Gå til innhold

Celine Aagaard, Marte Krogh og Thomas Hayes


Solena

Anbefalte innlegg

Jeg følger Celine Aagaard og Marte Krogh på insta for å prøve å holde meg litt oppdatert på mote. Blir bare litt nysgjerrig på at de stadig drasser rundt på Thomas Hayes... Ok, vi snakker en del år aldersforskjell her men de om det. Men hva kan egentlig en russegutt om mote? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk

Han er en liten veskehund av en mediaperson som det sikkert er viktig for disse damene å bli sett med om dagen😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i begynnelsen av 40 åra kan bli ganske desperate... Tviholder på ungdommen, og leker med en guttevalp. Patetisk spør du meg!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine Aagaard må jo være den mest strebete hipstern on the planet. 

Pinliiiig.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Valetta skrev:

Celine Aagaard må jo være den mest strebete hipstern on the planet. 

Pinliiiig.

Ikke mye hipster over henne... Stusselige greier...! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Ikke mye hipster over henne... Stusselige greier...! 

Wannebe da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg syntes Celine Aagaard var så kul da hun jobbet i Topp. Digget henne skikkelig.
Nå? Not so much. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Clarity skrev:

Husker jeg syntes Celine Aagaard var så kul da hun jobbet i Topp. Digget henne skikkelig.
Nå? Not so much. 

Hun har fått et kaldt og bitchy image i motsetning til tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ekstremt strebete i Topp også. Husker jeg og søstra mi alltid lo av at hun hadde sånne selvdigger-reportasjer fra hun møtte kjendiser. De handlet jo mer om henne enn om kjendisen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Thomas Hayes...jeg klarer ikke å se den store fascinasjonen. Synes han virker anstrengt og unaturlig som en flau tenåring som egentlig ikke har noe å by på. 

Sett noen intervjuer, og han har jo null x-faktor! Døll rett og slett.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, lunalee skrev:

Jeg vet helt seriøst ikke hvem Celine Aagård er! Kan ikke huske det navnet heller. ;)

Er hun ikke e fjernsynsfigur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Kan jeg bare få påpeke at det kan være lurt å være oppmerksom på at motekunnskapene deres som du ønsker å holde deg oppdatert på i like stor grad kan handle om hvordan de fremmer eget nettverk og samarbeidspartnere. Disse navnene har en tendens til å dukke opp både her og der, og den verden de frekventerer i handler mye om hvem som kjenner hvem. Det er et lite miljø for å si det forsiktig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CecilieX skrev:

Kan jeg bare få påpeke at det kan være lurt å være oppmerksom på at motekunnskapene deres som du ønsker å holde deg oppdatert på i like stor grad kan handle om hvordan de fremmer eget nettverk og samarbeidspartnere. Disse navnene har en tendens til å dukke opp både her og der, og den verden de frekventerer i handler mye om hvem som kjenner hvem. Det er et lite miljø for å si det forsiktig. 

 

Vel, Norge er et lite land også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...