Gå til innhold

Celine Aagaard, Marte Krogh og Thomas Hayes


Solena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren

Det er vel fordi de er på Copenhagen Fashion Week. Og alle eldre kvinner elsker jo å pose med ham. Men jeg så ikke noen bilder av ham på Marthe Krogs insta?Lett absurd hvis de skulle blitt sammen, da. Eksmannen hennes kunne jo lett vært faren hans, hun kunne vel nesten vært moren og?
Syns heller ikke Thomas Hayes har noen x-faktor. han var kjekk i rollen som William, men i virkeligheten syns jeg han virker skikkelig døll og uinteressant. Da har Henrik Holm (han som spiller Even) mye mer stjernepotensial. Tviler på at TH blir noen stor skuespiller, han var en av de mest mediokre i Skam. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Det er vel fordi de er på Copenhagen Fashion Week. Og alle eldre kvinner elsker jo å pose med ham. Men jeg så ikke noen bilder av ham på Marthe Krogs insta?Lett absurd hvis de skulle blitt sammen, da. Eksmannen hennes kunne jo lett vært faren hans, hun kunne vel nesten vært moren og?
Syns heller ikke Thomas Hayes har noen x-faktor. han var kjekk i rollen som William, men i virkeligheten syns jeg han virker skikkelig døll og uinteressant. Da har Henrik Holm (han som spiller Even) mye mer stjernepotensial. Tviler på at TH blir noen stor skuespiller, han var en av de mest mediokre i Skam. 

Enig, Henrik er et rått talent som fortjener og utvikles videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
3 minutter siden, O.G. skrev:

Enig, Henrik er et rått talent som fortjener og utvikles videre.

Å ja, Henrik er jeg sikker på at vi kommer til å se mye mer til! (Lett avsporing her nå, sorry.) Han har jo gått på skuespillerutdannelse også. Jeg snakket med noen i bransjen og folk er virkelig imponert over talentet hans og mener han kan nå langt, også internasjonalt. Har ikke hørt noen si noe rosende om Hayes' skuespillerevner, haha. Men han skal vel bli dj nå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Å ja, Henrik er jeg sikker på at vi kommer til å se mye mer til! (Lett avsporing her nå, sorry.) Han har jo gått på skuespillerutdannelse også. Jeg snakket med noen i bransjen og folk er virkelig imponert over talentet hans og mener han kan nå langt, også internasjonalt. Har ikke hørt noen si noe rosende om Hayes' skuespillerevner, haha. Men han skal vel bli dj nå...

Håper Henrik får sjansen til å bryne seg på noe utenlands også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
16 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Lett absurd hvis de skulle blitt sammen, da. Eksmannen hennes kunne jo lett vært faren hans, hun kunne vel nesten vært moren og?

Hun kan i hvert fall med troverdighet si at hun mener "alder bare er et tall". Og om man som middelaldrende kvinne ikke ønsker en far som "liker å trille barnevogn" så er det vel grei strategi å bli sammen med en gutt som kunne vært ens egen unge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Hun kan i hvert fall med troverdighet si at hun mener "alder bare er et tall". Og om man som middelaldrende kvinne ikke ønsker en far som "liker å trille barnevogn" så er det vel grei strategi å bli sammen med en gutt som kunne vært ens egen unge. 

He, he, he, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Har også møtt Celine Aagaard noen ganger i virkeligheten. Hun er virkelig ikke en særlig vennlig person. Like sprudlende som på instagram, altså ikke sprudlende i det hele tatt. Veldig tynn, virker som om det går ut over humøret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Celine Aagaard og co har i allefall kommet seg inn på visningene nå da, det var en periode hvor de bare hang på utsiden og håpte på å bli fotografert.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jens skrev:

Tror Marthe er sammen med ham

Marthe Krogh la for ca en uke siden ut et bilde på insta (på direkt) at noen hadde skrevet cougar i snøen på et bilvindu... Tipper det var hennes bil da, hvis dette rykte stemmer.

 Lurer på om min 40-års krise blir like heavy? Tenk å date en 19 åring igjen, det har jeg ikke gjort siden jeg var seksten.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solena skrev:

Marthe Krogh la for ca en uke siden ut et bilde på insta (på direkt) at noen hadde skrevet cougar i snøen på et bilvindu... Tipper det var hennes bil da, hvis dette rykte stemmer.

 Lurer på om min 40-års krise blir like heavy? Tenk å date en 19 åring igjen, det har jeg ikke gjort siden jeg var seksten.

Marthe er milf. jeg derimot er cougar pga jeg er barnløs. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gang å være sammen med Kronprinsen til å være sammen med kompisen til Marius? Classy..

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Jens skrev:

Tror Marthe er sammen med ham

I så fall har han et harem, for å si det sånn.

Kjekk ung mann, men jeg hadde slitt seriøst med å være sammen med noen jeg kunne vært mora til (og jeg er yngre enn M.K.). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Maskopi skrev:

Fra en gang å være sammen med Kronprinsen til å være sammen med kompisen til Marius? Classy..

How thee mighty have fallen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, kattehviskeren skrev:

Det er vel fordi de er på Copenhagen Fashion Week. Og alle eldre kvinner elsker jo å pose med ham. Men jeg så ikke noen bilder av ham på Marthe Krogs insta?Lett absurd hvis de skulle blitt sammen, da. Eksmannen hennes kunne jo lett vært faren hans, hun kunne vel nesten vært moren og?
Syns heller ikke Thomas Hayes har noen x-faktor. han var kjekk i rollen som William, men i virkeligheten syns jeg han virker skikkelig døll og uinteressant. Da har Henrik Holm (han som spiller Even) mye mer stjernepotensial. Tviler på at TH blir noen stor skuespiller, han var en av de mest mediokre i Skam. 

Enig ang Thomas Hayes og x-faktor. Jeg synes ikke han er hverken kjekk eller har utstråling. Tror det var tabbe av ham å gi seg i Skam, men en av grunnene var kanskje at hans rollekarakter ikke var tiltenkt så mye spilletid i de neste sesongene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. februar 2017 den 22.35, Valetta skrev:

Celine Aagaard må jo være den mest strebete hipstern on the planet. 

Pinliiiig.

Huff ja..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google denne Aagaard jeg, ante ikke hvem hun var. Så bisk hun ser ut på alle bilder! :laugh: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...