Lassie Skrevet 10. januar 2006 #41 Skrevet 10. januar 2006 Jeg tror egentlig at den med tampongen på vei ut fra feil hull må være en god gammel vandrehistorie ← Godt mulig, jeg gjenfortalte bare hva jeg fikk høre, jeg. Synes det høres søkt ut selv, men hva vet vel jeg om hva som kan skje?! Uansett synes jeg det er ekstremt at folk klarer å glemme en tampong - da vil jeg anbefale dem til å gå over til bind.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #42 Skrevet 10. januar 2006 Dette høres for utrolig ut til å være sant Forstår at hun kunne glemme det en dag, maks. to (!) men tenke når hun har dusjet, dusjet underlivet, vasket seg, sittet, ligget, løpt, gått....hvordan i all verden er slikt mulig??? Det er langt over min fatteevne, jeg er sjokkert. Det må jo ha luktet, gitt spor i truser, hun kan da ikke ha vært så bevisstløs hele tiden konstant eller?
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2006 #43 Skrevet 10. januar 2006 Det er faktisk mulig, i mitt tilfelle i en drøy uke. Tampongen forsvant oppi der et sted, og den kunne ikke merkes. Jeg hadde til og med sex i mellomtiden. Den kom plutselig ut av seg selv (ja - jeg ble sjokkert! ). Nevner det her til skrekk og advarsel, ikke som skryt.
Cathie Skrevet 10. januar 2006 #44 Skrevet 10. januar 2006 Jeg også fikk litt sjokk en gang da det plutselig kom to ut når jeg dro i tråden, kunne ikke huske å ikke ha tatt ut en, og vet egentlig ikke hvor lenge den satt der... Tror ikke det var så lenge men... Det var veldig
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #45 Skrevet 11. januar 2006 Jeg fatter ikke at folk kan ha så dårlig kontroll over egen kropp.....................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå