Gå til innhold

Glømt tampong

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tror egentlig at den med tampongen på vei ut fra feil hull må være en god gammel vandrehistorie :ler:

Godt mulig, jeg gjenfortalte bare hva jeg fikk høre, jeg. Synes det høres søkt ut selv, men hva vet vel jeg om hva som kan skje?! ;)

Uansett synes jeg det er ekstremt at folk klarer å glemme en tampong - da vil jeg anbefale dem til å gå over til bind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres for utrolig ut til å være sant :overrasket:

Forstår at hun kunne glemme det en dag, maks. to (!) men tenke når hun har dusjet, dusjet underlivet, vasket seg, sittet, ligget, løpt, gått....hvordan i all verden er slikt mulig???

Det er langt over min fatteevne, jeg er sjokkert. Det må jo ha luktet, gitt spor i truser, hun kan da ikke ha vært så bevisstløs hele tiden konstant eller?

Skrevet

Det er faktisk mulig, i mitt tilfelle i en drøy uke. :rodme: Tampongen forsvant oppi der et sted, og den kunne ikke merkes. Jeg hadde til og med sex i mellomtiden. Den kom plutselig ut av seg selv (ja - jeg ble sjokkert! :overrasket:). Nevner det her til skrekk og advarsel, ikke som skryt. :rodme::kvalm:

Skrevet

Jeg også fikk litt sjokk en gang da det plutselig kom to ut når jeg dro i tråden, kunne ikke huske å ikke ha tatt ut en, og vet egentlig ikke hvor lenge den satt der... Tror ikke det var så lenge men... Det var veldig :overrasket:

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk kan ha så dårlig kontroll over egen kropp.....................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...