Gå til innhold

Celine Aagaard, Marte Krogh og Thomas Hayes

Solena

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, loffen skrev:

Måtte google denne Aagaard jeg, ante ikke hvem hun var. Så bisk hun ser ut på alle bilder! :laugh: 

Ja det er vel en slags image. 

Husker bloggen hennes Hippie Hippie Milkshake, hun ble bare tynnere og tynnere og mer og mer "cool".

Virket litt mer sprudlende i Toop, men det er mange år siden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Clarity skrev:

Hvordan vet dere at Krogh dater eller er sammen med Hayes? :P

Jeg har også hørt det, men vet ikke hvor folk har det fra? Leste en kommentar om det i den danske skam-gruppen på facebook...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
45 minutter siden, Katten skrev:

Jeg har også hørt det, men vet ikke hvor folk har det fra? Leste en kommentar om det i den danske skam-gruppen på facebook...

Tror dette er en fjær som har blitt til fem høns, kan aldri tenke meg at det er noe seriøst mellom dem.
Og på den danske Skam-gruppa skrives det mye rart!

Endret av kattehviskeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Valetta skrev:

Ja det er vel en slags image. 

Husker bloggen hennes Hippie Hippie Milkshake, hun ble bare tynnere og tynnere og mer og mer "cool".

Virket litt mer sprudlende i Toop, men det er mange år siden.

Og nå er hun her http://envelope.no/about   En ganske bra nettside faktisk, -hvis man interesserer seg for hva som skjer i den bransjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Celine Aagaard er veldig flink på det hun kan: Mote. Men mye av denne nettverksbygningen er ganske flau. Og det gjelder ikke bare disse to. Ser til stadig mennesker som egentlig, i hvert fall utenfra, ikke har noe til felles annet enn at de skal bygge hverandre opp/klø hverandre på ryggen. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Newroz skrev:

Jeg syns Celine Aagaard er veldig flink på det hun kan: Mote. Men mye av denne nettverksbygningen er ganske flau. Og det gjelder ikke bare disse to. Ser til stadig mennesker som egentlig, i hvert fall utenfra, ikke har noe til felles annet enn at de skal bygge hverandre opp/klø hverandre på ryggen. 

Det gjelder alle bransjer, ikke bare mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Jeg blir så vanvittig flau av både Marte Krogh og Celine Aagard. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, QueRilja skrev:

Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. 

Milde himmel. Så utrolig flaut.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayana
På 3.2.2017 den 3.58, Mayana skrev:

Hun har fått et kaldt og bitchy image i motsetning til tidligere.

For å legge til så har hun nok blitt formet av miljøet hun er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, QueRilja skrev:

Er ikke Marte gammel nok til å være mora til Kristine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, O.G. skrev:

Er ikke Marte gammel nok til å være mora til Kristine?

Jo. Hun er 42. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, QueRilja skrev:

Naww, bestiseeeeer❤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...