Valetta Skrevet 4. februar 2017 #41 Del Skrevet 4. februar 2017 49 minutter siden, loffen skrev: Måtte google denne Aagaard jeg, ante ikke hvem hun var. Så bisk hun ser ut på alle bilder! Ja det er vel en slags image. Husker bloggen hennes Hippie Hippie Milkshake, hun ble bare tynnere og tynnere og mer og mer "cool". Virket litt mer sprudlende i Toop, men det er mange år siden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 4. februar 2017 #42 Del Skrevet 4. februar 2017 5 timer siden, Clarity skrev: Hvordan vet dere at Krogh dater eller er sammen med Hayes? Jeg har også hørt det, men vet ikke hvor folk har det fra? Leste en kommentar om det i den danske skam-gruppen på facebook... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 4. februar 2017 #43 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) 45 minutter siden, Katten skrev: Jeg har også hørt det, men vet ikke hvor folk har det fra? Leste en kommentar om det i den danske skam-gruppen på facebook... Tror dette er en fjær som har blitt til fem høns, kan aldri tenke meg at det er noe seriøst mellom dem. Og på den danske Skam-gruppa skrives det mye rart! Endret 4. februar 2017 av kattehviskeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 4. februar 2017 #44 Del Skrevet 4. februar 2017 8 timer siden, Valetta skrev: Ja det er vel en slags image. Husker bloggen hennes Hippie Hippie Milkshake, hun ble bare tynnere og tynnere og mer og mer "cool". Virket litt mer sprudlende i Toop, men det er mange år siden. Og nå er hun her http://envelope.no/about En ganske bra nettside faktisk, -hvis man interesserer seg for hva som skjer i den bransjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2017 #45 Del Skrevet 7. februar 2017 Her ja... http://www.vgtv.no/#!/video/136684/skam-stjerne-skapte-kaos-i-sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solena Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #46 Del Skrevet 7. februar 2017 6 timer siden, loffen skrev: Her ja... http://www.vgtv.no/#!/video/136684/skam-stjerne-skapte-kaos-i-sverige Det var jo ganske oppklarende da... 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 7. februar 2017 #47 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Jeg syns Celine Aagaard er veldig flink på det hun kan: Mote. Men mye av denne nettverksbygningen er ganske flau. Og det gjelder ikke bare disse to. Ser til stadig mennesker som egentlig, i hvert fall utenfra, ikke har noe til felles annet enn at de skal bygge hverandre opp/klø hverandre på ryggen. Endret 7. februar 2017 av Newroz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2017 #48 Del Skrevet 8. februar 2017 12 timer siden, Newroz skrev: Jeg syns Celine Aagaard er veldig flink på det hun kan: Mote. Men mye av denne nettverksbygningen er ganske flau. Og det gjelder ikke bare disse to. Ser til stadig mennesker som egentlig, i hvert fall utenfra, ikke har noe til felles annet enn at de skal bygge hverandre opp/klø hverandre på ryggen. Det gjelder alle bransjer, ikke bare mote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. februar 2017 #49 Del Skrevet 8. februar 2017 Tråden er ryddet for bilde med kopirett. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudaisies Skrevet 22. juni 2017 #50 Del Skrevet 22. juni 2017 ...og der var de igjen, gitt! På universals sommerfest altså ✌️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 22. juni 2017 #51 Del Skrevet 22. juni 2017 Jeg blir så vanvittig flau av både Marte Krogh og Celine Aagard. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 22. juni 2017 #52 Del Skrevet 22. juni 2017 Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 22. juni 2017 #53 Del Skrevet 22. juni 2017 29 minutter siden, QueRilja skrev: Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. Milde himmel. Så utrolig flaut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 23. juni 2017 #54 Del Skrevet 23. juni 2017 På 3.2.2017 den 3.58, Mayana skrev: Hun har fått et kaldt og bitchy image i motsetning til tidligere. For å legge til så har hun nok blitt formet av miljøet hun er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2017 #55 Del Skrevet 23. juni 2017 20 timer siden, QueRilja skrev: Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. Er ikke Marte gammel nok til å være mora til Kristine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 23. juni 2017 #56 Del Skrevet 23. juni 2017 52 minutter siden, O.G. skrev: Er ikke Marte gammel nok til å være mora til Kristine? Jo. Hun er 42. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 23. juni 2017 #57 Del Skrevet 23. juni 2017 21 timer siden, QueRilja skrev: Marte Krogh er nyskilt, og hun henger masse med Kristine Ullebø. I følge Ullebø har de en sjeldent god kontakt - mente hun skrev noe om at de hadde samme energier. Naww, bestiseeeeer❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2017 #58 Del Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, naivsuper skrev: Jo. Hun er 42. Like gammel som meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2017 #59 Del Skrevet 23. juni 2017 36 minutter siden, Livinglittle<3 skrev: Omg 🙈🙈🙈 Dette er puteflaut!!! For et bra uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. juli 2017 #60 Del Skrevet 2. juli 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg