Gå til innhold

Glømt tampong

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt bekymra her, syster mi kom nett og fortalte at ho hadde glømt in tampong inni seg i nokre mnd! :o Det har visst vore trang og brukt tampong dei siste mnd, men ho tenkte ikkje noko meir over det før ho såg at det hang to trådar ut av henne i går. (!) (Dette kan jo vere forklaringen på at ho har besvimt og sånn i haust då...)

Lurer berre på om dette an vere farleg... Ho har ikkje hatt feber då, trur eg, så TSS er vel utelukka. (?) Ho skal i alle fall til legen i morgon, men det er vel lite han kan gjere no. Får håpe det går bra i alle fall...

(forstår ikkje korleis det er mulig å glømme ein tampong då....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Å besvime er ett av symptoma på TSS.

Hvor gammel er søstra di?,..

Jeg har aldri trodd på at man faktisk kan glemme av en tampong,....så nå er jeg slik -> :o

Skrevet

JØSS! Det trodde ikke jeg var mulig. :klø:

En ting er å glemme å ta den ut, men hadde regnet med at en merket at noe var galt når en satt inn en ny en..?

Jaja. Du får ønske lykke til hos legen da. Håper det går bra! :trøste:

Skrevet

Om du er sånn, er eg :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ...

Får høre kva legen seier då... Ho har vore gjennom omfattande prøvar i haust, stoffskifte, vitaminmangel, oksygenopptak, hemoglobin, leukemi, glykogen, og anna... men ingen kunne vel gjette at ho hadde ein tampong inni seg...

Skrevet

Å huffa meg... :o

Fortell oss kva legen sa då, når du veit det.

Skrevet

:o

Håper det ordner seg for søsteren din da.

Gjest Vindelspev
Skrevet

:o :o Nå kommer jeg til å bruke resten av kvelden til å fundere over hvordan i all verden dette er mulig... :hoho:

Får håpe det ordner seg da! Men om ikke hun har fått TSS etter dette, så får hun det aldri.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Å herregud da hadde jeg fått angst :o

Skrevet

Det må jo ha luktet aldeles grusomt, har hun ikke merket det?

Skrevet

Men, burde hun ikke reagert på evt lukt av gørret som samlet seg opp i den glemte tampongen? :o Eller kjent tråden inni ved sex/onani? Og iallefall reagert da hun fikk mens neste gang og hadde en inni fra før? jeg ville iallefall kjent etter selv om jeg ikke fikk inn tampongen og det ikke var grun til det. Dette høres for utrolig ut. Huffameg. Kan man få blodforgiftning av slikt tro, eller infeksjoner i livmoren? Jeg synes hun bør ha en grundig kontroll nedentil og sjekke at ikke noe er ødelagt :o

Skrevet

Jøss, jeg har glemt en tampong over natten en gang altså, men dette var merkelig. Den må ha kilt seg fast med snor og alt der oppe da :o Jeg håper også det går bra med henne!

Skrevet
Det må jo ha luktet aldeles grusomt' date= har hun ikke merket det?

Det har visst ikkje lukta noe som helst, var ikkje noko "gugg" på tampongen heller visst, bortsett frå at den var nesten heilt svart då ho tok den ut.. Det har ikkje vore påvist nokon infeksjon på dei prøvane ho har tatt heller, men det blir spennande å høre kva legen seier.. Uff, stakkars jente...

Gjest gjest 0
Skrevet

OI! :o

Uff det må føles forferdelig for henne!

En gang jeg tok ut en tampong fulgte det med to!!!! :o :o Jeg hadde bare glemt den siste jeg hadde puttet inn av en eller annen merkelig grunn, men den hadde heldigvis ikke vært der så lenge da... tror nok jeg var veldig stressa i den perioden :roll: Jeg følte meg iallefall forferdelig dum!

Håper virkelig det ikke feiler henne noe alvorlig... Men det kan jo selvfølgelig være en løsning på det som har vært galt i det siste...

Gi oss tilbakemelding på hvordand et går med henne da!

Pam

Skrevet

Det var visst ganske normalt å glømme igjen tampong, sa legen. :o Så lenge ho ikkje hadde hatt feber, trudde han at alt var ok. Men ho skal tilbake til GU (for sikkerhetskyld) om ei veke.

Skrevet

:o

Jeg er svimete nok til å kunne glemme at jeg bruker tampong. Tror jeg skal sette lapp på speilet neste gang jeg har mensen. Sånn for sikkerhets skyld...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det var visst ganske normalt å glømme igjen tampong, sa legen.  :o  Så lenge ho ikkje hadde hatt feber, trudde han at alt var ok. Men ho skal tilbake til GU (for sikkerhetskyld) om ei veke.

Jeg kan ikke forstå at hun ikke har fått infeksjon av dette :o Jeg "glemte" en i 10 timer en gang. Da jeg tok den ut følte jeg at jeg fortsatt hadde den der etterpå, og at jeg gikk litt rart.... :)

Skrevet

Det går vel ikke an å glemme en tampong?

Hørt om folk som må på legevakta pga kinderegg i vagina, som dem ikke får ut igjen, men aldri om glemme tamponger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...