Gå til innhold

Butt implants på tynn jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

For all del ikke skaff det implantater. Det er mye større fare for komplikasjoner enn ved brystimplantater, og metodene for å rette opp diverse komplikasjoner er fortsatt på eksperimenteringsnivået. Vent 10 år og se hvordan det går med forsøkskaninene istedet for å bli en av dem.

Brazilian buttlift er vel et forholdsvis bedre valg, men du må legge på deg først hvis du er tynn. 

Anonymkode: 0a45b...5a5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: 88ec0...7b6

• Liker 2
Skrevet

Du er 20år, du er fortsatt et barn. Gi det noen år så eser rompa og hofta ut helt naturlig.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, herremann skrev:

Du er 20år, du er fortsatt et barn. Gi det noen år så eser rompa og hofta ut helt naturlig.

Så man er fremdeles barn når man er 20. Når er man liksom voksen?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Elseby13 skrev:

Det med stor rumpe er bare en trend i tiden. Da jeg var ung på 90-tallet var liten rumpe idealet. Vi var redd for å kjøpe bukser eller kjoler som fikk rumpa til å se stor ut.

Personlig syns jeg tynn jente med stor rumpe ser rart ut. Se på Nicki Minaj. Hun har smale bein men stor rumpe. Det ser så unaturlig ut. Sikkert ubehagelig også.

Om noen er den denne trenden borte og ingen vil huske Kim K. Akkurat som ingen husker Paris Hilton nå. Da vil det kanskje være inn med noe helt annet. Og du kommer til å sitte der med ødelagt rumpe. Du er jo bare 20, vil du ødelegge kroppen din nå som du er så ung?

Hehe har du sett Kim K og søstrene jogge i tights, samme synet jeg møter i grisehuset hver dag, solide skinker og tynne korte bein 

• Liker 5
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg heller brukt noen av tusenlappene på en personlig trener heller. En som virkelig kan sette opp et bra rumpe-program for deg. ;) Operasjoner kan gå galt. Er det verdt risikoen? Og rumpeimplantatene må jo ut en dag også.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hypnosee skrev:

Hvis jeg var deg ville jeg heller brukt noen av tusenlappene på en personlig trener heller. En som virkelig kan sette opp et bra rumpe-program for deg. ;) Operasjoner kan gå galt. Er det verdt risikoen? Og rumpeimplantatene må jo ut en dag også.

Eventuelt bruke noen tusenlapper på psykolog. TS kan i grunn lide av ortoreksi, så ikke lurt å anbefale henne enda mer trening. 

Anonymkode: 44cf2...27e

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Nøste~ skrev:

Så man er fremdeles barn når man er 20. Når er man liksom voksen?

Det sies at man er voksen når man har nådd 25-årsalderen for da er hjernen ferdig utviklet, og man er mer bevisst på sine valg og holdninger, og konsekvenser av valgene sine. 

Anonymkode: e7417...a25

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det sies at man er voksen når man har nådd 25-årsalderen for da er hjernen ferdig utviklet, og man er mer bevisst på sine valg og holdninger, og konsekvenser av valgene sine. 

Anonymkode: e7417...a25

Javel. Da er jeg fremdeles et barn da, tydeligvis.

Skrevet

TS trener og spiser greit, så skjønner ikke helt hvorfor alle snakket om at trening er løsningen. Det handler vel mer om et realistisk syn på seg selv og gode vs dårlige valg. 

Med din kroppstype TS, må du velge mellom å legge på deg og få litt mer former inkludert rumpe, eller å være som du er nå, slank med en helt sikkert fin rumpe. Men du må ikke finne på å legge deg under kniven. Det blir bare ikke bra, hverken for hodet eller utseendet. Når nicki minaj og gjengen med alle millionene sine ser helt fordreide ut, hva tror du du kommer til å oppnå hos en helt vanlig plastisk kirurg? Se på bilder av Iggy Azalea i bikini. Hun er høy og slank, men den opererte rumpa ser klumpete og forjævlig ut. Ikke minst har hun sikkert ræva selvtillit (pun intended)

Anonymkode: cfb3d...31e

• Liker 3
Skrevet

Bilderesultat for Iggy Azalea bikini

Ja, er det sånn rumpe du har lyst på? 

Anonymkode: 494a8...fe9

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der var jo ei helt naturlig fin rumpe

Anonymkode: 2618b...b68

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg er nesten like gammel som deg og synes at du ikke burde gjøre det. For det første er det stygt med store rumper (vet om flere som er enig med meg her) og for det andre, plutselig så er det ikke like populært i samfunnet med store rumper lengre da slike ting forandrer seg mye. For det tredje så kan det hende du går med det en stund og så begynner du å angre på det etter hvert. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare latt det bli ved tanken.

For en stygg ting å si, stygt med store rumper?  Er ikke alle som kan noe for at de er født med stor rumpe, meg for eksempel. Skal jeg gå rundt å si at det er stygt med liten rumpe da, eller at små pupper er stygge, eller at stor mage er stygt? Ofte bør man tenke over hva man sier to ganger før man slenger med leppa, håper for din del at du mener at store opererte rumper er stygt, og ikke det som er naturlig, som man ikke får gjort særlig med til tross for normal bmi. Ikke rart det er kroppspress med slike mennesker som deg, det er det som skaper kroppspress. 

Anonymkode: 48496...e31

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette, du har lest blogger? Rumpe implantater er relativt nytt, vil du virkelig ta den sjansen? 

Anonymkode: 05b92...6ac

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en stygg ting å si, stygt med store rumper?  Er ikke alle som kan noe for at de er født med stor rumpe, meg for eksempel. Skal jeg gå rundt å si at det er stygt med liten rumpe da, eller at små pupper er stygge, eller at stor mage er stygt? Ofte bør man tenke over hva man sier to ganger før man slenger med leppa, håper for din del at du mener at store opererte rumper er stygt, og ikke det som er naturlig, som man ikke får gjort særlig med til tross for normal bmi. Ikke rart det er kroppspress med slike mennesker som deg, det er det som skaper kroppspress. 

Hva tror du, når jeg kommenterer i en tråd om rumpe implanater?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være fint selv om en er født med det.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iggy sin rumpe er jo naturlig! Hun har langt ifra tatt implantat (?) eller fett i rumpa, den bare er slik

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, en ting til jeg glemte å skrive...

Jeg har lest om 2 metoder: butt implants og brazilian butt lift.

På brazilian butt lift overfører man fett fra andre kroppsdeler til rumpa, men det er vel ikke aktuelt for slanke mennesker? Og fettet som flyttes til rumpa, kan det forsvinne hvis man en gang går ned et par kg? Eller er det liksom "satt" der?

Anonymkode: 91954...5a5

Jeg mener å ha lest at plastikkirurger i Noerge IKKE operer inn rumpeimplantater da det er alt for stor risiko for senere komplikasjoner. Brystimplantater kan jo som kjent også gi trøbbel. Men rumpa skal man jo tross alt SITTE PÅ opptil mange timer hver dag resten av livet. 

Fettransplantasjon er vel derfor eneste mulughet til å operere rumpa større. Slik jeg har forstått det vil både fettsuging og fettransplantasjon forandre fasongen permanent. Men senere vektoppgang eller vektnedgang vil kunne påvirke hvordan det blir seende ut. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med henne? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være fint selv om en er født med det.

Nei,  smaken er forskjellig og alt er ikke like fint. Men det er ikke nødvendig å omtale andre som stygge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...