AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hei! Jeg er en en veldig slank jente, som ønsker større rumpe, uten å bli større andre steder på kroppen. Men jeg har en litt flat rumpe, og jeg har trent styrke i flere år og har rett kosthold med gode karbohydrater og proteiner. Kan f.eks. ta 125 kg i hip thrust, 85 kg markløft osv.. Ikke veldig tungt, men jeg har hvertfall hatt progresjon da. Så klart er rumpa finere nå enn om jeg ikke hadde gjort noenting. Jeg har spist i litt kalorioverskudd, men det jeg bygger på rumpa er ikke "nok"... Jeg bygger nok ikke så lett muskler, jeg er en litt tynn type. Derfor har jeg tenkt på å få "butt implants"... De måtte nok ha vært veldig små mtp. at jeg er ganske slank. Jeg fant ingen gode bilder av slanke jenter med butt implants?? Har noen erfaring med en slik operasjon?? Anonymkode: 91954...5a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Jo, en ting til jeg glemte å skrive... Jeg har lest om 2 metoder: butt implants og brazilian butt lift. På brazilian butt lift overfører man fett fra andre kroppsdeler til rumpa, men det er vel ikke aktuelt for slanke mennesker? Og fettet som flyttes til rumpa, kan det forsvinne hvis man en gang går ned et par kg? Eller er det liksom "satt" der? Anonymkode: 91954...5a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Hvor gammel er du? Anonymkode: f0390...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: f0390...1c4 20... Anonymkode: 91954...5a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 .....Herrejemini. Vær så snill TS og oppsøk helsevesenet. Anonymkode: 1d424...aeb 11
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Hvor tynn er du da når du aldri har sett en tynn jente med rumpeimplantater? Anonymkode: 4ebb4...f76
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor tynn er du da når du aldri har sett en tynn jente med rumpeimplantater? Anonymkode: 4ebb4...f76 Jeg har BMI på 19.5 Anonymkode: 91954...5a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har BMI på 19.5 Anonymkode: 91954...5a5 Det sier da ingenting om hvor tynn du er. Anonymkode: 4ebb4...f76 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sier da ingenting om hvor tynn du er. Anonymkode: 4ebb4...f76 Hvordan vil du hun skal beskrive for deg da? Måle omkrets av alle kroppsdeler? Anonymkode: 580c5...45d 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #10 Skrevet 1. februar 2017 *Rumpe-implantat* Anonymkode: 88ec0...7b6 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #11 Skrevet 1. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har BMI på 19.5 Anonymkode: 91954...5a5 Legg på deg noen kg du, så skal du se rumpa kommer også Anonymkode: 88e7c...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #12 Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier da ingenting om hvor tynn du er. Anonymkode: 4ebb4...f76 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vil du hun skal beskrive for deg da? Måle omkrets av alle kroppsdeler? Anonymkode: 580c5...45d Prøvde å finne noen bilder som kan illustrere? Noe lignende som det Anonymkode: 91954...5a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #13 Skrevet 1. februar 2017 Ønsker du en større rumpe, begynner du å trene. Du kan få et like godt resultat, kanskje bedre enn å legge seg under kniven. Hjernen til en 20-åring er absolutt ikke utviklet nok til å forstå konsekvensene av en slik operasjon. Om 5 år angrer du på at du gjorde det, fordi det er ingen andre enn deg selv som bryr seg om hvor stor rumpen din er. Du blir ikke mer attraktiv, og du får heller ikke bedre selvtillit av dette. Anbefaler deg tre ting: 1. Begynn å tren rumpe øvelser 2. Legg på deg, da kommer rumpen også 3. Oppsøk psykolog for å få et bedre syn på deg selv, for det lyser dårlig selvbilde Anonymkode: e7417...a25 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #14 Skrevet 1. februar 2017 Hvor høy er du? Synes det ser så fælt ut når lave jenter har store rumper. Kim Kardashian er 159 og ser ut som om hun har bleie, mens Kylie Jenner er mye høyere og ser faktisk bra ut med stor rumpe. Anonymkode: ddbd7...3fa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #15 Skrevet 1. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor høy er du? Synes det ser så fælt ut når lave jenter har store rumper. Kim Kardashian er 159 og ser ut som om hun har bleie, mens Kylie Jenner er mye høyere og ser faktisk bra ut med stor rumpe. Anonymkode: ddbd7...3fa Jeg er 176 Anonymkode: 91954...5a5
Gjest Elseby13 Skrevet 1. februar 2017 #16 Skrevet 1. februar 2017 Det med stor rumpe er bare en trend i tiden. Da jeg var ung på 90-tallet var liten rumpe idealet. Vi var redd for å kjøpe bukser eller kjoler som fikk rumpa til å se stor ut. Personlig syns jeg tynn jente med stor rumpe ser rart ut. Se på Nicki Minaj. Hun har smale bein men stor rumpe. Det ser så unaturlig ut. Sikkert ubehagelig også. Om noen er den denne trenden borte og ingen vil huske Kim K. Akkurat som ingen husker Paris Hilton nå. Da vil det kanskje være inn med noe helt annet. Og du kommer til å sitte der med ødelagt rumpe. Du er jo bare 20, vil du ødelegge kroppen din nå som du er så ung?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #17 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en en veldig slank jente, som ønsker større rumpe, uten å bli større andre steder på kroppen. Men jeg har en litt flat rumpe, og jeg har trent styrke i flere år og har rett kosthold med gode karbohydrater og proteiner. Kan f.eks. ta 125 kg i hip thrust, 85 kg markløft osv.. Ikke veldig tungt, men jeg har hvertfall hatt progresjon da. Så klart er rumpa finere nå enn om jeg ikke hadde gjort noenting. Jeg har spist i litt kalorioverskudd, men det jeg bygger på rumpa er ikke "nok"... Jeg bygger nok ikke så lett muskler, jeg er en litt tynn type. Derfor har jeg tenkt på å få "butt implants"... De måtte nok ha vært veldig små mtp. at jeg er ganske slank. Jeg fant ingen gode bilder av slanke jenter med butt implants?? Har noen erfaring med en slik operasjon?? Anonymkode: 91954...5a5 Denne treningen du beskriver er ikke trening for helsens skyld men målrettet trening for å forme kroppen din. Virker som du har fått et sykelig forhold til ditt kroppsbilde siden du har behov for å fylle opp rompa. Vil anbefale deg psykolog sammen med at du flytter ditt treningsfokus over på mestring, glede og helsefremmende mosjon. Anonymkode: 2d200...b04 5
Nøste~ Skrevet 1. februar 2017 #18 Skrevet 1. februar 2017 Jeg er nesten like gammel som deg og synes at du ikke burde gjøre det. For det første er det stygt med store rumper (vet om flere som er enig med meg her) og for det andre, plutselig så er det ikke like populært i samfunnet med store rumper lengre da slike ting forandrer seg mye. For det tredje så kan det hende du går med det en stund og så begynner du å angre på det etter hvert. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare latt det bli ved tanken. 3
Gjest End Skrevet 1. februar 2017 #19 Skrevet 1. februar 2017 En operasjon medfører masse avkuttede nervetråder som kan føre til at du faktisk ikke kjenner en dritt i rumpeområdet. Det høres ikke særlig praktisk ut spør du meg. Og, så må implantatene ofte byttes ut, og dersom du må fjerne dem for godt uten å fylle opp igjen, så står du faktisk der med en mye mer flatere og hengende rumpe. Jeg syns det høres ut som om du er for tynn i forhold til din høyde. Da blir rumpa deretter.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #20 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en en veldig slank jente, som ønsker større rumpe, uten å bli større andre steder på kroppen. Men jeg har en litt flat rumpe, og jeg har trent styrke i flere år og har rett kosthold med gode karbohydrater og proteiner. Kan f.eks. ta 125 kg i hip thrust, 85 kg markløft osv.. Ikke veldig tungt, men jeg har hvertfall hatt progresjon da. Så klart er rumpa finere nå enn om jeg ikke hadde gjort noenting. Jeg har spist i litt kalorioverskudd, men det jeg bygger på rumpa er ikke "nok"... Jeg bygger nok ikke så lett muskler, jeg er en litt tynn type. Derfor har jeg tenkt på å få "butt implants"... De måtte nok ha vært veldig små mtp. at jeg er ganske slank. Jeg fant ingen gode bilder av slanke jenter med butt implants?? Har noen erfaring med en slik operasjon?? Anonymkode: 91954...5a5 Spis mer, tren riktig. Få hjelp av en dyktig personlig trener. Anonymkode: 5e33d...f1e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå