Gå til innhold

Butt implants på tynn jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville nok ikke tatt det. Kjente kirugier i norge advarer med slike operasjoner da det kan skje store komplikasjoner. Du vet aldri om det skjer med deg, og da kan du være lam resten av livet. 

En annen ting er at du får arr, folk ser det er falsk rompe, og eller fettet forsvinner nok med tiden. 

Jeg hadde lyst å ta det selv, men det droppet jeg.. 

Anonymkode: 09031...42c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.2.2017 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for Iggy Azalea bikini

Ja, er det sånn rumpe du har lyst på? 

Anonymkode: 494a8...fe9

På 1.2.2017 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Det der var jo ei helt naturlig fin rumpe

Anonymkode: 2618b...b68

Det er helt sikkert en naturlig rumpe, men bbl kan iverstefall også gi slike rumper når fettet forsvinner. 

Anonymkode: 09031...42c

Skrevet

Det går an å injeksjere rumpen med noe slik at den blir større. Da slipper du være i narkose, da det er en stor risiko.

Anonymkode: f7cb7...590

Skrevet

Nei, nei, nei. Legg fra deg denne fikse ideen med en gang. For det første vil en så omfattende operasjon gi mange potensielle, og noen ganger livstruende, komplikasjoner. For det andre så ser sånne operasjoner aldri bra ut. Ikke nok med at du vil få en totalt uproporsjonert rumpe i forhold til resten av kroppen, men implantatene vil legge seg ujevnt sånn at det ser ut som om rumpa har den verste appelsinhuden ever. Har du sett bikinibildene til Kim K? Og for det tredje er det snakk om mye penger som du kan bruke til andre mer fornuftige ting. Og så tenker jeg alltid når jeg ser sånne kirurgskapte misforster av noen rumper at "har du virkelig betalt titusener for å drasse rundt med det der"? Du sier du liker å trene, tenk å bevege seg rundt med en baktung last....

Anonymkode: 0d871...ec6

• Liker 4
Skrevet

Rumpeimplantat :nori:

Anonymkode: 88ec0...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...