Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #21 Skrevet 15. desember 2004 Joda, det går an å glømme. Og ho er i fin form, ingen infeksjon eller noko! Så ho var heldig med den!
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #22 Skrevet 15. desember 2004 Men kjenner dere ikke at tampongen er der, da? Det gjør i alle fall jeg. Spesielt når den trekker til seg blod og utvider seg... Sånn for å gå inn på noen ekle detaljer.
Gjest gjest 0 Skrevet 16. desember 2004 #23 Skrevet 16. desember 2004 Jeg glemte den fordi det var på slutten av menstruasjonen og jeg hadde en liten tampong, da kjenner jeg de ikke så mye! Pam
Gjest gjest Skrevet 9. januar 2006 #24 Skrevet 9. januar 2006 jeg tror jeg har en tampong inne i skjeden jeg nå!! øhh det er jo otruolig pinlig men jeg kan ikke huske å ha tatt den ut etter å ha vært på byen i helga, og nå kan jeg ikke finne den. hjelp, er det bare jeg som er heeelt på bærtur eller...mon tro hva jeg skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #26 Skrevet 9. januar 2006 jeg tror jeg har en tampong inne i skjeden jeg nå!! øhh det er jo otruolig pinlig men jeg kan ikke huske å ha tatt den ut etter å ha vært på byen i helga, og nå kan jeg ikke finne den. hjelp, er det bare jeg som er heeelt på bærtur eller...mon tro hva jeg skal gjøre. ← eeh!! Ja, det er nok du som er på bærtur... En ting er å glemme at du har den der.. Men å tro at du har noe der og ikke finner det - det høres ikke så logisk ut... Det er ikke så stort der inne liksom.... Dessuten husker man vel ikke alltid alt man gjør når man har vært på byn..
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2006 #27 Skrevet 9. januar 2006 Det er fullt mulig, jeg har gjort det selv. Merket ikke at den var der, dan må ha satt seg fast langt oppe. Fysj!
Saeria Skrevet 9. januar 2006 #28 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Oi! Håper alt går fint med henne. Har nesten glemt en selv, dvs at jeg hadde den inne 10 timer for lenge. Det var litt sånn: "Oi! Pokker! Jeg har jo mensen jo! Bytte tampong hadde kanskje vært en ide, ja. " Endret 9. januar 2006 av Saeria
Trampe Skrevet 9. januar 2006 #30 Skrevet 9. januar 2006 jeg tror jeg har en tampong inne i skjeden jeg nå!! øhh det er jo otruolig pinlig men jeg kan ikke huske å ha tatt den ut etter å ha vært på byen i helga, og nå kan jeg ikke finne den. hjelp, er det bare jeg som er heeelt på bærtur eller...mon tro hva jeg skal gjøre. ← Og poenget med å dra frem en så gammel tråd var...?
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2006 #31 Skrevet 9. januar 2006 Og poenget med å dra frem en så gammel tråd var...? ← Kankje en fin påminnelse til rotehoder som meg?
Lassie Skrevet 10. januar 2006 #32 Skrevet 10. januar 2006 En venninne av meg fortalte senest i dag om ei hun kjenner som glemte en tampong der inne. Hun gikk rundt med den i lang tid, og begynte plutselig å få slike ryggsmerter. Da hun gikk til legen og de undersøkte henne, så tok de både røntgen og ultralyd. Da viste det seg at noe var på vei ut analåpningen!!! Da de fikk den ut, var det en råtten tampong... Venninna mi tør ikke bruke tampong pga dette, hun. Selv tror jeg ikke jeg kunne glemt en tampong, men man vet nå aldri...
FrøkenHobart Skrevet 10. januar 2006 #33 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ja særlig....kommer vel snart ut gjennom øret tenker jeg..... Om tampongen sitter i noen dager bare vil jeg tro det blir en helt ubeskrivelig lukt. Endret 10. januar 2006 av FrøkenHobart
Mrs. K Skrevet 10. januar 2006 #34 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Og poenget med å dra frem en så gammel tråd var...? ← ...å slippe for å lage en ny for deretter å få beskjed om å søke opp noe gammelt. Jeg tror egentlig at den med tampongen på vei ut fra feil hull må være en god gammel vandrehistorie Men for dere som har glemt, blir det lukt? Endret 10. januar 2006 av Trille
tuji Skrevet 10. januar 2006 #35 Skrevet 10. januar 2006 En venninne av meg fortalte senest i dag om ei hun kjenner som glemte en tampong der inne. Hun gikk rundt med den i lang tid, og begynte plutselig å få slike ryggsmerter. Da hun gikk til legen og de undersøkte henne, så tok de både røntgen og ultralyd. Da viste det seg at noe var på vei ut analåpningen!!! Da de fikk den ut, var det en råtten tampong... Da må hun ha noen innvendige forbindelser som vi andre ikke har...
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #36 Skrevet 10. januar 2006 Da må hun ha noen innvendige forbindelser som vi andre ikke har... ← Veel, hun kan jo ha misforstått helt hvor den skal da. Kanskje hun burde tatt et kurs?
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #37 Skrevet 10. januar 2006 Da viste det seg at noe var på vei ut analåpningen!!! Da de fikk den ut, var det en råtten tampong... ← Det som skal ut av analåpningen pleier da å komme seg ut helt fint selv. I alle fall når det ikke er noe større enn en tampong...
Malama Skrevet 10. januar 2006 #38 Skrevet 10. januar 2006 Ja, en tampong på vei ut "bakveien" finner veien ut selv, og har IKKE kommet inn den veien man skal putte inn en tampong, for å si det sånn.
Gjest Virvel Skrevet 10. januar 2006 #39 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Det kan jo hende hun hadde en fistel, da. (Altså en åpning som ikke skal være der.) Men jeg har litt problemer med å tro det selv. Endret 10. januar 2006 av Virvel
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2006 #40 Skrevet 10. januar 2006 Men for dere som har glemt, blir det lukt? ← Ja. Grusomt, kunne ikke fatte hva som feilte meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå