det er tre muligheter her: du får jobben, du får ikke jobben eller at det blir ansettelsesstopp. I det sistnevnte tilfellet får ingen jobben. Dette trenger du ikke en "klarsynt" til å fortelle deg. Bruk din egen logikk og rasjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Ingen klarsynte vil kunne gi deg svar. Det er tre muligheter her: du får jobben, du får ikke jobben eller at det blir ansettelsesstopp. I det sistnevnte tilfellet får ingen jobben. Dette trenger du ikke en "klarsynt" til å fortelle deg. Bruk din egen logikk og rasjonalitet.

Jeg respekterer at noen ikke tror på klarsynte, og ønsker samme respekt tilbake.                                                 Jeg har hatt mine opplevelser som har ført til min konklusjon.  Det betyr ikke derimot at jeg tror på "Gud og hvermann" men at det er mennesker der ute som har evner, det er jeg sikker på.  

Selfølgelig er jeg klar over det du skriver, men nå er jeg veldig nysgjerrig av meg. Det "verste" som kan skje er at det svaret jeg for ikke stemmer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev:

Jeg respekterer at noen ikke tror på klarsynte, og ønsker samme respekt tilbake.                                                 Jeg har hatt mine opplevelser som har ført til min konklusjon.  Det betyr ikke derimot at jeg tror på "Gud og hvermann" men at det er mennesker der ute som har evner, det er jeg sikker på.  

Selfølgelig er jeg klar over det du skriver, men nå er jeg veldig nysgjerrig av meg. Det "verste" som kan skje er at det svaret jeg for ikke stemmer ;) 

Du skriver på et offentlig nettsted og må takle å få tilbakemeldinger som ikke faller det helt for hjertet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Du skriver på et offentlig nettsted og må takle å få tilbakemeldinger som ikke faller det helt for hjertet :)

Selvfølgelig :) 

Endret av *Stjerne*støv*
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hei! 

Er det noen her som har evner og har lyst å "lese" meg?  Var på et jobb intevju på fredag, skal få tilbakemelding på mandag. Kan noen se utfallet? :) 

er litt usikker på den ene referansen min, det har vært uenigheter mellom oss. Men jeg vet at jeg gjorde en god jobb, så det er ingenting å si på det.                                 Vil hun/har hun, gitt positiv referanse? (Burde jeg ikke oppgi henne til neste gang?) 

setter stor pris på om noen gidder! :blomst: 

Får opp at de er positive til deg. 

Aldri sett opp en referanseperson du er usikker på!

De fleste referansepersoner sier nei til å være referanse, om de ikke har utelukkende positive ting å si. 

Noen få personer vil bruke sin makt i det det ligger i å være referanse for noen, som vil ha siste ordet om det har vært uenighet noen gang. 

Føler din referanse biter det i seg.

Har du ikke nok referanser utenom denne tvilsomme, kan du be vedkommende om en skriftlig referanse.

Da har du kontrollen. Er referansen god, legges den ved. I tillegg legger du ved en annen referanse med nummer. 

Anonymkode: f0dc3...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at de er positive til deg. 

Aldri sett opp en referanseperson du er usikker på!

De fleste referansepersoner sier nei til å være referanse, om de ikke har utelukkende positive ting å si. 

Noen få personer vil bruke sin makt i det det ligger i å være referanse for noen, som vil ha siste ordet om det har vært uenighet noen gang. 

Føler din referanse biter det i seg.

Har du ikke nok referanser utenom denne tvilsomme, kan du be vedkommende om en skriftlig referanse.

Da har du kontrollen. Er referansen god, legges den ved. I tillegg legger du ved en annen referanse med nummer. 

Anonymkode: f0dc3...0d1

Takk! :) 

Har bedt om skriftlig referanse, men fikk beskjed at dette var noe vedkommende ikke gjorde.  Jeg jobbet der i nærmere 5 år, så det ser også dårlig ut å ikkke ha med referanse der fra.. 

Har ikke oppgitt denne personen som referanse tidligere, men vi har hatt en god tone på sms den siste tiden. (Ang noe annet) så jeg spurte om hun ville være referanse, for jeg skulle på intervju. Fikk til svar "det kan jeg godt :)" men så var det denne magefølelsen da.. (som en egentlig burde stole på) uansett for sent å angre nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går videre til neste og siste intervju runde sammen med to andre, dette vil være en positiv hendelse som fører frem til en jobb, selv om det ikke trenger å være den jobben du i utgangspunktet søkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...