Gå til innhold

Fredagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Løpe-outfit: Shorts, treningsskjorte pulsbelte og løpesko. Har akkurat tatt en joggetur og kjøler meg ned på verandaen. Klar for dusj og rolig fredagskveld. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

5 timer siden, Rumle skrev:

Fredagskveld var i går :opplyser:

 

Nei, var det det? 

Var det ikke lørdagskveld i går? 

Her jeg bor er det søndag i dag :fnise: 

Anonymkode: 0a230...646

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, var det det? 

Var det ikke lørdagskveld i går? 

Her jeg bor er det søndag i dag :fnise: 

Anonymkode: 0a230...646

Jeg var muligens litt sent ute på lørdagskvelden med å påstå det ja :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg var muligens litt sent ute på lørdagskvelden med å påstå det ja :fnise:

 

Jeg tar gjerne en ekstra fridag før mandagsmorgen, så jeg skulle gjerne sett at det var lørdag i dag :) 

Anonymkode: 0a230...646

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tar gjerne en ekstra fridag før mandagsmorgen, så jeg skulle gjerne sett at det var lørdag i dag :) 

Anonymkode: 0a230...646

Jeg og! Da går vi for det :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, var det det? 

Var det ikke lørdagskveld i går? 

Her jeg bor er det søndag i dag :fnise: 

Anonymkode: 0a230...646

Ikke første gang @Rumle tuller med fredagen og tror det er fredag på en annen dag, dog oftest på en torsdag.  :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Ikke første gang @Rumle tuller med fredagen og tror det er fredag på en annen dag, dog oftest på en torsdag.  :nigo:

Shhh! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hva jeg hadde på meg- sannsynligvis en topp uten ermer og kort tights.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort hvit kjole med blomstertrykk.  Har den på enda selv om det er snart lørdagsmorgen.   Skal skifte til nattkjole og sove noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LiseTV skrev:

En kort hvit kjole med blomstertrykk.  Har den på enda selv om det er snart lørdagsmorgen.   Skal skifte til nattkjole og sove noen timer.

Går du alltid med kjole? Ikke noe galt i det altså, bare lurte siden jeg alltid ser du skriver kjole.

Anonymkode: 8a679...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både LiseTV og jeg er egentlig gutter, men vi går i jenteklær hele tiden - helst kjoler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, X-dresser skrev:

Både LiseTV og jeg er egentlig gutter, men vi går i jenteklær hele tiden - helst kjoler!

Ja slik er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 10.42, X-dresser skrev:

Både LiseTV og jeg er egentlig gutter, men vi går i jenteklær hele tiden - helst kjoler!

Jeg spor kanskje dumt og det er avsporing av tema, men jeg blir nysgjerrig nå. Dere skriver at dere går i jenteklær hele tiden og helst kjoler. Hva slags jenteklær er det ellers bruker når en ikke bruker kjoler. F.eks. skjørt, tunika, jeans osv. Bruker dere også undertøy som jenter bruker med? Jeg ble bare litt nysgjerrig nå. Håper at jeg er tilgitt at jeg spør :)

Anonymkode: 37fcf...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spor kanskje dumt og det er avsporing av tema, men jeg blir nysgjerrig nå. Dere skriver at dere går i jenteklær hele tiden og helst kjoler. Hva slags jenteklær er det ellers bruker når en ikke bruker kjoler. F.eks. skjørt, tunika, jeans osv. Bruker dere også undertøy som jenter bruker med? Jeg ble bare litt nysgjerrig nå. Håper at jeg er tilgitt at jeg spør :)

Anonymkode: 37fcf...80f

Av jenteklær bruker jeg nesten bare kjoler.  Noe få skjørt og noen topper.Ellers så må jeg bruke bukser på jobben. Hater tunika. Jeans har jeg ikke i det hele tatt. Bruker selvsagt BH og innlegg når jeg er i jentemodus. Bruker kun jentetruser.  Strømper har jeg ett avslappet forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...